SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 13-08-2014 12:37:56 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef Montelly het volgende:
wat een gare TT, dit topic is zwaar achteruit gegaan
Boks!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie hadden 7 minuten om zelf wat te verzinnen, hashtagteamjmf
Ik voel me te goed voor topic. Ik ben te volwassen voor dit topic. Kinderachtige humor hier. Echt achteruit gegaan deze bende. Te veel azijnpissers. Geen waardering voor da booty hier. Na al die tijd nog geen een gym chick gehosseld (crip u there?). Shit, jullie trainen niet eens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef Montelly het volgende:
wat een gare TT, dit topic is zwaar achteruit gegaan
topic 490 belde, die wil zijn post terug.quote:
oh sorry dat ik niet alles leesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
topic 490 belde, die wil zijn post terug.
Idd, ach eigen schuld ze zei zelf dat hij haar in het verleden ook al had mishandeld. Sowieso daten met iemand die war machine heet.quote:
Jaquote:
Jaquote:
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
GRS zullen we samen filmpje pakken
Ik vind het ook maar vreemdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kneuzenfilmindustrie die films nog steeds in elk land op een ander moment uitbrengt
quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe heb tussen m'n fbvrienden al 2 verbitterde 'jonge moeders' die verlaten zijn door hun man voordat het kind het derde levensjaar had bereikt, posten ook allebei hetzelfde stripje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Deze vraagt eigenlijk om een apart paint-topic in ONZ.quote:
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Hulk Hogan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Eleiko het volgende:
Uit je hoofd, zonder op te zoeken:
Poll: Ik weet wie de hulk speelde in de eerste hulk film
• Jazeker, basiskennis!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jij bent momenteel toch wel op afstand de meest populaire vrouw in de GYM-reeks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja
[..]
Nee
[..]
Ik vind het ook maar vreemd
quote:
Jeff Seid?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hint: hij is ook te zien in Pumping Iron.
Ferringo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Eleiko het volgende:
Uit je hoofd, zonder op te zoeken:
Poll: Ik weet wie de hulk speelde in de eerste hulk film
• Jazeker, basiskennis!
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Misschien zouden de 50-minners eens wat meer tijd moeten besteden aan de echte legendes en minder aan die dode wannabe-kneus.quote:
Lou toch..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hint: hij is ook te zien in Pumping Iron.
oh de buurmanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:07 schreef Questular het volgende:
Kom op zeg..... speelt nu nog mee in een comedie serie.... King of queens en zo
het is eigenlijk wel FerrigNO but that's none of my businessquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die dit niet weten moeten zich schamen.
Die man is ook al 63 ondertussen (dat moest ik dan wel even opzoeken)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die dit niet weten moeten zich schamen.
lekker rekalcitrant duece!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist het wel, maar ik neem mensen die het niet weten niks kwalijk. Rot mij toch niet wie decennia geleden in een filmpje speelde.
Kai claimt toch natty? Kai zal nooit winnen, al blaast ie iedereen van het podium.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef Eleiko het volgende:
Aangezien het alweer Augustus is: wie gaat de 50e Mr. O winnen?
Ik gun het Kai wel.
Harige poes?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Jackie, heb je al een
[ afbeelding ]
?
Hoe heet die spin-off dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat Yuri voor een spin-off van Hulk is gevraagd.
Een spin-off die "College Ecto's" heet misschien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat Yuri voor een spin-off van Hulk is gevraagd.
Heb er inmiddels al 2quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Jackie, heb je al een
[ afbeelding ]
?
Nice! Dem livingroom tigerzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al 2dead serious
Nee, die is voor Raymond.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
THE INCREDIBLE BULK HAHAHAHAHA
bewaar die negatieve energie maar voor als je weer brave sporters van een apparaat wilt af jagenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist het wel, maar ik neem mensen die het niet weten niks kwalijk. Rot mij toch niet wie decennia geleden in een filmpje speelde.
pikz or it didant happenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al 2dead serious
Want de treinen rijden niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
ik ga morgen voor het eerst liften richting parijs
In je eentje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Helaas niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef no1uknow het volgende:
Iemand die morgen vanuit regio Haaglanden richting het zuiden rijdt? Zoals Hazeldonk?
keep your angus safe brahquote:
Hey no1 ben je kraker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Ja.quote:
Ja, daar zit ik al.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Helaas niet.
Is er niet een lift-topic op Fok, of zelfs een lifters-site?
Ik neem vaseline mee voor het geval dat.quote:
Ik hoop mezelf beter te leren kennen op deze reis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed zo! Lekker jezelf vinden!
Geen kraker maar wel een uitzuiger, zou toch mooi zijn als je gratis naar Parijs kan komen.quote:
M'n ouders zitten in Normandië, daar wil ik heen. Vanuit Parijs is het wel te liften naar Rouen, waarvan m'n ouders me op kunnen pikken. Wil zelf nog een paar dagen door Parijs struinen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga even mijn beeld van no1uknow bijstellen. ;S
Wat moet je in Parijs dan broertje?
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nog niet naar Parijs gaan ook al kreeg ik 500 euro.
Dan zou ik het wel overwegen ja. Maar alleen in de hotelkamer blijven nomsayin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?
[ afbeelding ]
Vertel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nog niet naar Parijs gaan ook al kreeg ik 500 euro.
Waar zit het ventiel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?
[ afbeelding ]
Heb niks met Parijs. Frans is een vieze taal, Fransen zijn een kutvolk en het zit ook nog vol met gaar (noord)Afrikaans tuig.quote:
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
In Europa Berlijn, daar buiten San Francisco (nohomo)
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulen.
Shoppingwalhalla is het, alleen maar ketens en een klein kunstenaarsgedeelte. Om te janken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
ik ben met de motor naar parijs geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.
Rij je hyabusa of zat je in de zijspan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
Heb je nog foto gemaakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
London is nice ja, ben ik paar weken geleden geweest. Wel beetje viezer dan ik had verwachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Questular het volgende:
London is ook een geweldige stadEn Keulen is best ok...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
^^quote:
Wat onderneem jij zoal?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
Reisje naar het internetcafé of een lekker verblijf in een hotelletje met wifi om met geile camgirls te flirten, ja tog.quote:
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.quote:
6"4 master race checkin' inquote:
Kun je beter met wat centjes op zak naar thailand gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.
ik heb hem gewoon ge-dl netquote:
Oh gawd dat zijn die gasten die de hele tijd in elkaar gebeukt worden en huilend in een hoekje de foetus houding aannemen terwijl ze maar blijven beweren dat het een prank wasquote:
En dan hopen dat iemand een neuk geeft dat het een prank was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh gawd dat zijn die gasten die de hele tijd in elkaar gebeukt worden en huilend in een hoekje de foetus houding aannemen terwijl ze maar blijven beweren dat het een prank was
quote:
Watquote:The dolls, which are non inflatable, are sold under the name 'Dutch Wives', a Japanese term for a sex doll
Heeft ze nou een pruik op?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ic-feeling-skin.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
Lol idd, Dutch Wivesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Wat![]()
![]()
Maar dat ziet er best creepy out brah. HAS SCIENCE GONE TOO FAR?
Anderen bashen terwijl je zelf helemaal geen fuck onderneemt:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit al de hele zomer binnen.
wowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
ik bash helemaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Anderen bashen terwijl je zelf helemaal geen fuck onderneemt:
Maar wel maximale gainz.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.
Hij wel:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.
Een emo/gothic indo met een synthetic partnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Montelly het volgende:
hey jakkenhakkArfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Even gequote voordat je dit weer weghaaltquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
I also say this from my own experience, since I got over 30 rejections and I am still a virgin. Why am I a virgin still? Cause I am short, only 5 ft 32 inch/ 1.62 m and like I said before, women prefer only materialism these days. I may end up like him if I reach 40 years old and still a virgin.
Waar heb je dit nou weer van vandaan getoverd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
I also say this from my own experience, since I got over 30 rejections and I am still a virgin. Why am I a virgin still? Cause I am short, only 5 ft 32 inch/ 1.62 m and like I said before, women prefer only materialism these days. I may end up like him if I reach 40 years old and still a virgin.
Fixed.quote:
Never.quote:
ik ga misschien volgend zomer met een fokker naar bodrumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.
Moet je doen man, Nederlandse chickies regelen en alles. Of Turkse milfs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga misschien volgend zomer met een fokker naar bodrum
Bestaan die?quote:
Onmonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
Oww gawd als jullie de flavours konden ruikenenige wat ik mis is dikke japanse noodle
[ afbeelding ]
nee man legit onderhoudquote:
vriend zometeen komt toetjequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
Oww gawd als jullie de flavours konden ruikenenige wat ik mis is dikke japanse noodle
[ afbeelding ]
#foodgasm
schouders biceps vandaag, vandaar de powermealquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Vandaag borst en triceps want kreeg tijdens warming up squats kramp![]()
Anyway, deed incline dumbbell bp en zo'n meisje zei tegen me dat het makkelijker was als je het platte bankje gebruikt.Daarna ging ik ff squats doen om te checken hoe mn benen waren en toen kwam ze naar me toe en zei ze dat ik beter een pussypad kan gebruiken want dat doet minder pijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Anyway, deed incline dumbbell bp en zo'n meisje zei tegen me dat het makkelijker was als je het platte bankje gebruikt.Daarna ging ik ff squats doen om te checken hoe mn benen waren en toen kwam ze naar me toe en zei ze dat ik beter een pussypad kan gebruiken want dat doet minder pijn.
Heerlijk toch, al die mensen die je willen helpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
schouders biceps vandaag, vandaar de powermeal
Altijd fijn als iemand me komt corrigeren of helpen maar moet wel legit zijn. Zij was echt zo'n bijdehand tutje met haar roze BF bidon en roze handdoekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, al die mensen die je willen helpen.
ze wilt je gewoon scharenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
[..]
Altijd fijn als iemand me komt corrigeren of helpen maar moet wel legit zijn. Zij was echt zo'n bijdehand tutje met haar roze BF bidon en roze handdoekZe riep ook door de gym dat ze bijna geen vet op haar buik had, behalve haar benen en daarna knoopte ze haar shirtje omhoog waardoor je haar buik kon zien.
Volgens mij is ze niet ouder dan 16![]()
inb4 jailbait
hey nultyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
En dan hopen dat iemand een neuk geeft dat het een prank was.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze wilt je gewoon scharen
[ afbeelding ]
lol, nee ze is asianquote:
Mijn gif was zeau tien keer beter dan dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze wilt je gewoon scharen
[ afbeelding ]
doet t niequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey nulty
http://www.dailymotion.co(...)orgie/1#video=xs1c3z
thanx me ander keer maar
ik wou dat kinderachtige niet meer doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn gif was zeau tien keer beter dan dit.
Te ouwe lul, topic is poep dit dat. I know.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wou dat kinderachtige niet meer doen
ik had haar aan der schaamlip getrokken, wat een bemoeialquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
gvd die laatstequote:
deebeetus u wunna diequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
lekker pre-workout perenijsje
das it mane
Ze nemen op in New York, daar zijn ze best streng met wapens. Die gast kan zo een paar jaar zitten als de politie hem weet te vinden. Oh, en die debiel had geschoten kunnen worden natuurlijk.quote:
Luv ya peace.quote:
Nee echt ranzige chemische smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef McNulty het volgende:
Is tropical whey wat? Want ik heb net 4,5 kg van die shit besteld
ik las asian meteen wakkerquote:
waarom eet je whey?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef McNulty het volgende:
Is tropical whey wat? Want ik heb net 4,5 kg van die shit besteld
Lol, de bulk is allang voorbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb de persoon in kwestie al benaderd via fobo. Kijken of het wat wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef THEFXR het volgende:
fittie: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #99
godver, schoenmaat 46quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb de persoon in kwestie al benaderd via fobo. Kijken of het wat wordt.
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaroquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef THEFXR het volgende:
fittie: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #99
Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
Plaats je eigen staaf maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat mag alleen in KPD.
Ben je trouwens al hard aan het trainen? Vertel me over al je gains!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mainnnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey bruh, was je op vakantie?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.![]()
u mad? lemme taste dem tears.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is die conjo hoofddoek hier ook weer
misschien maar ff de pizzadoos posten
Cheesecake.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Cheesecake.
Durf het nog steeds niet.
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
dat is nog eens genieten op de woensdag avondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Vooral bij die laatste... je ziet geen kut. Komt ie dan met het excuus dat hij geen goede fotograaf is. Je hoeft echt geen goede fotograaf te zijn om te weten dat je de camera meer dan 10 cm van haar tieten af moet houden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crip, wat heb je in die 48 uur gedaan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yes New York cheesecake!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.
Waar ben je bang voor?
Wat zijn normale mensen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.
Weismann ook altijd lol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaad![]()
Of van die reacties van "wow! wat een heerlijke billen" als een chick haar 5/10 fattie lichaam post.
quote:
quote:[..]
Bedankt voor je mening. Ik denk dat Equi nu diep in een depressie zit omdat jij haar tieten te klein vindt. En dank je wel voor het delen! Oh en als ik je nog een tip mag geven, doe iets met leestekens en werkwoorden.
Weissman trollt tenminste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn normale mensen?
[..]
Weismann ook altijd lol.
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag al 4 donuts gegeten. Hoeveel kcal zit daar eigenlijk in, zo een met glazuur en soort hagelslag.
Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weissman trollt tenminste.
Dingen als 'Godver heb m'n toetsenbord het raam uit gespoten![]()
'
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaadik zou als chick ook nooit een foto posten voor al die creeps, tenzij m'n zelfvertrouwen zo laag is dat ik me beter voel door gegeil van een stel zolderkamernerds.
Nee, hij's gwn serieus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.
Ik weet wel dat er een hele .rar bestand is met een verzameling van allerlei foto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Die dingen proppen op in je maag main.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Gewoon veel cola bij drinken dan heb je dat niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die dingen proppen op in je maag main.
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.
Voor jou is zoiets haram.
Vieze mannetje die Etha, hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?
Heeft niets te maken met haram of niet haram, heeft te maken met zelfrespect.
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan het verhullen van je lichaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
You know nothing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Nextquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
You know nothing.
Ik trek er niet alleen op, ik hossel ze.
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
omg dit is so respectloosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Next
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
De mijne wel hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wel interessant, en ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
Je moet niks, ik vroeg het enkel (ik ben ontzettend nieuwsgierig). Als je er niet over wilt praten of de vraag niet kan beantwoorden dan is dat niet erg hoor. Je mag trouwens altijd je mening geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.
Natuurlijk mag je dat. Yuri was volgens mij gewoon nieuwsgiering, en weet toevallig dat je een hoofddoek draagt. 1+1=2. Ik denk niet dat het vervelend bedoeld was of iets dergelijks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.
Thanks brah. Ik heb 8 blijkbaar nog niet gekeken.quote:
Yeah.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat. Yuri was volgens mij gewoon nieuwsgiering, en weet toevallig dat je een hoofddoek draagt. 1+1=2. Ik denk niet dat het vervelend bedoeld was of iets dergelijks.
hey weissman heb je ook hoofddoekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in hoofddoek aangezien dat het enige waar tegen word gepraat tegenwoordig.
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in hoofddoek aangezien dat het enige waar tegen word gepraat tegenwoordig.
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Zullen we het gewoon weer over gym dingen hebben?
Morgen serieuze lift-gains makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Morgen serieuze lift-gains maken
[ afbeelding ]
#alwayszen broquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey wat doe je racistisch yuri, doe gwn rustig
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.quote:
Ja jwtogh Jb is enkel cover up stiekem ben ik het zionistische brein 8er ISISquote:
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.
[..]
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.Heb je al wat lifter-tips doorgelezen? Ik zou je wel goed kleden man, mensen zullen je dan wss sneller oppikken.
Montello post weer eens lift-selfie, laat je abs zien en hoe je cut gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.
Heb al een relaxte-casual-vriendelijke outfit klaar
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.
jatogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
o rlly leuk mainquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zie een parallel met jouw komst en verblijf.
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Lees hier maar eens: TRV / Liften en Couchsurfen #4
? Had voor sap gegoogled.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.Ga je alleen?
[..]
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.
Alright. Hou ons op de hoogte als het kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.
Niet genoeg trannies hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
j mn jwttt welllquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nej g ik wt ni wt jy bedoel ds zg gwn s ff
okiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het niet wil delen kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
Train-ze beastquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Teleurstellend dit...![]()
Maar goed, ik ga slapen, want ik ga morgenvroeg wél trainen.
PW zorgde wel voor de marketing, anders had ik er nooit van gehoord, maar het urban running lijkt me wel cool. Nu op 40 minuten en er zit wel aardige choreografie inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slechte score, of kijk je hem alleen omdat PW erin speelt?
fuarkquote:
de leven is een teef broquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik las asian meteen wakker
post GRS geeneens pics letdown
Eten? skkltje. Whey snuif je gwoon.quote:
Jij mag geen nigga zeggen. Sandnigga.quote:
Crip wordt seksueel agressief en gaat recht op haar doel af. Aanschouw hier een vrouw in haar seksuele piek dames en heren.quote:
Jelly dat je niet de enige bent die bij de grote bank werkt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is die conjo hoofddoek hier ook weer
misschien maar ff de pizzadoos posten
Huh? Wat heb ik gemist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste... je ziet geen kut. Komt ie dan met het excuus dat hij geen goede fotograaf is. Je hoeft echt geen goede fotograaf te zijn om te weten dat je de camera meer dan 10 cm van haar tieten af moet houden...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
You know nothing.
Ik trek er niet alleen op, ik hossel ze.
Een ding een wel zeker. Ze kunnen zichzelf een morele superioriteit aanmeten. Dat geeft ze waarschijnlijk net zo'n ego boost als die sletten die posten in S&G.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.
[..]
Hoofddoek is geen ras skktlje.quote:
Ben je ook azijnpisser geworden net als cor en hank?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie?quote:
Ik ga dat niet eens 's checken ben al chagrijnig main.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie?
De laatste jongens en niet-jongens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
Guardians of the Galaxy was hnnnnggggMet wie heb je gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nice deel 5 ff kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie?
De laatste jongens en niet-jongens.
Ethanabolic ga je nog kermis Beaverville??quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja jwtogh Jb is enkel cover up stiekem ben ik het zionistische brein 8er ISIS
Dit is ook wel tof om lezen. IS heeft het Iraakse leger kaolo veel militiar wapentuig afhandig gemaakt. Een van de belangrijkste redenen die ze in staat heeft gesteld om zo snel land in te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |