Eh, wat? Serieus, wat voor vrouwen val jij op? Dat heb ik nog nooit gehad en ik ben echt geen date-wonder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.
Maar om dan berichtjes te gaan sturen hoe lelijk ik wel niet ben.
die van de wekelijkse aanbiedingenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen. Onder welke afdeling valt dat schap?
Ik weet dat jij dat al heel snel denkt.quote:
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
goede vervanger.... het zeurt niet, kijkt geen voetbal en eist geen bier als je net lekker in bad zit
dat slaat idd nergens op.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet kiezen op wie je valt helaas.
[..]
Dat is wel wat anders. Ik push niet na een afwijzing. Nee is nee.
Maar om dan berichtjes te gaan sturen hoe lelijk ik wel niet ben.
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die van de wekelijkse aanbiedingen
dat zegt ado ook weleensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat al heel snel denkt.
Bij de lidl worden die elke woensdag en zaterdagmiddag aangevuld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doe
Goed, maandag nog beterquote:
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meerquote:
Nee dat is rechtgetrokken door wat ijzerwerkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook zo'n lelijk gebit dan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben btw nu samen met een man die totaal anders is dan de annen waar ik normaal gesproken voor viel en ik ben echt gelukkig met hem. Gelukkiger dan met de mannen waar ik daarvoor een relatie mee had.
En dat allemaal omdat ik hem heb leren kennen
ik ben nog in kpd sc komen kijken voor jou!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, maandag nog beter
[..]
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meer
Ado en ik denken wel vaker hetzelfde valt mij op.quote:
Hengstenbal maandag?quote:
Ik doe op maandag de boodschappen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij de lidl worden die elke woensdag en zaterdagmiddag aangevuld.
Dat probeer ik ook de laatste jaren. Maar tot op heden nog geen klik helaas.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik bedoel meer iemand die het niet helemaal is, maar die je wel leuk vindt.
Sja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat? Serieus, wat voor vrouwen val jij op? Dat heb ik nog nooit gehad en ik ben echt geen date-wonder.
Na een keer of 5 zulke ervaringen te hebben gehad, heb je er ook gewoon weinig zin meer in eigenlijk.quote:
En niet morgen al?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed, maandag nog beter
[..]
Hey chick!!! Sinds de sluiting van de SC sprak ik je niet meer
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.
Dat niet.
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is altijd leeg als ik mijn boodschappen doe
somsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oooooh ben je een beetje verlegen?
ja, ik vind me nogal gauw te bloot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ado en ik denken wel vaker hetzelfde valt mij op.
Ik vraag het me echt af kaneel.quote:
Ja dat laatste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meer als in vies dat ik best kusjes en knuffels wil geven mits leuk en hot and so?
ik vind het niet lief dat je haar 'vies' noemtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet dat je vies bent als in dat je vies vies bent. Als in dat je wat vaker moet douchen vies.
Dat niet.
I feel honored!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben nog in kpd sc komen kijken voor jou!
Noet uitgebreid, maar toch!
rare wijven val je op danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na een keer of 5 zulke ervaringen te hebben gehad, heb je er ook gewoon weinig zin meer in eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |