Mijn gif was zeau tien keer beter dan dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze wilt je gewoon scharen
[ afbeelding ]
doet t niequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
hey nulty
http://www.dailymotion.co(...)orgie/1#video=xs1c3z
thanx me ander keer maar
ik wou dat kinderachtige niet meer doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mijn gif was zeau tien keer beter dan dit.
Te ouwe lul, topic is poep dit dat. I know.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik wou dat kinderachtige niet meer doen
ik had haar aan der schaamlip getrokken, wat een bemoeialquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Vandaag borst en triceps want kreeg tijdens warming up squats kramp![]()
Anyway, deed incline dumbbell bp en zo'n meisje zei tegen me dat het makkelijker was als je het platte bankje gebruikt.Daarna ging ik ff squats doen om te checken hoe mn benen waren en toen kwam ze naar me toe en zei ze dat ik beter een pussypad kan gebruiken want dat doet minder pijn.
gvd die laatstequote:
deebeetus u wunna diequote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
lekker pre-workout perenijsje
das it mane
Ze nemen op in New York, daar zijn ze best streng met wapens. Die gast kan zo een paar jaar zitten als de politie hem weet te vinden. Oh, en die debiel had geschoten kunnen worden natuurlijk.quote:
Luv ya peace.quote:
Nee echt ranzige chemische smaakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef McNulty het volgende:
Is tropical whey wat? Want ik heb net 4,5 kg van die shit besteld
ik las asian meteen wakkerquote:
waarom eet je whey?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:28 schreef McNulty het volgende:
Is tropical whey wat? Want ik heb net 4,5 kg van die shit besteld
Lol, de bulk is allang voorbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
THE INCREDIBLE BULK HAHAHAHAHA
Ik heb de persoon in kwestie al benaderd via fobo. Kijken of het wat wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef THEFXR het volgende:
fittie: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #99
godver, schoenmaat 46quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb de persoon in kwestie al benaderd via fobo. Kijken of het wat wordt.
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaroquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef THEFXR het volgende:
fittie: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #99
Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
Plaats je eigen staaf maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat mag alleen in KPD.
Ben je trouwens al hard aan het trainen? Vertel me over al je gains!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mainnnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey bruh, was je op vakantie?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.![]()
u mad? lemme taste dem tears.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is die conjo hoofddoek hier ook weer
misschien maar ff de pizzadoos posten
Cheesecake.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Cheesecake.
Durf het nog steeds niet.
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
dat is nog eens genieten op de woensdag avondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Vooral bij die laatste... je ziet geen kut. Komt ie dan met het excuus dat hij geen goede fotograaf is. Je hoeft echt geen goede fotograaf te zijn om te weten dat je de camera meer dan 10 cm van haar tieten af moet houden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crip, wat heb je in die 48 uur gedaan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yes New York cheesecake!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.
Waar ben je bang voor?
Wat zijn normale mensen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.
Weismann ook altijd lol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaad![]()
Of van die reacties van "wow! wat een heerlijke billen" als een chick haar 5/10 fattie lichaam post.
quote:
quote:[..]
Bedankt voor je mening. Ik denk dat Equi nu diep in een depressie zit omdat jij haar tieten te klein vindt. En dank je wel voor het delen! Oh en als ik je nog een tip mag geven, doe iets met leestekens en werkwoorden.
Weissman trollt tenminste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn normale mensen?
[..]
Weismann ook altijd lol.
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag al 4 donuts gegeten. Hoeveel kcal zit daar eigenlijk in, zo een met glazuur en soort hagelslag.
Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Weissman trollt tenminste.
Dingen als 'Godver heb m'n toetsenbord het raam uit gespoten![]()
'
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon serieus hoor.
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaadik zou als chick ook nooit een foto posten voor al die creeps, tenzij m'n zelfvertrouwen zo laag is dat ik me beter voel door gegeil van een stel zolderkamernerds.
Nee, hij's gwn serieus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet, hè? Ik dacht dat hij een soort Jahr00n was, maar dan op een hoger niveau qua spelling en grammatica.
Ik weet wel dat er een hele .rar bestand is met een verzameling van allerlei foto's.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Die dingen proppen op in je maag main.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks, meer dan ik dacht. 1 grote 270 kcal, lmao. Eet zo 10 van die dingen op een dag als ik niet oplet.
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook niet, weet niet wie ooit met een sexy en gewaagd topic is gekomen. Fucking weird.
Gewoon veel cola bij drinken dan heb je dat niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Die dingen proppen op in je maag main.
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Omdat je daar moet posten ALS JE JE SEXY EN GEWAAGD VOELT.
Voor jou is zoiets haram.
Vieze mannetje die Etha, hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
En vieze mannetjes zoals jij trekken daar op zeker?
Heeft niets te maken met haram of niet haram, heeft te maken met zelfrespect.
Ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan het verhullen van je lichaam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
You know nothing.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Nextquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
You know nothing.
Ik trek er niet alleen op, ik hossel ze.
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
omg dit is so respectloosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Hahahahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun foto uitprinten en erop trekken telt niet. Next
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind je dat een vrouw zichzelf veel respecteert wanneer ze een hoofddoek/boerka draagt?
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
De mijne wel hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ook wel interessant, en ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |