Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weissman trollt tenminste.
Dingen als 'Godver heb m'n toetsenbord het raam uit gespoten![]()
'
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaadik zou als chick ook nooit een foto posten voor al die creeps, tenzij m'n zelfvertrouwen zo laag is dat ik me beter voel door gegeil van een stel zolderkamernerds.
Nee, hij's gwn serieus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.
Ik weet wel dat er een hele .rar bestand is met een verzameling van allerlei foto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Die dingen proppen op in je maag main.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Gewoon veel cola bij drinken dan heb je dat niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die dingen proppen op in je maag main.
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.
Voor jou is zoiets haram.
Vieze mannetje die Etha, hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?
Heeft niets te maken met haram of niet haram, heeft te maken met zelfrespect.
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan het verhullen van je lichaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
You know nothing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Nextquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
You know nothing.
Ik trek er niet alleen op, ik hossel ze.
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
omg dit is so respectloosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Next
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
De mijne wel hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |