Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.quote:
Hij is gewoon een mietjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?quote:
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?quote:
Hij lultquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Daar ben ik dus echt niet voor in de moodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?
welterustenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga mijn film af kijken en dan bed
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende: [..] We kunnen er ook wel een belg bij regelen voor je. Of nou ja, een reserve-Belg
Slaap lekker engelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Suck it
http://www.poolcentrumdemunt.nl/
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar ben ik dus echt niet voor in de mood
slaapzachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Okay, eerdaags weer eens een keertje heen dan. Tijd geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.quote:
Hoe komt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwen
Ik herhaal:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reserve belg die ik ken
Dat heb ik dus ook. Menig avond gespendeerd daar destijds.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairs
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Geen ideequote:
Klopt, zondagmiddag is hij thuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaap
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.quote:
Mijn ding ook niet hoor!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het al maanden roept bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Kan welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Als hij eerlijk is nietquote:
En ons maar niet geloven he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo gek he?quote:
Trustenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar dat is zo moeilijk
Owja ik ging slapen![]()
Ja die dingen heb je he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo gek he?
Het verschil tussen FOK!Fax en IRLFax is nogal groot
Ja eh, we kunnen niet allemaal een singulaire persoonlijkheid hebben hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo gek he?
Het verschil tussen FOK!Fax en IRLFax is nogal groot
En we hebben nog zulke mooie bruine ogen.quote:
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.quote:
quote:
Bier te brouwen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Jij lijkt hier ook vrij normaal.
Ok, point taken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.
Ja? is me niet opgevallenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
En we hebben nog zulke mooie bruine ogen.
Ow snap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Ik ben te min?quote:
Nou ja, in mijn geval gaat het aardig richting licht bruin/geelquote:
Wij allemaal. Wat een deceptiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Nee, ik deel je mening dat hetquote:
Stil nou!! Kaneel genoot net van de "bash":Dquote:
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.quote:
Armandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik deel je mening dat hetis.
Samzz een bitchquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.
Maar zo zie je maar, ook ik heb het weleens verkeerd.
Niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de vrouwen dat niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik ga met mijn broertje en zijn vriendin GoT spelen![]()
Winter is coming
Rare vorm van humorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.
Maar zo zie je maar, ook ik heb het weleens verkeerd.
Ik mag morgen de hele tijd lopen zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet?
Wat stom.
Waarom niet? Ik zou het lekker de vrouwen laten doen, en ze het dan ook laten serveren.
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag morgen de hele tijd lopen zeker
I like itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond ik eerst echt.
Hoe ze op het forum over kwam dan he.
Hier gaat iets mis hoorquote:
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet
Met 3 man zijn de starks passief.
Komt morgen welquote:
+1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot nu toe deel ik die conclusie.
Jij bent zo grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is huppelpuber er niet om te lopen?
quote:
De kans dat hij thuis is is heel kleinquote:
mooie tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat hij thuis is is heel klein![]()
Hij zorgt dat ie voor middernacht thuis is omdat zijn wekker vrijdag om 5 uur al gaat
Ja toch!!quote:
Slaap lekker. Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja toch!!
Ik ga mn bed in, doei schatjes!!
Ja want je moet morgen wel fit zijn hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch!!
Ik ga mn bed in, doei schatjes!!
Dat hoop ik toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het niet zo zijn zou ik het niet zeggen he
Franzbranntweinen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Welterusten, slapertjes.
Ik ga zo ook. Even Franzbranntweinen en dan oogjes dicht.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh.
Ok, dan zou ik je genadeloos bashen in een post.
Zo beter dan?
Middeltje bij zere pezen, spieren en gewrichten. Lekker spul, wel.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middeltje bij zere pezen, spieren en gewrichten. Lekker spul, wel.
Maar weinig mensen. Het is Duits en uit grootmoeders kastje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Welterusten
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want je moet morgen wel fit zijn he
Alleen als je me vastbindt in de badkamerquote:
DubbelFrissquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dankje. Jij ook dan maar?! Fristi of Fanta?
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]misselijk geworden.
altijd als ik die kop zie.
oja. ze zou dan de fans groep moeten scheiden van vriendengroep, want bij fans wil ze dat die niets zien van haar persoonlijke leven. (logisch wel) en toen vroeg ze of ik kon opzoeken hoe dat ging en dat vond ik teveel moeite dus het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?
jezus wat een onderkinnenquote:
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, stomme Belgen. Ik heb bij het aanvragen van mijn verzekering specifiek genoemd dat alle brieven e.d. naar mijn adres in België moeten. Dat heeft de mevrouw die mij geholpen heeft nog specifiek op de formulieren gezet.
En waar liggen alle spullen nu? Juist. Enschede.
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggen. Motherfuckers, kan ik daar weer achteraan gaan bellen.
Hier regent het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.
Regenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn beddengoed ruikt naar Zwitsal.
En nu ga ik naar de winkel. Toedeltjes.
Nee hoor, er wordt zo nu en dan nieuw leven ingeblazen!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
Helaas, je was al weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
Tot nu toe is het weer goed... Zou het dan toch?
Hier regent het ook. Heerlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer op.
Mooie tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind 1 douche op een dag (meestal) wel genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog een beetje verstand om het juist niet te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Ik had heel veel van die dingen in het cafe hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Je hele huis, toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Nee, zo erg is het gelukkig niet met me gesteld.quote:
Scary shitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
Een gemummificeerde kat is cooler.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
"Hee, hang je hier al lang?"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemummificeerde kat is cooler.
Smooth yatsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?
Een echte? Creepyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Ja. Baarden zijn eng.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hingquote:
quote:
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier is het (vooralsnog) droog.Gelukkig maar, want ik was net in de stad.
Precies ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hing
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweer
nee man dat is eng!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Onweer is kutter dan kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik onthou mijn nachtmerries gelukkig zelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Na een warme dag vind ik het heerlijk, maar als je dan zeiknat regent terwijl het net 20 graden is, is dat toch een stuk minder,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Kunnen jullie mij uitleggen wat daat eng aan is?quote:
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Angst voor onweer heb ik nooit zo begrepen.
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.
Helemaal niet, schitterend juist.quote:
Hoe weet je dat je dood was?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.
Wel met een parachute, maar die werkte niet. Morsdood.
In dromen kan alles zegt men, dus vandaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik zo.
Ik kan veel hebben maar zo'n val is ook voor mij net teveel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.
Hij is echt lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
Oh Myra, ik heb die noten en zaden meuk gekocht waar we het laatst over hadden. Ik ben benieuwd!
Ik hoop wel dat mijn mede Fokkers het verder overleefd hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In dromen kan alles zegt men, dus vandaar.
ik ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Angst voor onweer heb ik nooit zo begrepen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is echt lekker.Ik had een andere muesli gehaald omdat ik dacht dat wat afwisseling misschien wel fijn was. Maar toch maar weer mijn oude vertrouwde noten en zaden muesli gehaald en die andere staat er nog.
Wie sprongen er met je mee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mijn mede Fokkers het verder overleefd hebben.
Je wilde op de grond melden dat het vliegtuig technische problemen had?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand. Ik offerde me op voor jullie.
Nee ik sprong niet vrijwilligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:55 schreef yats het volgende:
[..]
Je wilde op de grond melden dat het vliegtuig technische problemen had?
Dwong ik je? Klinkt als iets dat ik zou doen.quote:
Wie duwde je uit het vliegtuig?quote:
Jij was er wel maar nee jij dwong me niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dwong ik je? Klinkt als iets dat ik zou doen.
Wat deed ik dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was er wel maar nee jij dwong me niet.
Denk ik.
Spannend. Denk ik. Was Faxie me aan het versieren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voornamelijk bang zijn denk ik.
En Kaneel was er ook.
En Faxie ook.
Vast wel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spannend. Denk ik. Was Faxie me aan het versieren?
Oh, was het een vliegtuigkaping. Waar ging het vliegtuig van origine naartoe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel.
Die laat zich zelfs door een vliegtuigkaping daar niet van weerhouden.
Ik weet het niet Samzz.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, was het een vliegtuigkaping. Waar ging het vliegtuig van origine naartoe?
Goed topic wel ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
R&P / Mijn vriendin vindt mij lelijk
Toppertje hoor.
Is popcorn nodig?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Toppertje hoor.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.
Ik zou het oprecht kut vinden wanneer mijn vriend zoiets zou doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
Toppertje hoor.
privacy schendenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht kut vinden wanneer mijn vriend zoiets zou doen. Maar dan zou ie mijn vriend ook niet meer zijn, natuurlijk.
Ik zou dit soort dingen ook echt nooit met een vriend/vriendin bespreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht kut vinden wanneer mijn vriend zoiets zou doen. Maar dan zou ie mijn vriend ook niet meer zijn, natuurlijk.
ooit ook een gehad die leuk was, maar een beetje lelijk, en dat zei ik dan gewoonquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen ook echt nooit met een vriend/vriendin bespreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ooit ook een gehad die leuk was, maar een beetje lelijk, en dat zei ik dan gewoonlike a boss
BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je het best over iemand kan hebben. Maar dan toch niet op zo'n manierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou dit soort dingen ook echt nooit met een vriend/vriendin bespreken.
Ow, dan was ik het in ieder geval niet. Ik doe niet aan wapens.quote:
Die TS moet gewoon maken dat hij wegkomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je het best over iemand kan hebben. Maar dan toch niet op zo'n manier. En al helemaal niet wanneer je wel gewoon bij die persoon blijft
. Dan zit je jezelf toch ook alleen maar voor de gek te houden.
Jup.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die TS moet gewoon maken dat hij wegkomt.
Ja ik snap ook niet wat je dan nog bij hem doet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat je het best over iemand kan hebben. Maar dan toch niet op zo'n manier. En al helemaal niet wanneer je wel gewoon bij die persoon blijft
Ik geef het toe, ik verwoorde het op mijn eigen manier in dat topic.quote:
Niks mis mee. Maar om dan meteen te vragen of ie een vagina heeft laten groeienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik verwoorde het op mijn eigen manier in dat topic.
Er was ooit een soortgelijk topic over een meid die niks meer om haar vriend gaf maar bij hem bleef vanwege de financiële steun die ze kreeg vanwege haar studie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat je dan nog bij hem doet.
Vond het wel toepasselijk eigenlijk in deze context, en uiteraard geen disrespect naar alle vrouwen die wel hun mannetje staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar om dan meteen te vragen of ie een vagina heeft laten groeien. Net alsof vrouwen altijd watjes zijn
.
I knowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vond het wel toepasselijk eigenlijk in deze context, en uiteraard geen disrespect naar alle vrouwen die wel hun mannetje staan.
Goed dat we elkaar begrijpenquote:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar wat zij over hem zei was toch van ruim voordat ze een relatie kregen? Dan is het toch niet zo raar, je valt niet altijd direct voor iemands uiterlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zei het ook nog over hem tijdens hun relatie toen ze al samenwoonden. Hij weet niet eens of ze het nog steeds zegt of inmiddels niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, maar wat zij over hem zei was toch van ruim voordat ze een relatie kregen? Dan is het toch niet zo raar, je valt niet altijd direct voor iemands uiterlijk.
quote:
Oh. Ik heb gewoon een heel stuk over geslagen met lezen zie ik nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zei het ook nog over hem tijdens hun relatie toen ze al samenwoonden. Hij weet niet eens of ze het nog steeds zegt of inmiddels niet meer.
Dan zou ik het ook niet heel raar vinden. Maar in de huidige setting... Maf wijf, dumpen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik heb gewoon een heel stuk over geslagen met lezen zie ik nu.Je hebt gelijk. Dan is het wel krom. Ik dacht dat het alleen voor de relatie was en dan kan ik er niet wakker van liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Dit is dus een TS die alleen hoort wat hij wil horen, zoals ik ook al aangaf. Die is niet meer te redden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet heel raar vinden. Maar in de huidige setting... Maf wijf, dumpen.
Het feit dat hij een dergelijk topic opent zegt natuurlijk al genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is dus een TS die alleen hoort wat hij wil horen, zoals ik ook al aangaf. Die is niet meer te redden.
Ja, al kan dat over zo'n beetje 90% van alle topics gezegd worden in R&P.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat hij een dergelijk topic opent zegt natuurlijk al genoeg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]Maar dat kan ook vast zonder hem lelijkerd te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, al kan dat over zo'n beetje 90% van alle topics gezegd worden in R&P.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook vast zonder hem lelijkerd te noemen
En waar moeten wij dan ons leedvermaak vandaan halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijn.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waar moeten wij dan ons leedvermaak vandaan halen.
Plus dat ik mezelf altijd vrij normaal voel na het lezen van die topics.
Precies, spread the love!quote:
Zoals het er nu uitziet blijf ik thuisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanavond toch maar een Belg hosselen dan.
In je jurkje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet blijf ik thuis.
quote:
Het ligt ook niet aan de jurkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]nee jouw jurkje is top! Heb de andere nu ook gezien die je misschien aan ging trekken
![]()
Verliefd op dat jurkje!!
Op je werk aaah dan snap ik het..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de jurken. Maar de dierenarts komt zo en dan is het pretty lame om in een jurk aan te komen
.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Op je werk aaah dan snap ik het..Nou, ik ben wel vrij, maar de dierenarts komt Anthony spuiten en meteen Bolle even checken, dus dan moet ik de weide in. Doe ik liever niet met Audrey aan m'n lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel vrij, maar de dierenarts komt Anthony spuiten en meteen Bolle even checken, dus dan moet ik de weide in. Doe ik liever niet met Audrey aan m'n lijf.
En wij gewoon in pakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragen
Ik ga 'm de eerstvolgende gelegenheid gewoon aan doen, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragen
Volgende meet zal ik in pak komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
drijft nu letterlijk van de stoel
Stomme Faxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm de eerstvolgende gelegenheid gewoon aan doen, hoor. Het is dat Fax me niet op wil halen om vanavond naar Huppel te gaan, anders had ik de Audrey aangetrokken
.
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb geen seks.quote:
Mja. Ik heb ook even geen geld voor het OV, anders had ik dat gedaan.quote:
Zonder bewijs geloven we je nietquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb geen seks.
Ik moet binnenkort verplicht weer met het OV want heb nog geld op de kaart staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik heb ook even geen geld voor het OV, anders had ik dat gedaan.
Ik heb mijn pak net uitgetrokken. Ik blijf niet bezig.quote:
Maar een pakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn pak net uitgetrokken. Ik blijf niet bezig.
Weet ik, maar meestal niet buiten werktijd.quote:
Zondequote:
Verplicht met 't OVquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort verplicht weer met het OV want heb nog geld op de kaart staan.
?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:21 schreef aeque het volgende:
Niemand een idee of ze dat bij de AH hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |