quote:
Het ligt ook niet aan de jurkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]nee jouw jurkje is top! Heb de andere nu ook gezien die je misschien aan ging trekken
![]()
Verliefd op dat jurkje!!
Op je werk aaah dan snap ik het..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan de jurken. Maar de dierenarts komt zo en dan is het pretty lame om in een jurk aan te komen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Op je werk aaah dan snap ik het..Nou, ik ben wel vrij, maar de dierenarts komt Anthony spuiten en meteen Bolle even checken, dus dan moet ik de weide in. Doe ik liever niet met Audrey aan m'n lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel vrij, maar de dierenarts komt Anthony spuiten en meteen Bolle even checken, dus dan moet ik de weide in. Doe ik liever niet met Audrey aan m'n lijf.
En wij gewoon in pakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragen
Ik ga 'm de eerstvolgende gelegenheid gewoon aan doen, hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.. oeh doodzonde als dat jurkje beschadigd raakt! Wou dat we terug konden in de tijd.. altijd zo'n jurkje dragen
Volgende meet zal ik in pak komenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:06 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
drijft nu letterlijk van de stoel
Stomme Faxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga 'm de eerstvolgende gelegenheid gewoon aan doen, hoor. Het is dat Fax me niet op wil halen om vanavond naar Huppel te gaan, anders had ik de Audrey aangetrokken
.
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb geen seks.quote:
Mja. Ik heb ook even geen geld voor het OV, anders had ik dat gedaan.quote:
Zonder bewijs geloven we je nietquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken. Ik heb geen seks.
Ik moet binnenkort verplicht weer met het OV want heb nog geld op de kaart staan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Ik heb ook even geen geld voor het OV, anders had ik dat gedaan.
Ik heb mijn pak net uitgetrokken. Ik blijf niet bezig.quote:
Maar een pakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijn pak net uitgetrokken. Ik blijf niet bezig.
Weet ik, maar meestal niet buiten werktijd.quote:
Zondequote:
Verplicht met 't OVquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort verplicht weer met het OV want heb nog geld op de kaart staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |