Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft dat met nude foto's te maken? Alsof alleen vrouwen met een hoofddoek vinden dat dat schaamteloos gedrag is, denk dat jouw moeder die meisjes hier niet een dikke pluim gaat geven of wel?
Ik vind het ook wel interessant, en ben benieuwd naar het antwoord.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
Je moet niks, ik vroeg het enkel (ik ben ontzettend nieuwsgierig). Als je er niet over wilt praten of de vraag niet kan beantwoorden dan is dat niet erg hoor. Je mag trouwens altijd je mening geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.
Natuurlijk mag je dat. Yuri was volgens mij gewoon nieuwsgiering, en weet toevallig dat je een hoofddoek draagt. 1+1=2. Ik denk niet dat het vervelend bedoeld was of iets dergelijks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wtf is deze man? Dus ik mag niet mijn mening geven over iets wat ik vind zonder dat geloof erbij word gehaald of ik een geloofsgerelateerde kwestie moet beantwoorden? Ga toch heen.
Thanks brah. Ik heb 8 blijkbaar nog niet gekeken.quote:
Yeah.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat. Yuri was volgens mij gewoon nieuwsgiering, en weet toevallig dat je een hoofddoek draagt. 1+1=2. Ik denk niet dat het vervelend bedoeld was of iets dergelijks.
hey weissman heb je ook hoofddoekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in hoofddoek aangezien dat het enige waar tegen word gepraat tegenwoordig.
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:22 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen in hoofddoek aangezien dat het enige waar tegen word gepraat tegenwoordig.
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:23 schreef Deuce92 het volgende:
Zullen we het gewoon weer over gym dingen hebben?
Morgen serieuze lift-gains makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Morgen serieuze lift-gains maken
[ afbeelding ]
#alwayszen broquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey wat doe je racistisch yuri, doe gwn rustig
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |