Ik denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk over vrij veel dingen onzeker.
En in veel dingen daardoor ook een perfectionist.
hoe regel je dat? enkel op je zolderkamer zitten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga louter om met mensen die dat niet doen en kom derhalve niet in aanraking met dat soort mensen
Vast nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want dan verlies ik waarschijnlijk.
hoiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel heeft![]()
En hallo
jawel, maar als je constant hetzelfde hoort van mensen waar je niks mee hebt, is dat ook niet bepaald goed voor je zelfbeeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn idee is dat je meer gekwetst wordt door de opmerkingen van je geliefden en de sekse waar je wat mee zou willen.... Een meid die zegt dat ik lelijk ben oke... dat steekt ff, een vriendin die zegt dat het apart is wat ik aan heb doet meer pijn en in die zelfde lijn ook de opmerkingen/gedrag van mannen waar je een oogje op hebt ... het hardst komen opmerkingen etc van je ouders/broers/zussen aan.... nogmaals dat is mijn idee
Soort zoekt soort hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe regel je dat? enkel op je zolderkamer zitten?
Voor mannen is het gewoon echt klaar als ze een hoogtepunt hebben na het spelen met twee goede ballen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ook. En ik speelde daarna wel door.
Mwah, ik ben tijden onzeker over mezelf, mijn uiterlijk en mijn capaciteiten geweest maar ik kwam er achter dat ik daar zelf alleen maar ongelukkig van werd. Toen is er een soort knop om gegaan en nu heb ik er een stuk minder last van. Ik had het er op de meet ook over, een jaar geleden was ik niet naar die meet gekomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de onzekerheid over bepaalde punten ten koste gaat van de positieve dingen
Ofzo
Bagatelliseer het maar weerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij jou was het per ongeluk
Ok, die 2e bij mij ook, maar die eerste zat er gewoon strak in.
Ok, meisjes zijn ook zo overigens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik ben nooit gepest. Jongens zijn gewoon apen tijdens hun puberteit.
Je hebt gelijk, dat is niet aardig.quote:
Natuurlijk... als je steeds van vreemden hetzelfde hoort over en over elkaar... dan gaat het je net zo hard raken als een paar keer van de dichte kring.... frequentie, manier waarop, gedrag alles valt uiteindelijk samen ... en dan maar raar vinden dat mensen nog gekker gaan doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar als je constant hetzelfde hoort van mensen waar je niks mee hebt, is dat ook niet bepaald goed voor je zelfbeeld.
Al ligt t dan wel meer aan de frequentie.
Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik ben tijden onzeker over mezelf, mijn uiterlijk en mijn capaciteiten geweest maar ik kwam er achter dat ik daar zelf alleen maar ongelukkig van werd. Toen is er een soort knop om gegaan en nu heb ik er een stuk minder last van. Ik had het er op de meet ook over, een jaar geleden was ik niet naar die meet gekomen
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat is niet aardig.
Sorry
Volgende keer zal ik niet meer lachen als jij afstoot.
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Goede. Ik ga die knop ook omzetten. Misschien levert het wat op.
Ach het kan de beste gebeuren dat je met een afstoot helemaal niks raakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik lag zelf dubbel. Dat was echt een faal.
Meiden onder elkaar kunnen vaak bitchy zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs nog veel harder kunnen zijn.
Meisjes, maar ook vrouwen, zijn kut wat dat betreft.quote:
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil mijn beste vriend wel even langs sturen. Die kreeg dat bij mij voor elkaar met een paar vrij harde maar eerlijke opmerkingen.
Onbewust doet iedereen dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
nonsens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onbewust doet iedereen dat.
De 1 alleen net wat meer en vaker dan de andere.
Ja, vooral nadat ik net aangevallen ben op mijn uiterlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus jij maakt je ook schuldig aan het beoordelen van mensen op het uiterlijk?
Dus... maandag komt 2.0 terug van vakantie en mijn plan was om hem tebegroeten in sexy jurkje en pumps aan enzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat ook maar iets toevoegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |