je vind het niet leuk als men je beoordeelt op je uiterlijk maar doet het zelf ook. zo las ik hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo... ik geef aan dat men dat doet... ik heb nergens beweerd dat ik dat niet doe of wel dan?
Bier drinken, kletsen en film kijkenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus... maandag komt 2.0 terug van vakantie en mijn plan was om hem tebegroeten in sexy jurkje en pumps aan enz![]()
Heb ik gewoon even mijn voet gekneusd of gebroken of whatever dus de kans dat ik maandag mn pumps aan kan is heel klein
Hmm, dat zou ik dan een keer moeten proberen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja maar nee.... ik heb het voelen t.o.v. zien met elkaar vergeleken ... je neemt anders waar.... en sommige dingen waarvan je als ziende griezelt, maakt het voor een niet ziende juist interessanter....
Kies dan een leuke film uit jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga bier drinken en film kijken.
Huppel bier drinken en in slaap vallen.
Waar je mee opgegroeid wordt je mee besmet.... het is frieking moeilijk om alle vooroordelen, meningen etc op een juiste manier te doen....daarbij communicatie is niet mijn sterkste punt net als een hoop andere dingen trouwensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je vind het niet leuk als men je beoordeelt op je uiterlijk maar doet het zelf ook. zo las ik het
Flauwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier drinken, kletsen en film kijken![]()
Poolen durft hij blijkbaar niet met mij
The Godfather en Goodfellas zijn leuke filmsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kies dan een leuke film uit ja
Ik ga maandag gewoon dood van de pijn want die pumps gaan aan danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga morgen Turnhout in in de polkadot jurk. Eens zien waar dat toe leidt.
Bij wet asses, volume 15.quote:
Oneensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The Godfather en Goodfellas zijn leuke films
ja misschienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmm, dat zou ik dan een keer moeten proberen.
Roy, deze gaan we dus niet kijkenquote:
Aww toequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een slecht trackrecord met poolen/biljarten tegen vrouwen.
Nee, 14 leek mij ook beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy, deze gaan we dus niet kijken
Wie schoon wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga maandag gewoon dood van de pijn want die pumps gaan aan dan
Nee joh.quote:
er zijn ook wel mensen die recht tegenover alles staan van wat ze geleerd en aangedaan is, dat vind ik wel knap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar je mee opgegroeid wordt je mee besmet.... het is frieking moeilijk om alle vooroordelen, meningen etc op een juiste manier te doen....daarbij communicatie is niet mijn sterkste punt net als een hoop andere dingen trouwens
Ze raken de verkeerde ballen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een slecht trackrecord met poolen/biljarten tegen vrouwen.
En zodra we bij hem thuis zijn ga ik in zijn bubbel/ligbad liggen en laat ik mij nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie schoon wil zijn moet pijn lijden. It's true.
Als Samzz nu naar jou komt, dan kunnen jullie poolen en ga ik gewoon bier drinken aan de bar.quote:
Aww Roy, mag ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |