Hoe heet die spin-off dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat Yuri voor een spin-off van Hulk is gevraagd.
Een spin-off die "College Ecto's" heet misschien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde dat Yuri voor een spin-off van Hulk is gevraagd.
Heb er inmiddels al 2quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Jackie, heb je al een
[ afbeelding ]
?
Nice! Dem livingroom tigerzquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al 2dead serious
Nee, die is voor Raymond.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
THE INCREDIBLE BULK HAHAHAHAHA
bewaar die negatieve energie maar voor als je weer brave sporters van een apparaat wilt af jagenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:13 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist het wel, maar ik neem mensen die het niet weten niks kwalijk. Rot mij toch niet wie decennia geleden in een filmpje speelde.
pikz or it didant happenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb er inmiddels al 2dead serious
Want de treinen rijden niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
ik ga morgen voor het eerst liften richting parijs
In je eentje?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Helaas niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef no1uknow het volgende:
Iemand die morgen vanuit regio Haaglanden richting het zuiden rijdt? Zoals Hazeldonk?
keep your angus safe brahquote:
Hey no1 ben je kraker?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:34 schreef no1uknow het volgende:
Ja.quote:
Ja, daar zit ik al.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Helaas niet.
Is er niet een lift-topic op Fok, of zelfs een lifters-site?
Ik neem vaseline mee voor het geval dat.quote:
Ik hoop mezelf beter te leren kennen op deze reis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goed zo! Lekker jezelf vinden!
Geen kraker maar wel een uitzuiger, zou toch mooi zijn als je gratis naar Parijs kan komen.quote:
M'n ouders zitten in Normandië, daar wil ik heen. Vanuit Parijs is het wel te liften naar Rouen, waarvan m'n ouders me op kunnen pikken. Wil zelf nog een paar dagen door Parijs struinen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ga even mijn beeld van no1uknow bijstellen. ;S
Wat moet je in Parijs dan broertje?
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nog niet naar Parijs gaan ook al kreeg ik 500 euro.
Dan zou ik het wel overwegen ja. Maar alleen in de hotelkamer blijven nomsayin.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?
[ afbeelding ]
Vertel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou nog niet naar Parijs gaan ook al kreeg ik 500 euro.
Waar zit het ventiel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat als zij op je stond te wachten, met haar aesthetic penor?
[ afbeelding ]
Heb niks met Parijs. Frans is een vieze taal, Fransen zijn een kutvolk en het zit ook nog vol met gaar (noord)Afrikaans tuig.quote:
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
In Europa Berlijn, daar buiten San Francisco (nohomo)
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Berlijn is idd tof. Duitsland sowieso, behalve Keulen.
Shoppingwalhalla is het, alleen maar ketens en een klein kunstenaarsgedeelte. Om te janken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mee eens, Duitsland is een bazenland. Keulen ben ik nog nooit geweest, maar geen aanrader dus?
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
ik ben met de motor naar parijs geweestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zorg jij er nou eerst voor dat je je garnaaltje een keer gebruikt voor je het uberhaupt over burgerlijkheid kan hebben.
Rij je hyabusa of zat je in de zijspan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
Heb je nog foto gemaakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben met de motor naar parijs geweest
eifeltoren gezien
dat was het dan
London is nice ja, ben ik paar weken geleden geweest. Wel beetje viezer dan ik had verwachtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Questular het volgende:
London is ook een geweldige stadEn Keulen is best ok...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
THE INCREDIBLE BULK HAHAHAHAHA
^^quote:
Wat onderneem jij zoal?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is er nou zou leuk aan citytrips
beetje de standaard toeristische bezienswaardigheden checken
en dan?
hoe burgerlijk wil je het hebben
saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |