Oh. Ik heb gewoon een heel stuk over geslagen met lezen zie ik nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze zei het ook nog over hem tijdens hun relatie toen ze al samenwoonden. Hij weet niet eens of ze het nog steeds zegt of inmiddels niet meer.
Dan zou ik het ook niet heel raar vinden. Maar in de huidige setting... Maf wijf, dumpen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik heb gewoon een heel stuk over geslagen met lezen zie ik nu.Je hebt gelijk. Dan is het wel krom. Ik dacht dat het alleen voor de relatie was en dan kan ik er niet wakker van liggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Dit is dus een TS die alleen hoort wat hij wil horen, zoals ik ook al aangaf. Die is niet meer te redden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet heel raar vinden. Maar in de huidige setting... Maf wijf, dumpen.
Het feit dat hij een dergelijk topic opent zegt natuurlijk al genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit is dus een TS die alleen hoort wat hij wil horen, zoals ik ook al aangaf. Die is niet meer te redden.
Ja, al kan dat over zo'n beetje 90% van alle topics gezegd worden in R&P.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat hij een dergelijk topic opent zegt natuurlijk al genoeg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:04 schreef Evie het volgende:
[..]Maar dat kan ook vast zonder hem lelijkerd te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, al kan dat over zo'n beetje 90% van alle topics gezegd worden in R&P.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook vast zonder hem lelijkerd te noemen
En waar moeten wij dan ons leedvermaak vandaan halen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan dergelijke mensen, anders zou R&P snel dicht zijn.
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waar moeten wij dan ons leedvermaak vandaan halen.
Plus dat ik mezelf altijd vrij normaal voel na het lezen van die topics.
Precies, spread the love!quote:
Zoals het er nu uitziet blijf ik thuisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanavond toch maar een Belg hosselen dan.
In je jurkje?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet blijf ik thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |