DubbelFrissquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:13 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dankje. Jij ook dan maar?! Fristi of Fanta?
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]misselijk geworden.
altijd als ik die kop zie.
oja. ze zou dan de fans groep moeten scheiden van vriendengroep, want bij fans wil ze dat die niets zien van haar persoonlijke leven. (logisch wel) en toen vroeg ze of ik kon opzoeken hoe dat ging en dat vond ik teveel moeite dus het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gister gvd de hele dag zitten f5-en op je fb-pagina. Waar is die update?
jezus wat een onderkinnenquote:
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, stomme Belgen. Ik heb bij het aanvragen van mijn verzekering specifiek genoemd dat alle brieven e.d. naar mijn adres in België moeten. Dat heeft de mevrouw die mij geholpen heeft nog specifiek op de formulieren gezet.
En waar liggen alle spullen nu? Juist. Enschede.
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort dingen lijken standaard fout te gaan.
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme idioten. Wat heb ik nu aan stickers wanneer die in Enschede liggen. Motherfuckers, kan ik daar weer achteraan gaan bellen.
Hier regent het.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But on a positive note, de zon schijnt en ik heb een lekkere lunch met verse broodjes.
Regenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn beddengoed ruikt naar Zwitsal.
En nu ga ik naar de winkel. Toedeltjes.
Nee hoor, er wordt zo nu en dan nieuw leven ingeblazen!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
Helaas, je was al weg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:23 schreef aeque het volgende:
Hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat 13 km skaten een pokke eind is...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |