Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben tijden onzeker over mezelf, mijn uiterlijk en mijn capaciteiten geweest maar ik kwam er achter dat ik daar zelf alleen maar ongelukkig van werd. Toen is er een soort knop om gegaan en nu heb ik er een stuk minder last van. Ik had het er op de meet ook over, een jaar geleden was ik niet naar die meet gekomen
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is niet aardig.
Sorry
Volgende keer zal ik niet meer lachen als jij afstoot.
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.
Ach het kan de beste gebeuren dat je met een afstoot helemaal niks raakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.
Meiden onder elkaar kunnen vaak bitchy zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs nog veel harder kunnen zijn.
Meisjes, maar ook vrouwen, zijn kut wat dat betreft.quote:
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.
Onbewust doet iedereen dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
nonsens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onbewust doet iedereen dat.
De 1 alleen net wat meer en vaker dan de andere.
Ja, vooral nadat ik net aangevallen ben op mijn uiterlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
Dus... maandag komt 2.0 terug van vakantie en mijn plan was om hem tebegroeten in sexy jurkje en pumps aan enzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.
quote:
dat is best wel hypocriet danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, vooral nadat ik net aangevallen ben op mijn uiterlijk
maar ben daar wel eerlijk over.. als ik me lelijk voel, wens ik vooral met rust gelaten te worden
Een blind persoon kan niet beoordelen op het uiterlijk. Dus 'iedereen' lijkt me niet op zijn plaats.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee denk het niet.
En wat ik denk is zo.
Die doet het door te voelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een blind persoon kan niet beoordelen op het uiterlijk. Dus 'iedereen' lijkt me niet op zijn plaats.
Hoezo... ik geef aan dat men dat doet... ik heb nergens beweerd dat ik dat niet doe of wel dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is best wel hypocriet dan
Zouden ze wel moeten doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha, ik ken weinig blinden die eerst even gaan voelen voordat ze een gesprek o.i.d aangaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |