Morgen serieuze lift-gains makenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Boeit mij niet zozeer waar het over gaat. Als er maar geen drama wordt gemaakt.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef dan antwoord. Dan kan ik met een gerust hart aan het bier.
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Morgen serieuze lift-gains maken
[ afbeelding ]
#alwayszen broquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ey wat doe je racistisch yuri, doe gwn rustig
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik las volgens mij al zoiets toen ik door het topic scrollde. Wel tof man. Ben benieuwd hoe je reis zal gaan. Hou je ons op de hoogte?
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.quote:
Ja jwtogh Jb is enkel cover up stiekem ben ik het zionistische brein 8er ISISquote:
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.
[..]
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.Heb je al wat lifter-tips doorgelezen? Ik zou je wel goed kleden man, mensen zullen je dan wss sneller oppikken.
Montello post weer eens lift-selfie, laat je abs zien en hoe je cut gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.
Heb al een relaxte-casual-vriendelijke outfit klaar
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.
jatogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
o rlly leuk mainquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zie een parallel met jouw komst en verblijf.
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Lees hier maar eens: TRV / Liften en Couchsurfen #4
? Had voor sap gegoogled.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.Ga je alleen?
[..]
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.
Alright. Hou ons op de hoogte als het kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |