Waar zit het ventiel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?
[ afbeelding ]
Heb niks met Parijs. Frans is een vieze taal, Fransen zijn een kutvolk en het zit ook nog vol met gaar (noord)Afrikaans tuig.quote:
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
In Europa Berlijn, daar buiten San Francisco (nohomo)
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulen.
Shoppingwalhalla is het, alleen maar ketens en een klein kunstenaarsgedeelte. Om te janken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
ik ben met de motor naar parijs geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.
Rij je hyabusa of zat je in de zijspan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
Heb je nog foto gemaakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
London is nice ja, ben ik paar weken geleden geweest. Wel beetje viezer dan ik had verwachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Questular het volgende:
London is ook een geweldige stadEn Keulen is best ok...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
THE INCREDIBLE BULK HAHAHAHAHA
^^quote:
Wat onderneem jij zoal?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
Reisje naar het internetcafé of een lekker verblijf in een hotelletje met wifi om met geile camgirls te flirten, ja tog.quote:
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.quote:
6"4 master race checkin' inquote:
Kun je beter met wat centjes op zak naar thailand gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.
ik heb hem gewoon ge-dl netquote:
Oh gawd dat zijn die gasten die de hele tijd in elkaar gebeukt worden en huilend in een hoekje de foetus houding aannemen terwijl ze maar blijven beweren dat het een prank wasquote:
En dan hopen dat iemand een neuk geeft dat het een prank was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh gawd dat zijn die gasten die de hele tijd in elkaar gebeukt worden en huilend in een hoekje de foetus houding aannemen terwijl ze maar blijven beweren dat het een prank was
quote:
Watquote:The dolls, which are non inflatable, are sold under the name 'Dutch Wives', a Japanese term for a sex doll
Heeft ze nou een pruik op?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ic-feeling-skin.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
Lol idd, Dutch Wivesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
Wat![]()
![]()
Maar dat ziet er best creepy out brah. HAS SCIENCE GONE TOO FAR?
Anderen bashen terwijl je zelf helemaal geen fuck onderneemt:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zit al de hele zomer binnen.
wowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hnnnnnnnnnggggggg
ik bash helemaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Anderen bashen terwijl je zelf helemaal geen fuck onderneemt:
Maar wel maximale gainz.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.
Hij wel:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat mensen ook beweren, hier haal je op de lange termijn geen geluk uit.
Een emo/gothic indo met een synthetic partnerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef Montelly het volgende:
hey jakkenhakkArfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Even gequote voordat je dit weer weghaaltquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
I also say this from my own experience, since I got over 30 rejections and I am still a virgin. Why am I a virgin still? Cause I am short, only 5 ft 32 inch/ 1.62 m and like I said before, women prefer only materialism these days. I may end up like him if I reach 40 years old and still a virgin.
Waar heb je dit nou weer van vandaan getoverd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
I also say this from my own experience, since I got over 30 rejections and I am still a virgin. Why am I a virgin still? Cause I am short, only 5 ft 32 inch/ 1.62 m and like I said before, women prefer only materialism these days. I may end up like him if I reach 40 years old and still a virgin.
Fixed.quote:
Never.quote:
ik ga misschien volgend zomer met een fokker naar bodrumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het blijft bij dromen van Kazantip of een vakantie naar een populaire badplaats waar hij elke avond een ander chickie meeneemt.
Moet je doen man, Nederlandse chickies regelen en alles. Of Turkse milfs.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga misschien volgend zomer met een fokker naar bodrum
Bestaan die?quote:
Onmonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
Oww gawd als jullie de flavours konden ruikenenige wat ik mis is dikke japanse noodle
[ afbeelding ]
nee man legit onderhoudquote:
vriend zometeen komt toetjequote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef Montelly het volgende:
Oww gawd als jullie de flavours konden ruikenenige wat ik mis is dikke japanse noodle
[ afbeelding ]
#foodgasm
schouders biceps vandaag, vandaar de powermealquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Vandaag borst en triceps want kreeg tijdens warming up squats kramp![]()
Anyway, deed incline dumbbell bp en zo'n meisje zei tegen me dat het makkelijker was als je het platte bankje gebruikt.Daarna ging ik ff squats doen om te checken hoe mn benen waren en toen kwam ze naar me toe en zei ze dat ik beter een pussypad kan gebruiken want dat doet minder pijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Anyway, deed incline dumbbell bp en zo'n meisje zei tegen me dat het makkelijker was als je het platte bankje gebruikt.Daarna ging ik ff squats doen om te checken hoe mn benen waren en toen kwam ze naar me toe en zei ze dat ik beter een pussypad kan gebruiken want dat doet minder pijn.
Heerlijk toch, al die mensen die je willen helpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
schouders biceps vandaag, vandaar de powermeal
Altijd fijn als iemand me komt corrigeren of helpen maar moet wel legit zijn. Zij was echt zo'n bijdehand tutje met haar roze BF bidon en roze handdoekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:04 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, al die mensen die je willen helpen.
ze wilt je gewoon scharenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit
[..]
Altijd fijn als iemand me komt corrigeren of helpen maar moet wel legit zijn. Zij was echt zo'n bijdehand tutje met haar roze BF bidon en roze handdoekZe riep ook door de gym dat ze bijna geen vet op haar buik had, behalve haar benen en daarna knoopte ze haar shirtje omhoog waardoor je haar buik kon zien.
Volgens mij is ze niet ouder dan 16![]()
inb4 jailbait
hey nultyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
En dan hopen dat iemand een neuk geeft dat het een prank was.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
ze wilt je gewoon scharen
[ afbeelding ]
lol, nee ze is asianquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |