quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Nielsch het volgende:
Leuk, meeten met HeatWave... droom die uitkomt...
Gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel zin om te komen.
Jij krijgt juist nog een pilsie van mij terug van van de week manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef een gratis bier (drank naar keuze) weg aan de eerste 5 PM'ers die aangeven naar de afterparty te komen in de ierse pub.
Hoezo, je kan toch 2 kaarten bestellen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
Leuke actie, maar ik kom niet meer naar fokmeets
ja dan neem ik je moeder meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch 2 kaarten bestellen ?
Edit: ooh je hebt er al een besteld
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat in Groningen? #dtv #bestuurtegendemuur
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koe.
fixedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat buiten Amsterdam? #dtv #bestuurtegendemuur
In Den Haag zijn verschillende kinderboerderijen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Den Haag heeft nog geen eens een schaap noch een koe.
Grappig dat net jij schaap noemt aangezien je toch wel enige overeenkomsten hebt met dat dier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koe.
Tikje overdrevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Groningen stad heeft alleen al zo'n 200.000 inwoners
Ik had natuurlijk moeten zeggen 197.823 inwoners per 1 mei 2014.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven.
Maar het is niet aan FOK! waar het is lijkt me, dat is aan de distributiemaatschappij.
Jij moet echt zo'n leuke vriendelijke gast zijn in het echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat net jij schaap noemt aangezien je toch wel enige overeenkomsten hebt met dat dier.
Tevens ziet een normaal mens liever een Blaarkop dan een Amsterdammer.
johannes_vermeer zal dit zeker bevestigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet echt zo'n leuke vriendelijke gast zijn in het echt. Alleen maar leuke en gezellige posts, heerlijke gezellig hollandse jongen
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |