Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als Samzz nu naar jou komt, dan kunnen jullie poolen en ga ik gewoon bier drinken aan de bar.
Iedereen blij.
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?quote:
Daar weet jij niets vanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want jij doet het niet op de fijne manier.
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?
En ook dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?
Jawohlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?
Beter africhten dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
Nee want jij doet het niet op de fijne manier.
Je denkt heel slecht over mijquote:
Yes pleasequote:
Ik dacht dat dat een restaurant was geworden joh. Zal wel hopeloos achterlopen.quote:
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz? Kom je naar Gorinchem morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja je geeft me geen enkele reden om dat niet te doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt heel slecht over mij
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een oude hond kun je geen trucjes meer leren Air.
Ik zie nog ruim voldoende ontwikkelpotentie bij Huppel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Een oude hond kun je geen trucjes meer leren Air.
Ohquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je geeft me geen enkele reden om dat niet te doen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.We kunnen er ook wel een belg bij regelen voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of nou ja, een reserve belg.
Hij vindt mij oudquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nog ruim voldoende ontwikkelpotentie bij Huppel.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ga Belgen versieren morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De Muntquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whut? Zit dat poolcentrum daar nog? Upstairs oid?
Dat was mijn tweede optie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of roy concentreert zich op de verkeerde ballen?
Geen idee welke ballen er worden bedoeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |