Dat hoop ik toch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het niet zo zijn zou ik het niet zeggen he
Franzbranntweinen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Welterusten, slapertjes.
Ik ga zo ook. Even Franzbranntweinen en dan oogjes dicht.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh.
Ok, dan zou ik je genadeloos bashen in een post.
Zo beter dan?
Middeltje bij zere pezen, spieren en gewrichten. Lekker spul, wel.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middeltje bij zere pezen, spieren en gewrichten. Lekker spul, wel.
Maar weinig mensen. Het is Duits en uit grootmoeders kastje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Welterusten
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want je moet morgen wel fit zijn he
Alleen als je me vastbindt in de badkamerquote:
DubbelFrissquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dankje. Jij ook dan maar?! Fristi of Fanta?
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]misselijk geworden.
altijd als ik die kop zie.
oja. ze zou dan de fans groep moeten scheiden van vriendengroep, want bij fans wil ze dat die niets zien van haar persoonlijke leven. (logisch wel) en toen vroeg ze of ik kon opzoeken hoe dat ging en dat vond ik teveel moeite dus het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?
jezus wat een onderkinnenquote:
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, stomme Belgen. Ik heb bij het aanvragen van mijn verzekering specifiek genoemd dat alle brieven e.d. naar mijn adres in België moeten. Dat heeft de mevrouw die mij geholpen heeft nog specifiek op de formulieren gezet.
En waar liggen alle spullen nu? Juist. Enschede.
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggen. Motherfuckers, kan ik daar weer achteraan gaan bellen.
Hier regent het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.
Regenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn beddengoed ruikt naar Zwitsal.
En nu ga ik naar de winkel. Toedeltjes.
Nee hoor, er wordt zo nu en dan nieuw leven ingeblazen!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
Helaas, je was al weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
Tot nu toe is het weer goed... Zou het dan toch?
Hier regent het ook. Heerlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer zeggen samzz? Ik ben net zeiknat geregend.
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat nat is droogt vanzelf weer een keer op.
Mooie tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind 1 douche op een dag (meestal) wel genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval nog een beetje verstand om het juist niet te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Ik had heel veel van die dingen in het cafe hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Is het vreemd dat ik later mijn hele wc vol met tegeltjeswijsheden wil hangen als ik zoiets zie?
Je hele huis, toch.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef yats het volgende:
Nee, zo erg is het gelukkig niet met me gesteld.quote:
Scary shitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
Een gemummificeerde kat is cooler.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Op je WC moet je een hertenkop hangen. Dat heeft mijn moeder.Als een man staat te plassen dan kijk je hem recht in de ogen aan en heb je wat om tegen te praten.
"Hee, hang je hier al lang?"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemummificeerde kat is cooler.
Smooth yatsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef yats het volgende:
[..]
Help me eraan herinneren dat ik nooit bij jou naar de wc ga maar dat in de kroeg doe?
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Help me herinneren waarom je ooit bij mij naar de wc zou moeten?
Een echte? Creepyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef Myraela het volgende:
Ja. Baarden zijn eng.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik je zo erg laten schrikken met die baard dat je die Westmalle niet meer wil drinken?
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hingquote:
quote:
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier is het (vooralsnog) droog.Gelukkig maar, want ik was net in de stad.
Precies ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik regelmatig te pletter schrikken als ik zoiets in de wc op zou hangen. Zelfs als ik wist dat hij er hing
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van de regen, heerlijk vind ik dat. Nu nog onweer
nee man dat is eng!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee. Onweer is kutter dan kut.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik onthou mijn nachtmerries gelukkig zelden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Na een warme dag vind ik het heerlijk, maar als je dan zeiknat regent terwijl het net 20 graden is, is dat toch een stuk minder,quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Kunnen jullie mij uitleggen wat daat eng aan is?quote:
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Angst voor onweer heb ik nooit zo begrepen.
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.En een zwevend elandhoofd in mijn nachtmerries.
Preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ergens heen moet niet, maar 's nachts regen tikkend op het raam of onweer.
Helemaal niet, schitterend juist.quote:
Hoe weet je dat je dood was?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik flikkerde vannacht uit een vliegtuig.
Wel met een parachute, maar die werkte niet. Morsdood.
In dromen kan alles zegt men, dus vandaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk ik zo.
Ik kan veel hebben maar zo'n val is ook voor mij net teveel.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel wanneer je voor je neus een stal met kalveren in vlammen ziet opgaan na een blikseminslag.
Hij is echt lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:49 schreef Samzz het volgende:
Oh Myra, ik heb die noten en zaden meuk gekocht waar we het laatst over hadden. Ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |