Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.
Dat is het...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap Samzz wel, het is gewoon super irritant als je omgeving continue over dingen door blijft zagen omdat je maatschappelijk gezien nog niet aan het standaard plaatje voldoet.
In verleden behaalde resultaten biedt geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Roy en ik kunnen elkaar prima aanvullen heeft het verleden reeds bewezen.
Dat was jullie eigen schuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.
Dat is zeker irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
Ik snap Samzz wel, het is gewoon super irritant als je omgeving continue over dingen door blijft zagen omdat je maatschappelijk gezien nog niet aan het standaard plaatje voldoet.
Dat maakt het idee niet minder briljant natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
Toch was er weinig animo voor de tietenbots competitie.
terminaal?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Maar waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zeggen van: Je bent een leuke kerel, er is vast wel een vrouw die jou leuk vindt.
Of iets in die geest.
Nou, kennelijk niet. Anders was ik niet terminaal single.
Net als de 'Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Maar waar ik me nog meer aan erger is dat mensen zeggen van: Je bent een leuke kerel, er is vast wel een vrouw die jou leuk vindt.
Of iets in die geest.
Ja, of wordt het weer niet eens tijd voor een relatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Herkenbaar kaneel. Al let ik er niet meer op. Ik zie vanzelf wel of dat klopt of niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als de 'Ik snap niey dat een leuk iemand als jij nog single is.'
Pfffft.
Maar het is gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Mieperd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg ook achterlijk veel commentaar toen ik kinderen kreeg op mn 20e, dus ik weet best dat dat irritant is, heb dat ook jaaaren gehoord en nu nog: o, dan was je wel erg jong, heb je er nooit spijt van (gehad)?
Dat is idd irritant...
ze zeggen van wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of wordt het weer niet eens tijd voor een relatie.
Ja net of je die dingen bij elke plaatselijke supermarkt kan halen
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
Maar ik kan helemaal geen Russischquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zeggen van wel.
Of op internet bestellen, werkt ook goed
Maar ik ben een fijnproever hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.
Ik snap het wel, eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat een leuk iemand als jij nog single is.
* Royco1 rent heel hard weg, of nou ja, een beetje hard.
Ah, dat doe ik dus verkeerd. Daar kom ik eigenlijk nooit. Ik hou nu eenmaal van koken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, blijf in de buurt van de magnetronmaaltijden en de eenpersoonsgerechten en dan kun je zo die aanbiedingen voorbij zien lopen.
hoeft niet, gewoon gebroken Engelsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen Russisch
Daar heeft de Albert Heijn de Excellent productenlijn voor.quote:
Oh ja hoor, jij mag wel je irritatie uitspreken en ik niet. Ik ben dan een mieperd. En als ik hetzelfde terug zeg krijg ik dit.quote:
Kunnen jullie dit niet beter oplossen met een tietenbotswedstrijd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
Oh ja hoor, jij mag wel je irritatie uitspreken en ik niet. Ik ben dan een mieperd. En als ik hetzelfde terug zeg krijg ik dit.
Beetje incasseren, hoor.
Serieus? Die tilde klagen wel naar een heel nieuw niveau...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
Benzin was ook zo'n jankzak, met hem is het ook goed gekomen.
Hij wel jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Myraela het volgende:
Benzin was ook zo'n jankzak, met hem is het ook goed gekomen.
Goed ideequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit niet beter oplossen met een tietenbotswedstrijd?
+1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
dodelijk single....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant.
Of iets in die geest.
Doe ik dat? Zou kunnen, ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je zelf eventuele relaties torpedeert
t is vaker niet goed dan wel ... lijkt het soms... naja what ever...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg ook achterlijk veel commentaar toen ik kinderen kreeg op mn 20e, dus ik weet best dat dat irritant is, heb dat ook jaaaren gehoord en nu nog: o, dan was je wel erg jong, heb je er nooit spijt van (gehad)?
Dat is idd irritant...
Dat maakt het wel wat moeilijk.quote:
Van wie krijg je kusjessssssssssssssssss?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
iieeell die mensen geven kusjes bah!
Met dat eisenpakket van jou gebeurt dat ergens met St. Juttemis, of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat schap is steeds leegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, het zou best kunnen, hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe maar een gok.
Maar dat meen ik me te herinneren.
Los van dit inhoudelijke voorbeeld, zou het een hoop mensen sieren als ze zouden kappen met hun ongevraagde advies over van alles en nog wat. Een ieder kan voor zich heel goed bepalen of hij wel/geen relatie, kinderen, studie, koophuis, labrador of weet ik veel wat wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef -Engel- het volgende:
t is vaker niet goed dan wel ... lijkt het soms... naja what ever...
Ja of ze hebben niet goed geFiFo-ed waardoor je er 1 pakt waar de houdbaarheidsdatum al bijna van verstreken is.quote:
Ja. RIP kaneel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
terminaal?
Ga je er dood aan?
Nou, kennelijk niet.quote:
Ik heb geen haast.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
Met dat eisenpakket van jou gebeurt dat ergens met St. Juttemis, of zo.
Ik kan dat schap niet eens vinden. Ik denk dat Albert Heijn hier te klein is.quote:
laat maar zitten samzz, tis wel duidelijk dat jij je dag niet hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja hoor, jij mag wel je irritatie uitspreken en ik niet. Ik ben dan een mieperd. En als ik hetzelfde terug zeg krijg ik dit.
Beetje incasseren, hoor.
Lastig wel. En ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik, het zou best kunnen, hoor.
Je onzekerheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kennelijk niet.
Kennelijk is er iets chronisch onaantrekkelijk aan mij. In ieder geval voor de vrouwen waar ik op val.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kennelijk niet.
Kennelijk is er iets chronisch onaantrekkelijk aan mij. In ieder geval voor de vrouwen waar ik op val.
hehehe of uiterlijk, gewicht, manier van doen, religie en ander geneuzelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van dit inhoudelijke voorbeeld, zou het een hoop mensen sieren als ze zouden kappen met hun ongevraagde advies over van alles en nog wat. Een ieder kan voor zich heel goed bepalen of hij wel/geen relatie, kinderen, studie, koophuis, labrador of weet ik veel wat wil.
ja die mensen in de eerste post! blegh!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van wie krijg je kusjessssssssssssssssss?
die zijn op dit moment met andere dingen bezig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
oja.. dat ook nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of ze hebben niet goed geFiFo-ed waardoor je er 1 pakt waar de houdbaarheidsdatum al bijna van verstreken is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
hehehe of uiterlijk, gewicht, manier van doen, religie en ander geneuzel
ik zou de lidl proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan dat schap niet eens vinden. Ik denk dat Albert Heijn hier te klein is.
Pak ze!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ergernis nummer twee: muggen.
Ik ben tussen het fokken door op jacht. Schijtbeest.
Hoe komt dat zo in enen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
die zijn op dit moment met andere dingen bezig.
Groeien ofzo
je bent 12 wat is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die mensen in de eerste post! blegh!
Mijn dag is eigenlijk meer dan prima. Dank je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laat maar zitten samzz, tis wel duidelijk dat jij je dag niet hebt.
Die hebben we hier in het dorp niet. Wel een Aldi en een Jumbo.quote:
Daar wil je zijn als fijnproever.quote:
Dat gaat niet verbeteren als iedere meid waar ik op val me behandelt als een stuk stront.quote:
Tot op heden nog niet.quote:
do tryquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die hebben we hier in het dorp niet. Wel een Aldi en een Jumbo.
Alles in huis om een goede maaltijd te bereiden voor je datequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en de groenten is ook neit sleckt
A wel nee.... dan ben je nog niks gewend ... mag je van mama wel zo laat nog op het Fok! spelen?quote:
ik zit stiekem op de pc hihiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A wel nee.... dan ben je nog niks gewend ... mag je van mama wel zo laat nog op het Fok! spelen?
Eens een ander type proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat niet verbeteren als iedere meid waar ik op val me behandelt als een stuk stront.
[..]
Tot op heden nog niet.
Een luxeprobleem, uitgaande van de mening van menig vrouw om mij heen. Deel jij die mening, of kom je liever ergens anders aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik kom kennelijk weer wat aan, dat merk ik altijd t eerst daar
ik ben daar ook weleens van beschuldigd, maar dat was vooral omdat ik gewoon echt diegene niet zag zitten en hij dat niet wilde accepteren, ik moest toen wel lullig doen, want hij bleef me maar lastigvallen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gaat niet verbeteren als iedere meid waar ik op val me behandelt als een stuk stront.
[..]
Tot op heden nog niet.
ojaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerder de Action. Die heeft alles.
nou, liever gewoon niet eigenlijk. En mn borsten mogen wel wat kleiner.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een luxeprobleem, uitgaande van de mening van menig vrouw om mij heen. Deel jij die mening, of kom je liever ergens anders aan?
is dat engel die dat doet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dat al vies vind zou ik een beetje uit de buurt van -Engel- blijven.
Werkt nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens een ander type proberen? Om meer zelfvertrouwen te krijgen, of zo.
daar gaat het dus fout.... er valt niks te koken ....maybe toch maar eens het fok!kookclubbie oprichten... kan ik een beetje oefenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles in huis om een goede maaltijd te bereiden voor je date
OOOOOquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zit stiekem op de pc hihi
-Engel- is een beest.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dat engel die dat doet dan?
Ja want ik ben erg vieeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dat al vies vind zou ik een beetje uit de buurt van -Engel- blijven.
Toestand zeg. Zijn er eindelijk foto's die je van jezelf wil plaatsen, is er weer een andere reden dat je het niet doet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
nou, liever gewoon niet eigenlijk. En mn borsten mogen wel wat kleiner.
(Sommige foto's kan ik gewoon echt niet op fb ofzo zetten bv)
Hoezo? Jij kunt toch wel koken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar gaat het dus fout.... er valt niks te koken ....maybe toch maar eens het fok!kookclubbie oprichten... kan ik een beetje oefenen
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want ik ben erg vieeeeeeeeeeeeeeeeees
Ach, als ik dates (en relaties) kan krijgen kun jij dat zeker.quote:
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relatiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... In a'foort kan je het meerdere keren proberen .... winkeltje of 3 nu als ik het goed geteld heb
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toestand zeg. Zijn er eindelijk foto's die je van jezelf wil plaatsen, is er weer een andere reden dat je het niet doet.
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toestand zeg. Zijn er eindelijk foto's die je van jezelf wil plaatsen, is er weer een andere reden dat je het niet doet.
even betterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relaties.
Wel chocolade.
Toch maar eens overwegen. Onder welke afdeling valt dat schap?quote:
Dan alleen blijven zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoor
Geen foto's waar je groeiende boezem in vol ornaat te aanschouwen is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoor
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens een ander type proberen? Om meer zelfvertrouwen te krijgen, of zo.
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben daar ook weleens van beschuldigd, maar dat was vooral omdat ik gewoon echt diegene niet zag zitten en hij dat niet wilde accepteren, ik moest toen wel lullig doen, want hij bleef me maar lastigvallen...
Soms ben ik wel een kutwijf
Hai!quote:
Sorry Kaneel, zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.
[..]
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.
Maar om dan berichtjes te gaan sturen hoe lelijk ik wel niet ben.
Hallo heerlijke manquote:
Wat dan?quote:
goede vervanger.... het zeurt niet, kijkt geen voetbal en eist geen bier als je net lekker in bad zitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relaties.
Wel chocolade.
nee, die zijn gewoon té ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen foto's waar je groeiende boezem in vol ornaat te aanschouwen is.
Hoe is het met jou dan?quote:
Dat is zo. Ik bedoel meer iemand die het niet helemaal is, maar die je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Eh, wat? Serieus, wat voor vrouwen val jij op? Dat heb ik nog nooit gehad en ik ben echt geen date-wonder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
die van de wekelijkse aanbiedingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen. Onder welke afdeling valt dat schap?
Ik weet dat jij dat al heel snel denkt.quote:
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
goede vervanger.... het zeurt niet, kijkt geen voetbal en eist geen bier als je net lekker in bad zit
dat slaat idd nergens op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die van de wekelijkse aanbiedingen
dat zegt ado ook weleensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat al heel snel denkt.
Bij de lidl worden die elke woensdag en zaterdagmiddag aangevuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doe
Goed, maandag nog beterquote:
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meerquote:
Nee dat is rechtgetrokken door wat ijzerwerkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook zo'n lelijk gebit dan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben btw nu samen met een man die totaal anders is dan de annen waar ik normaal gesproken voor viel en ik ben echt gelukkig met hem. Gelukkiger dan met de mannen waar ik daarvoor een relatie mee had.
En dat allemaal omdat ik hem heb leren kennen
ik ben nog in kpd sc komen kijken voor jou!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, maandag nog beter
[..]
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meer
Ado en ik denken wel vaker hetzelfde valt mij op.quote:
Hengstenbal maandag?quote:
Ik doe op maandag de boodschappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de lidl worden die elke woensdag en zaterdagmiddag aangevuld.
Dat probeer ik ook de laatste jaren. Maar tot op heden nog geen klik helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik bedoel meer iemand die het niet helemaal is, maar die je wel leuk vindt.
Sja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat? Serieus, wat voor vrouwen val jij op? Dat heb ik nog nooit gehad en ik ben echt geen date-wonder.
Na een keer of 5 zulke ervaringen te hebben gehad, heb je er ook gewoon weinig zin meer in eigenlijk.quote:
En niet morgen al?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, maandag nog beter
[..]
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meer
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.
Dat niet.
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doe
somsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooooh ben je een beetje verlegen?
ja, ik vind me nogal gauw te bloot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ado en ik denken wel vaker hetzelfde valt mij op.
Ik vraag het me echt af kaneel.quote:
Ja dat laatste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer als in vies dat ik best kusjes en knuffels wil geven mits leuk en hot and so?
ik vind het niet lief dat je haar 'vies' noemtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.
Dat niet.
I feel honored!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben nog in kpd sc komen kijken voor jou!
Noet uitgebreid, maar toch!
rare wijven val je op danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een keer of 5 zulke ervaringen te hebben gehad, heb je er ook gewoon weinig zin meer in eigenlijk.
Ja ik kan niet iedereen gelukkig maken hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind het niet lief dat je haar 'vies' noemt
Nee, dan is 2.0 terug uit kamasutra landquote:
Nee, een mooi decolleté mag er zijn, vind ik. Jij bent daar geen uitzondering op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, ik vind me nogal gauw te bloot.
Jullie vinden me niet gauw te bloot.
ja, idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I feel honored!!!![]()
Het is gewoon anders
Met jou ga ik geen geile kamasutra acties doenquote:
Dan bedoelen we hetzelfde.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, dan is 2.0 terug uit kamasutra land
nou nou je probeert het volgens mij niet eensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet iedereen gelukkig maken he
dan is onze definitie vn mooi ws gewoon andersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, een mooi decolleté mag er zijn, vind ik. Jij bent daar geen uitzondering op.
Ik vind spelletjes altijd wel leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
altijd leuk van die raad spelletjes
Maar wel bier drinkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met jou ga ik geen geile kamasutra acties doen
Oh, ik heb wel dates gehad hoor, maar gewoon niet erg succesvol. En daarna een enorm lange tijd voordat ik uberhaupt weer iemand tegenkwam die single was.quote:
Kennelijk. Maar gewoon niet meer op slanke blonde dames vallen denk ik.quote:
soms nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
durf je ook geen spreekbeurten te geven?
het draait toch om het innerlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Ik heb vroeger heel vaak van jongens moeten aanhoren dat ik lelijk was. Dat was vrij kut. Heeft wel wat invloed gehad op hoe ik mezelf zie.
Ook ervaringen waarbij het niet werktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ervaringen die anders beweren.
quote:
Maar.... waarom boeit de meningen van jongens je? die van dames lijkt me toch interessanter voor je toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Ik heb vroeger heel vaak van jongens moeten aanhoren dat ik lelijk was. Dat was vrij kut. Heeft wel wat invloed gehad op hoe ik mezelf zie.
jongens zijn dan ook stom, worden pas leuk wanneer ze volwassen zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
niet geheel waar... tenzij je blind bentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het draait toch om het innerlijk
Klinkt kutquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook de laatste jaren. Maar tot op heden nog geen klik helaas.
[..]
Sja.
[..]
Na een keer of 5 zulke ervaringen te hebben gehad, heb je er ook gewoon weinig zin meer in eigenlijk.
dat is je fout waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel dates gehad hoor, maar gewoon niet erg succesvol. En daarna een enorm lange tijd voordat ik uberhaupt weer iemand tegenkwam die single was.
[..]
Kennelijk. Maar gewoon niet meer op slanke blonde dames vallen denk ik.
nonsens.. een mens is als een cadeautje, de verpakking kan nog zo mooi zijn uiteindelijk draait het om wat er in zit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet geheel waar... tenzij je blind bentdan klopt dat pas
Een pestverleden is geen aanrader nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Een herkenbaar probleem. Zoveel heb ik de afgelopen 1,5 jaar ook niet gedate.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, ik heb wel dates gehad hoor, maar gewoon niet erg succesvol. En daarna een enorm lange tijd voordat ik uberhaupt weer iemand tegenkwam die single was.
het is toch allebei niet goed voor je zelfbeeld?...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar.... waarom boeit de meningen van jongens je? die van dames lijkt me toch interessanter voor je toch?
Ongetwijfeld, en laten we de discussie om tot overeenstemming te komen vooral niet voeren. Van groter belang is hoe jouw referentiekader niet langer een blokkade blijft om bepaalde foto's niet te delen met mij.... of anderen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan is onze definitie vn mooi ws gewoon anders
En wat als het verpakt zit in een drol? Ga je het uitpakken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nonsens.. een mens is als een cadeautje, de verpakking kan nog zo mooi zijn uiteindelijk draait het om wat er in zit.
Ik was aan het poolen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind spelletjes altijd wel leuk.
Which reminds me, waarom hebben wij dat spel niet meer gespeeld zaterdag Samzz?
Dit keer hadden we vast kunnen winnen van Evie en WT.
sowieso.. vieze handen spoel je zo weer afquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als het verpakt zit in een drol? Ga je het uitpakken?
ik ben blij dat ik zelf kan kiezen meestalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, en laten we de discussie om tot overeenstemming te komen vooral niet voeren. Van groter belang is hoe jouw referentiekader niet langer een blokkade blijft om bepaalde foto's niet te delen met mij.... of anderen natuurlijk.
Vertel dat eens aan de mensen die het nodig vinden opmerkingen over uiterlijk te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nonsens.. een mens is als een cadeautje, de verpakking kan nog zo mooi zijn uiteindelijk draait het om wat er in zit.
Zou je zusje ook zoiets kunnen hebben?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Ach, het kan erger.quote:
Gewoon louter mannen daten dan maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is je fout waarschijnlijk
Degene die dat ooit heeft bedacht...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben blij dat ik zelf kan kiezen meestal
ik ga louter om met mensen die dat niet doen en kom derhalve niet in aanraking met dat soort mensenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan de mensen die het nodig vinden opmerkingen over uiterlijk te maken
Ik vind ze vooral brutaalquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jongens zijn dan ook stom, worden pas leuk wanneer ze volwassen zijn
+1!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degene die dat ooit heeft bedacht...
succes daarmee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je zusje ook zoiets kunnen hebben?
[..]
Ach, het kan erger.
[..]
Gewoon louter mannen daten dan maar
Daar zul je het dan zelf wel naar gemaakt hebben!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral brutaal. Ik krijg soms zinnen maar m'n hoofd die een 14 jarige niet zou moeten uitspreken
.
Ja, oké. Ik zei meteen al dat ik 't niet kan. Maar ik heb toch maar even twee rondjes gespeeld.quote:
Hoi jijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik zei meteen al dat ik 't niet kan. Maar ik heb toch maar even twee rondjes gespeeld.
Dat is waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Ik zei meteen al dat ik 't niet kan. Maar ik heb toch maar even twee rondjes gespeeld.
Lijkt me wel. Het is maar net hoe je er mee om gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen is toch wel onzeker op een of ander punt?
dat ook ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral brutaal. Ik krijg soms zinnen maar m'n hoofd die een 14 jarige niet zou moeten uitspreken
.
wat!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Myraela het volgende:
Al dat gehaat op ons gepool. Ik zag niemand het beter doen hoor.
Mijn idee is dat je meer gekwetst wordt door de opmerkingen van je geliefden en de sekse waar je wat mee zou willen.... Een meid die zegt dat ik lelijk ben oke... dat steekt ff, een vriendin die zegt dat het apart is wat ik aan heb doet meer pijn en in die zelfde lijn ook de opmerkingen/gedrag van mannen waar je een oogje op hebt ... het hardst komen opmerkingen etc van je ouders/broers/zussen aan.... nogmaals dat is mijn ideequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is toch allebei niet goed voor je zelfbeeld?...
Ik denk dat de onzekerheid over bepaalde punten ten koste gaat van de positieve dingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Het is maar net hoe je er mee om gaat.
Ik ben eigenlijk over vrij veel dingen onzeker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Iedereen is toch wel onzeker op een of ander punt?
Denk t niet, dat is juist het aparte eraan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je zusje ook zoiets kunnen hebben?
Ik ben nooit gepest. Jongens zijn gewoon apen tijdens hun puberteit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Een pestverleden is geen aanrader nee.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wat!
Ik heb met 1 stoot 2 ballen gepot.
Waarna ik meteen ben gestopt, want hoogtepunt natuurlijk.
Ik ook. En ik speelde daarna wel door.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wat!
Ik heb met 1 stoot 2 ballen gepot.
Waarna ik meteen ben gestopt, want hoogtepunt natuurlijk.
Maar bij jou was het per ongelukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. En ik speelde daarna wel door.
Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk over vrij veel dingen onzeker.
En in veel dingen daardoor ook een perfectionist.
hoe regel je dat? enkel op je zolderkamer zitten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga louter om met mensen die dat niet doen en kom derhalve niet in aanraking met dat soort mensen
Vast nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik waarschijnlijk.
hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft![]()
En hallo
jawel, maar als je constant hetzelfde hoort van mensen waar je niks mee hebt, is dat ook niet bepaald goed voor je zelfbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn idee is dat je meer gekwetst wordt door de opmerkingen van je geliefden en de sekse waar je wat mee zou willen.... Een meid die zegt dat ik lelijk ben oke... dat steekt ff, een vriendin die zegt dat het apart is wat ik aan heb doet meer pijn en in die zelfde lijn ook de opmerkingen/gedrag van mannen waar je een oogje op hebt ... het hardst komen opmerkingen etc van je ouders/broers/zussen aan.... nogmaals dat is mijn idee
Soort zoekt soort hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe regel je dat? enkel op je zolderkamer zitten?
Voor mannen is het gewoon echt klaar als ze een hoogtepunt hebben na het spelen met twee goede ballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. En ik speelde daarna wel door.
Mwah, ik ben tijden onzeker over mezelf, mijn uiterlijk en mijn capaciteiten geweest maar ik kwam er achter dat ik daar zelf alleen maar ongelukkig van werd. Toen is er een soort knop om gegaan en nu heb ik er een stuk minder last van. Ik had het er op de meet ook over, een jaar geleden was ik niet naar die meet gekomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de onzekerheid over bepaalde punten ten koste gaat van de positieve dingen
Ofzo
Bagatelliseer het maar weerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij jou was het per ongeluk
Ok, die 2e bij mij ook, maar die eerste zat er gewoon strak in.
Ok, meisjes zijn ook zo overigens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nooit gepest. Jongens zijn gewoon apen tijdens hun puberteit.
Je hebt gelijk, dat is niet aardig.quote:
Natuurlijk... als je steeds van vreemden hetzelfde hoort over en over elkaar... dan gaat het je net zo hard raken als een paar keer van de dichte kring.... frequentie, manier waarop, gedrag alles valt uiteindelijk samen ... en dan maar raar vinden dat mensen nog gekker gaan doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar als je constant hetzelfde hoort van mensen waar je niks mee hebt, is dat ook niet bepaald goed voor je zelfbeeld.
Al ligt t dan wel meer aan de frequentie.
Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben tijden onzeker over mezelf, mijn uiterlijk en mijn capaciteiten geweest maar ik kwam er achter dat ik daar zelf alleen maar ongelukkig van werd. Toen is er een soort knop om gegaan en nu heb ik er een stuk minder last van. Ik had het er op de meet ook over, een jaar geleden was ik niet naar die meet gekomen
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is niet aardig.
Sorry
Volgende keer zal ik niet meer lachen als jij afstoot.
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.
Ach het kan de beste gebeuren dat je met een afstoot helemaal niks raakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.
Meiden onder elkaar kunnen vaak bitchy zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs nog veel harder kunnen zijn.
Meisjes, maar ook vrouwen, zijn kut wat dat betreft.quote:
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.
Onbewust doet iedereen dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
nonsens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onbewust doet iedereen dat.
De 1 alleen net wat meer en vaker dan de andere.
Ja, vooral nadat ik net aangevallen ben op mijn uiterlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
Dus... maandag komt 2.0 terug van vakantie en mijn plan was om hem tebegroeten in sexy jurkje en pumps aan enzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.
quote:
dat is best wel hypocriet danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vooral nadat ik net aangevallen ben op mijn uiterlijk
maar ben daar wel eerlijk over.. als ik me lelijk voel, wens ik vooral met rust gelaten te worden
Een blind persoon kan niet beoordelen op het uiterlijk. Dus 'iedereen' lijkt me niet op zijn plaats.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee denk het niet.
En wat ik denk is zo.
Die doet het door te voelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een blind persoon kan niet beoordelen op het uiterlijk. Dus 'iedereen' lijkt me niet op zijn plaats.
Hoezo... ik geef aan dat men dat doet... ik heb nergens beweerd dat ik dat niet doe of wel dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is best wel hypocriet dan
Zouden ze wel moeten doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, ik ken weinig blinden die eerst even gaan voelen voordat ze een gesprek o.i.d aangaan
ja maar nee.... ik heb het voelen t.o.v. zien met elkaar vergeleken ... je neemt anders waar.... en sommige dingen waarvan je als ziende griezelt, maakt het voor een niet ziende juist interessanter....quote:
je vind het niet leuk als men je beoordeelt op je uiterlijk maar doet het zelf ook. zo las ik hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo... ik geef aan dat men dat doet... ik heb nergens beweerd dat ik dat niet doe of wel dan?
Bier drinken, kletsen en film kijkenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus... maandag komt 2.0 terug van vakantie en mijn plan was om hem tebegroeten in sexy jurkje en pumps aan enz![]()
Heb ik gewoon even mijn voet gekneusd of gebroken of whatever dus de kans dat ik maandag mn pumps aan kan is heel klein
Hmm, dat zou ik dan een keer moeten proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar nee.... ik heb het voelen t.o.v. zien met elkaar vergeleken ... je neemt anders waar.... en sommige dingen waarvan je als ziende griezelt, maakt het voor een niet ziende juist interessanter....
Kies dan een leuke film uit jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga bier drinken en film kijken.
Huppel bier drinken en in slaap vallen.
Waar je mee opgegroeid wordt je mee besmet.... het is frieking moeilijk om alle vooroordelen, meningen etc op een juiste manier te doen....daarbij communicatie is niet mijn sterkste punt net als een hoop andere dingen trouwensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je vind het niet leuk als men je beoordeelt op je uiterlijk maar doet het zelf ook. zo las ik het
Flauwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier drinken, kletsen en film kijken![]()
Poolen durft hij blijkbaar niet met mij
The Godfather en Goodfellas zijn leuke filmsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kies dan een leuke film uit ja
Ik ga maandag gewoon dood van de pijn want die pumps gaan aan danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga morgen Turnhout in in de polkadot jurk. Eens zien waar dat toe leidt.
Bij wet asses, volume 15.quote:
Oneensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The Godfather en Goodfellas zijn leuke films
ja misschienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik dan een keer moeten proberen.
Roy, deze gaan we dus niet kijkenquote:
Aww toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een slecht trackrecord met poolen/biljarten tegen vrouwen.
Nee, 14 leek mij ook beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy, deze gaan we dus niet kijken
Wie schoon wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga maandag gewoon dood van de pijn want die pumps gaan aan dan
Nee joh.quote:
er zijn ook wel mensen die recht tegenover alles staan van wat ze geleerd en aangedaan is, dat vind ik wel knap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar je mee opgegroeid wordt je mee besmet.... het is frieking moeilijk om alle vooroordelen, meningen etc op een juiste manier te doen....daarbij communicatie is niet mijn sterkste punt net als een hoop andere dingen trouwens
Ze raken de verkeerde ballen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een slecht trackrecord met poolen/biljarten tegen vrouwen.
En zodra we bij hem thuis zijn ga ik in zijn bubbel/ligbad liggen en laat ik mij nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie schoon wil zijn moet pijn lijden. It's true.
Als Samzz nu naar jou komt, dan kunnen jullie poolen en ga ik gewoon bier drinken aan de bar.quote:
Aww Roy, mag ik?quote:
Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als Samzz nu naar jou komt, dan kunnen jullie poolen en ga ik gewoon bier drinken aan de bar.
Iedereen blij.
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?quote:
Daar weet jij niets vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want jij doet het niet op de fijne manier.
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?
En ook dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?
Jawohlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?
Beter africhten dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
Nee want jij doet het niet op de fijne manier.
Je denkt heel slecht over mijquote:
Yes pleasequote:
Ik dacht dat dat een restaurant was geworden joh. Zal wel hopeloos achterlopen.quote:
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja je geeft me geen enkele reden om dat niet te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een oude hond kun je geen trucjes meer leren Air.
Ik zie nog ruim voldoende ontwikkelpotentie bij Huppel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Een oude hond kun je geen trucjes meer leren Air.
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je geeft me geen enkele reden om dat niet te doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.We kunnen er ook wel een belg bij regelen voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nou ja, een reserve belg.
Hij vindt mij oudquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog ruim voldoende ontwikkelpotentie bij Huppel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De Muntquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?
Dat was mijn tweede optie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?
Geen idee welke ballen er worden bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |