Yup. Mail komt voor half 1, denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al de deur uit als die mail komt, op de telefoon laten zien is ook goed he?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik ga vanavond nog even de eerste Sin City kijken.
Ja. Had onlangs een filmdagje waarbij we 'm ook gekeken, maar heb toen helemaal niet opgelet en er zwaar doorheen zitten praten, dus die geheugenverfrisser werkte niet. Vanavond inhalen.quote:
quote:
Netflix!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moet ik die DVD nou weer vandaan halen voor morgenmiddag?.
Ohjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Had onlangs een filmdagje waarbij we 'm ook gekeken, maar heb toen helemaal niet opgelet en er zwaar doorheen zitten praten, dus die geheugenverfrisser werkte niet. Vanavond inhalen.
[..]
[..]
Netflix!
Hier ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik ga vanavond nog even de eerste Sin City kijken.
Doesn't say. Hij duurt 2 uur en 4 minuten, staat hier. Heb je daar iets aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Bart het volgende:
Oh staat ie op netflix? Is dat ook de recut extended?
2h21m is die ik heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doesn't say. Hij duurt 2 uur en 4 minuten, staat hier. Heb je daar iets aan?
Dat is toch die waar je aftiteling tussen de verschillende verhalen hebt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Bart het volgende:
Oh staat ie op netflix? Is dat ook de recut extended?
Jammer welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar goed, er zijn geen eisen aan het toewijzen.
Sja, wat zou je dan voor eisen moeten stellen, minimaal 1 jaar lid, minstens 1000 posts?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is toch die waar je aftiteling tussen de verschillende verhalen hebt ?
Die vond ik echt verschrikkelijk !
Zin in morgen, ga heen met een maat, een niet FOK!ker
Ik heb 'm op DVD, maar aangezien Netflix in HD is kan ik die net zo goed weggooien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hem gezien toen hij uitkwam, daarna niet meer.
Geef hem morgen weg na de film aan een vrolijk kijkende Fokker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb 'm op DVD, maar aangezien Netflix in HD is kan ik die net zo goed weggooien.
Succes...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geef hem morgen weg na de film aan een vrolijk kijkende Fokker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |