Een echte? Creepyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
Ja. Baarden zijn eng.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hingquote:
quote:
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier is het (vooralsnog) droog.Gelukkig maar, want ik was net in de stad.
Precies ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hing
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweer
nee man dat is eng!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Onweer is kutter dan kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik onthou mijn nachtmerries gelukkig zelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Na een warme dag vind ik het heerlijk, maar als je dan zeiknat regent terwijl het net 20 graden is, is dat toch een stuk minder,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Kunnen jullie mij uitleggen wat daat eng aan is?quote:
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Angst voor onweer heb ik nooit zo begrepen.
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.
Helemaal niet, schitterend juist.quote:
Hoe weet je dat je dood was?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.
Wel met een parachute, maar die werkte niet. Morsdood.
In dromen kan alles zegt men, dus vandaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik zo.
Ik kan veel hebben maar zo'n val is ook voor mij net teveel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.
Hij is echt lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
Oh Myra, ik heb die noten en zaden meuk gekocht waar we het laatst over hadden. Ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |