Ja jwtogh Jb is enkel cover up stiekem ben ik het zionistische brein 8er ISISquote:
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wellicht, maar zal wel een verslagje achteraf worden. Ben heel benieuwd, als het nou een beetje bevalt wil ik er eigenlijk wel een terugkerend iets van maken.
[..]
Nee kan niet, bro's zitten te gamen.
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, zou nice zijn. Ik denk dat Parijs wel te doen is. Beter keertje Italie/Spanje richting zee of zo.Heb je al wat lifter-tips doorgelezen? Ik zou je wel goed kleden man, mensen zullen je dan wss sneller oppikken.
Montello post weer eens lift-selfie, laat je abs zien en hoe je cut gaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb al gigantisch veel gelezen, dus moet wel goedkomen. Kaart van België en Frankrijk v/d ANWB met tankstations die goed aangeschreven staan op liftend-internet omcirkelt, heb m'n mond wel bij me dus moet goedkomen, wil 8/half 9 van huis vertrekken en minstens in Parijs zijn aan het eind v/d dag.
Heb al een relaxte-casual-vriendelijke outfit klaar
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede voorbereiding brah. Moet zeker wel goed komen dan.
jatogquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
o rlly leuk mainquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zie een parallel met jouw komst en verblijf.
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is denk ik vooral over de drempel heen gaan om mensen bij tank-stations ed aan te spreken en gewoonweg te vragen. Maar dat gaat goedkomen. Staan wel mooie lifters-verhalen op inet als je het interessant vindt.
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef no1uknow het volgende:
Lees hier maar eens: TRV / Liften en Couchsurfen #4
? Had voor sap gegoogled.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn gurl het is niet elke dag suikerfeest
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, zeker. Wel tof dat je zo'n avontuur aangaat en buiten je comfort zone treedt.Ga je alleen?
[..]
Thanks. Couchsurfing kende ik al ja. Best wel apart.
Alright. Hou ons op de hoogte als het kan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Yes, m'n ouders en broertjes zitten in Normandië, daar wil ik een paar dagen heen en dan een paar dagen Parijs erbij.
Niet genoeg trannies hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
j mn jwttt welllquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nej g ik wt ni wt jy bedoel ds zg gwn s ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |