Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
Plaats je eigen staaf maar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zekers. Post jij eens iets lekkers daar.
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat mag alleen in KPD.
Ben je trouwens al hard aan het trainen? Vertel me over al je gains!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mainnnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hey bruh, was je op vakantie?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb net dit gegeten. Dus nee.Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.![]()
u mad? lemme taste dem tears.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is die conjo hoofddoek hier ook weer
misschien maar ff de pizzadoos posten
Cheesecake.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Cake, met pudding on top, en wat jam? Meer kan ik er niet van maken. Ziet er wel lekker uit.![]()
En hoezo, 'dus nee'? Ik eet vrijwel elke dag pannenkoek, en anders kwarktaart. Gains lopen m'n oren uit.
Ben de afgelopen dagen geen mocro's tegengekomen tijdens het trainen, dus de kust is veilig.
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Cheesecake.
Durf het nog steeds niet.
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Smakeloze foto's daaro
dat is nog eens genieten op de woensdag avondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Vooral bij die laatste... je ziet geen kut. Komt ie dan met het excuus dat hij geen goede fotograaf is. Je hoeft echt geen goede fotograaf te zijn om te weten dat je de camera meer dan 10 cm van haar tieten af moet houden...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, die foto's of de 50 fok creeps die op elke foto een thirsty reactie posten.
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Crip, wat heb je in die 48 uur gedaan?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yes New York cheesecake!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht ik eerst aan, maar de structuur ziet er uit als gewone cake. Zeker gebakken dan.
Waar ben je bang voor?
Wat zijn normale mensen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebakken, gekookt, gewandeld, gelezen. Dingen wat normale mensen doen.
Weismann ook altijd lol.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Lol inderdaad![]()
Of van die reacties van "wow! wat een heerlijke billen" als een chick haar 5/10 fattie lichaam post.
quote:
quote:[..]
Bedankt voor je mening. Ik denk dat Equi nu diep in een depressie zit omdat jij haar tieten te klein vindt. En dank je wel voor het delen! Oh en als ik je nog een tip mag geven, doe iets met leestekens en werkwoorden.
Weissman trollt tenminste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn normale mensen?
[..]
Weismann ook altijd lol.
http://lmgtfy.com/?q=hoeveel+calorie%C3%ABn+donut+met+glazuur+quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb vandaag al 4 donuts gegeten. Hoeveel kcal zit daar eigenlijk in, zo een met glazuur en soort hagelslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |