Okay, eerdaags weer eens een keertje heen dan. Tijd geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.quote:
Hoe komt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwen
Ik herhaal:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reserve belg die ik ken
Dat heb ik dus ook. Menig avond gespendeerd daar destijds.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairs
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Geen ideequote:
Klopt, zondagmiddag is hij thuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaap
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.quote:
Mijn ding ook niet hoor!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het al maanden roept bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Kan welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Als hij eerlijk is nietquote:
En ons maar niet geloven he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo gek he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |