Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want ik ben erg vieeeeeeeeeeeeeeeeees
Ach, als ik dates (en relaties) kan krijgen kun jij dat zeker.quote:
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relatiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... In a'foort kan je het meerdere keren proberen .... winkeltje of 3 nu als ik het goed geteld heb
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toestand zeg. Zijn er eindelijk foto's die je van jezelf wil plaatsen, is er weer een andere reden dat je het niet doet.
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toestand zeg. Zijn er eindelijk foto's die je van jezelf wil plaatsen, is er weer een andere reden dat je het niet doet.
even betterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relaties.
Wel chocolade.
Toch maar eens overwegen. Onder welke afdeling valt dat schap?quote:
Dan alleen blijven zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat gaat niet verbeteren als iedere meid waar ik op val me behandelt als een stuk stront.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoor
Geen foto's waar je groeiende boezem in vol ornaat te aanschouwen is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
er staan nieuwe foto's van mij op fb hoor
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens een ander type proberen? Om meer zelfvertrouwen te krijgen, of zo.
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben daar ook weleens van beschuldigd, maar dat was vooral omdat ik gewoon echt diegene niet zag zitten en hij dat niet wilde accepteren, ik moest toen wel lullig doen, want hij bleef me maar lastigvallen...
Soms ben ik wel een kutwijf
Hai!quote:
Sorry Kaneel, zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.
[..]
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.
Maar om dan berichtjes te gaan sturen hoe lelijk ik wel niet ben.
Hallo heerlijke manquote:
Wat dan?quote:
goede vervanger.... het zeurt niet, kijkt geen voetbal en eist geen bier als je net lekker in bad zitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Turnhout heeft er één. Tenminste. Ik weet er één te vinden. En ze verkopen geen relaties.
Wel chocolade.
nee, die zijn gewoon té ofzo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen foto's waar je groeiende boezem in vol ornaat te aanschouwen is.
Hoe is het met jou dan?quote:
Dat is zo. Ik bedoel meer iemand die het niet helemaal is, maar die je wel leuk vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.
[..]
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.
Maar om dan berichtjes te gaan sturen hoe lelijk ik wel niet ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |