Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
Tot nu toe is het weer goed... Zou het dan toch?
Hier regent het ook. Heerlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer op.
Mooie tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind 1 douche op een dag (meestal) wel genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog een beetje verstand om het juist niet te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Ik had heel veel van die dingen in het cafe hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Je hele huis, toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Nee, zo erg is het gelukkig niet met me gesteld.quote:
Scary shitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
Een gemummificeerde kat is cooler.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
"Hee, hang je hier al lang?"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemummificeerde kat is cooler.
Smooth yatsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |