Lasco komt niet die andere ken ik nietquote:
Neem zo'n fiets taxie vanaf centraalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik ben mank en ik zie net dat er door demonstraties geen trams rijden door het centrum? Heeft iemand tips hoe ik van centraal bij de bios komik kan niet zover lopen.
Hmm ik zie, tram 1 2 of 5 nemen, uitstappen bij Koningsplein, dan alleen de Bloemenmarkt over (350 meter)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik ben mank en ik zie net dat er door demonstraties geen trams rijden door het centrum? Heeft iemand tips hoe ik van centraal bij de bios komik kan niet zover lopen.
Dat moet ik hopelijk nog net halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hmm ik zie, tram 1 2 of 5 nemen, uitstappen bij Koningsplein, dan alleen de Bloemenmarkt over (350 meter)
Dat is net iets verder lopen, de Bloemenmarkt vermijden en lopen via de Reguliers is net iets rustiger trouwens Cherry.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:23 schreef Nielsch het volgende:
Trein naar amstel, metro naar waterloo, vanaf daar lopen lijkt me het snelst als je uit Utrecht komt
Je kon sowieso al niet meer over Damrak fietsen ivm werkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Bedankt voor de tip wbt de demonstratie voor diepalestijnen op de Dam, dan fiets ik wel via de andere kant.
Ja dat zag ik, maar dat is nog een stukje lopen en dat kan ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:23 schreef Nielsch het volgende:
Trein naar amstel, metro naar waterloo, vanaf daar lopen lijkt me het snelst als je uit Utrecht komt
Je zit bij mij in de treinquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Trein van 14:10 vanuit Utrecht
melden bij breuls!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef Sjacq het volgende:
Moet je je bij de kassa melden met die e-mail of staat er ergens een bordje met fokkers hierheen?
Oehquote:
Ik sta naast de kassa.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef Sjacq het volgende:
Moet je je bij de kassa melden met die e-mail of staat er ergens een bordje met fokkers hierheen?
Nope.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Ga je weer zeggen: "Ik ben Breuls en ik ben een FOK!ker!" ?
Alleen als hij stiekem ook een ticket heeft gescoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Nielsch het volgende:
En zijn er ook weer c-list bn'ers zoals die stinkhomo ferry doedens?
gelukkigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alleen als hij stiekem ook een ticket heeft gescoord.
slaan dat volkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:29 schreef donroyco het volgende:
Er zit een FOK!ster naast me met een koelkasttelefoon...
Absoluut.quote:
Volgens mij was het LittleBrowniequote:
quote:
Watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Volgens mij was het LittleBrownie
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een HTC One M8 ja. Geen koelkast
Valt mee hoorquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Werd er nog homo naar je geroepen, Breuls?
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter filmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee.
Hoezo, is dat likely to happen?
Het ligt dus aan jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter film
Ehh neequote:
Alsof jij onterechte notes hebt.quote:
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppen
waarschijnlijk omdat je slechts 135 hersencellen hebt, daarna kun je ze niet meer begrijpen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppen
He een poging tot grappig zijn! Je kan het ergens welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef Bart het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je slechts 135 hersencellen hebt, daarna kun je ze niet meer begrijpen.
Je snapt het weer eens niet. Dat was serieus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
He een poging tot grappig zijn! Je kan het ergens wel
Ehh okequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je snapt het weer eens niet. Dat was serieus.
ken ik jou?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:59 schreef Sjacq het volgende:
Leuke actie, leuke film, bedankt iedereen!
@nielsch: had je je onderbuik al van tevoren laten leeglopen? T bleef best droog in de zaal.
Oh, ik zie het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter film
De tram reed gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef leeell het volgende:
Toffe film, mistte alleen Steven.
tevens moeten lopen vanaf bilderdijkstraat naar muntplein vanwege die kuttrams , wel net op tijd
Neuh, hij stopte bij ons echt en we moesten uitstappen of blijven zitten richting museumplein (hij sloeg af naar rechts)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |