Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.quote:
Hij is gewoon een mietjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet iets stoerder dan: ik zou het wel met je willen doen, maar ik ben bang dat je mijn ballen eraf rukt tijdens de daad.
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?quote:
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?quote:
Hij lultquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan loop ik echt achter. Was je in de buurt dan? Jij hebt toch je eigen poolbiljart?
Daar ben ik dus echt niet voor in de moodquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima toch als je in de mood bent voor lieviepievieseks?
welterustenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga mijn film af kijken en dan bed
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende: [..] We kunnen er ook wel een belg bij regelen voor je. Of nou ja, een reserve-Belg
Slaap lekker engelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je erbij regelt dat die reserve-Belg me komt halen en weer thuis brengt, dan vind ik het best.
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Suck it
http://www.poolcentrumdemunt.nl/
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar ben ik dus echt niet voor in de mood
slaapzachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fax, kun jij Samzz ophalen en weer thuis brengen?
Okay, eerdaags weer eens een keertje heen dan. Tijd geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat heet de Munt tegenwoordig. Ik speelde daar een jaar of 6-7 geleden regelmatig toernooien.
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.quote:
Hoe komt hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest ook huilen, heb nu alleen nog de jonkvrouwen
Ik herhaal:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is de enige reserve belg die ik ken
Dat heb ik dus ook. Menig avond gespendeerd daar destijds.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan nog 80x van naam veranderen, het blijft upstairs
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaapquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn neukertje zit nu in kamasutraland.
Ik verwacht maandag echt geniaal geweldige seks natuurlijk
Geen ideequote:
Klopt, zondagmiddag is hij thuis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die jongen komt uitgeput thuis en valt als een blok in slaap
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.quote:
Mijn ding ook niet hoor!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Who knows. Mijn ding is het in elk geval niet dat kamasutragebeuren.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fax is in het echt wel tof, heb ik ervaren. Soort van.
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het al maanden roept bedoel je?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Kan welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat weet ik en roep ik al maanden!!
Dat kan zelfs Fax niet ontkennen!!
Als hij eerlijk is nietquote:
En ons maar niet geloven he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo gek he?quote:
Trustenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar dat is zo moeilijk
Owja ik ging slapen![]()
Ja die dingen heb je he.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo gek he?
Het verschil tussen FOK!Fax en IRLFax is nogal groot
Ja eh, we kunnen niet allemaal een singulaire persoonlijkheid hebben hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo gek he?
Het verschil tussen FOK!Fax en IRLFax is nogal groot
En we hebben nog zulke mooie bruine ogen.quote:
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.quote:
quote:
Bier te brouwen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Jij lijkt hier ook vrij normaal.
Ok, point taken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zonder zelf te ervaren alles geloof wat anderen zeggen dan zat ik nu in het klooster, of zo.
Ja? is me niet opgevallenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef yats het volgende:
[..]
En we hebben nog zulke mooie bruine ogen.
Ow snap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Ik ben te min?quote:
Nou ja, in mijn geval gaat het aardig richting licht bruin/geelquote:
Wij allemaal. Wat een deceptiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die dingen heb je he.
Nee, ik deel je mening dat hetquote:
Stil nou!! Kaneel genoot net van de "bash":Dquote:
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.quote:
Armandquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik deel je mening dat hetis.
Samzz een bitchquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.
Maar zo zie je maar, ook ik heb het weleens verkeerd.
Niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de vrouwen dat niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, ik ga met mijn broertje en zijn vriendin GoT spelen![]()
Winter is coming
Rare vorm van humorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou jou vond ik eerst altijd maar een bitch.
Maar zo zie je maar, ook ik heb het weleens verkeerd.
Ik mag morgen de hele tijd lopen zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet?
Wat stom.
Waarom niet? Ik zou het lekker de vrouwen laten doen, en ze het dan ook laten serveren.
jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag morgen de hele tijd lopen zeker
I like itquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond ik eerst echt.
Hoe ze op het forum over kwam dan he.
Hier gaat iets mis hoorquote:
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet
Met 3 man zijn de starks passief.
Komt morgen welquote:
+1quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tot nu toe deel ik die conclusie.
Jij bent zo grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is huppelpuber er niet om te lopen?
quote:
De kans dat hij thuis is is heel kleinquote:
mooie tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat hij thuis is is heel klein![]()
Hij zorgt dat ie voor middernacht thuis is omdat zijn wekker vrijdag om 5 uur al gaat
Ja toch!!quote:
Slaap lekker. Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja toch!!
Ik ga mn bed in, doei schatjes!!
Ja want je moet morgen wel fit zijn hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch!!
Ik ga mn bed in, doei schatjes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |