quote:In Sin City: A Dame to Kill For zien we hoe bekende koelbloedige personages als Nancy, Dwight en Marc terugkeren en hun paden kruizen met de meest beruchte bewoners van de stad.
Scenarioschrijver Fank Miller verweeft voor dit vervolg zijn klassieke verhalen van deel één met nieuwe in het vervolg. De hoofdrollen worden vertolkt door oude en nieuwe namen. Zo bestaat de cast onder andere uit Jessica Alba, Mickey Rourke, Rosario Dawson, Josh Brolin, Eva Green en Joseph Gordon-Levitt. De originele filmposter moest gekuisd worden omdat Eva Green er iets té bloot op stond - je bent dus gewaarschuwd..!
Kan je je andere afspraken niet afzeggen! Het is Sin City!quote:
Nope.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je je andere afspraken niet afzeggen! Het is Sin City!
Nee, sorry. Vooralsnog zit er helaas geen goodiebag bij. Heb deze standaard disclaimer even aangepast.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:44 schreef tcr het volgende:
Zit er ook weer popcorn en een drankje bij?
Oh wel een goodiebag, jippie
Dit is geen Disneyfilm.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil mijn 3de kopie van the Avengers.
Dit is volgens mij geen Disneyfilm...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil mijn 3de kopie van the Avengers.
Dat staat gewoon helemaal los van mijn wensquote:
http://www.bol.com/nl/p/sin-city/1002004006488688/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:58 schreef tcr het volgende:
[..]
Dit is volgens mij geen Disneyfilm...
Goodiebag is er al weer af, jammer had graag de DVD van deel 1 gehad (eigenlijk liever de bluray).
Gratis trein, gratis film. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaaah ik kijk al zo lang uit naar deze film hehen dan komt FOK! met een gratis première
!
Jammer dat het op een zaterdag is waardoor ik er speciaal voor naar Amsterdam moet (luxe probleem) haha kan wel gratis er heen met de trein.
Even kijken of ik iemand mee kan nemen en anders of ik gewoon alleen ga
Toffe actie weer in ieder geval weer !
Ik ben gewoon verwend door al die premières doordeweeks bij de ArenA 10 minuten van mijn werk af hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gratis trein, gratis film. Ik zie het probleem niet.
Zo is het ookquote:
Yup. Je kunt alles wijzigen: je naam, mailadres en het aantal kaarten. Dat aantal kan 0, 1 of 2 zijn en/of worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
Is het ook mogelijk dat ik straks 2 kaartjes vastzet, en er dan eventueel 1 teruggeef en 1 houd ?
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.quote:
Ik hoop echt dat het nu, omdat het in het weekend en vroeg is, dat er een beetje een leuke meeting komt na afloop (deels van te voren evt).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verwend door al die premières doordeweeks bij de ArenA 10 minuten van mijn werk af hahamaar moet wel goed komen hoor !
Is het ook mogelijk dat ik straks 2 kaartjes vastzet, en er dan eventueel 1 teruggeef en 1 houd ?
[..]
Zo is het ook!
Vooral mensen met een dubbele persoonlijkheidsstoornis.
Is dat goed te doen met de auto (bereikbaarheid en parkeren)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.
Dat zou je even moeten onderzoeken. Ik ga zelf gewoon met het OV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat goed te doen met de auto (bereikbaarheid en parkeren)?
Aah oke. Ik ga het even uitzoeken, bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou je even moeten onderzoeken. Ik ga zelf gewoon met het OV.
Nee, niet echt. Je zal naar een parkeergarage moeten of een P+R zoeken. Parkeren in Noord, pont (3min) en dan tram (15 min) is het snelste en goedkoopste denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om de hoek bij het Rembrantplein, einde van de Kalverstraat (gezien vanaf de Dam). Bewaakte fietsstalling om de hoek...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.
Buitenkansje voor Johannes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer johannes_vermeer johannes_vermeer
Wordt even afwachten dus of ik het ga redden met de tijd, want inderdaad is het met de auto in hartje Amsterdam echt een drama.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je zal naar een parkeergarage moeten of een P+R zoeken. Parkeren in Noord, pont (3min) en dan tram (15 min) is het snelste en goedkoopste denk ik.
Maar de binnenstad van Amsterdam moet je gewoon vermijden met de auto.
Behalve als je flink dokt, onder de Stopera bijv is simpel en dan is het 5 min lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wordt even afwachten dus of ik het ga redden met de tijd, want inderdaad is het met de auto in hartje Amsterdam echt een drama.
Ik weet precies welke garage je bedoeltquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Pathé de Munt is echt verschrikkelijk te bereiken. Kriskras door allerlei kleine, drukke straatjes. En er is weinig parkeergelegenheid volgens mij. De eerste keer dat ik daar kwam, moesten we parkeren in een veelte kleine garage en om naar een verdieping lager te gaan, moest je per lift. En als je omhoog wou, moest je er weer achteruit in rijden. Dat was echt een drama.
Ik ben bang dat ik weer niet te lang kan blijven hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het nu, omdat het in het weekend en vroeg is, dat er een beetje een leuke meeting komt na afloop (deels van te voren evt).
We zitten op kruipafstand van een leuke Ierse pub.
Vind je dat gek? :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik weer niet te lang kan blijven hangen.
Ik appte net 1 van mijn beste maten of hij mee wilde, maar hij zei "dan vier ik mijn verjaardag voor jullie"dus ik moet na de film direct op verjaardag haha.
Ben bang dat ik alleen ga, mijn vriendin heeft een hekel aan FOK!_
Oftewel, luister naar HeatWave en kom niet met de auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Pathé de Munt is echt verschrikkelijk te bereiken. Kriskras door allerlei kleine, drukke straatjes. En er is weinig parkeergelegenheid volgens mij. De eerste keer dat ik daar kwam, moesten we parkeren in een veelte kleine garage en om naar een verdieping lager te gaan, moest je per lift. En als je omhoog wou, moest je er weer achteruit in rijden. Dat was echt een drama.
Nee dat is ruk, dat is echt de binnenstad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |