Je onzekerheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kennelijk niet.
Kennelijk is er iets chronisch onaantrekkelijk aan mij. In ieder geval voor de vrouwen waar ik op val.
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kennelijk niet.
Kennelijk is er iets chronisch onaantrekkelijk aan mij. In ieder geval voor de vrouwen waar ik op val.
hehehe of uiterlijk, gewicht, manier van doen, religie en ander geneuzelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van dit inhoudelijke voorbeeld, zou het een hoop mensen sieren als ze zouden kappen met hun ongevraagde advies over van alles en nog wat. Een ieder kan voor zich heel goed bepalen of hij wel/geen relatie, kinderen, studie, koophuis, labrador of weet ik veel wat wil.
ja die mensen in de eerste post! blegh!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van wie krijg je kusjessssssssssssssssss?
die zijn op dit moment met andere dingen bezig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen jullie dit niet beter oplossen met een tietenbotswedstrijd?
oja.. dat ook nogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja of ze hebben niet goed geFiFo-ed waardoor je er 1 pakt waar de houdbaarheidsdatum al bijna van verstreken is.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef -Engel- het volgende:
hehehe of uiterlijk, gewicht, manier van doen, religie en ander geneuzel
ik zou de lidl proberenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan dat schap niet eens vinden. Ik denk dat Albert Heijn hier te klein is.
Pak ze!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ergernis nummer twee: muggen.
Ik ben tussen het fokken door op jacht. Schijtbeest.
Hoe komt dat zo in enen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
die zijn op dit moment met andere dingen bezig.
Groeien ofzo
je bent 12 wat is dat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja die mensen in de eerste post! blegh!
Mijn dag is eigenlijk meer dan prima. Dank je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
laat maar zitten samzz, tis wel duidelijk dat jij je dag niet hebt.
Die hebben we hier in het dorp niet. Wel een Aldi en een Jumbo.quote:
Daar wil je zijn als fijnproever.quote:
Dat gaat niet verbeteren als iedere meid waar ik op val me behandelt als een stuk stront.quote:
Tot op heden nog niet.quote:
do tryquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:36 schreef yats het volgende:
[..]
Die hebben we hier in het dorp niet. Wel een Aldi en een Jumbo.
Alles in huis om een goede maaltijd te bereiden voor je datequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... en de groenten is ook neit sleckt
A wel nee.... dan ben je nog niks gewend ... mag je van mama wel zo laat nog op het Fok! spelen?quote:
ik zit stiekem op de pc hihiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A wel nee.... dan ben je nog niks gewend ... mag je van mama wel zo laat nog op het Fok! spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |