echt wel, die tweede heeft een tranny kop met flaporen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:21 schreef Questular het volgende:
Alsof iemand hier tegen de rest nee zou zeggen
ik wist niet dat dat een belemmering zou zijn voor ook maar 1 user uit deze reeksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
echt wel, die tweede heeft een tranny kop met flaporen.
Loredanaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:38 schreef THEFXR het volgende:
http://www.trending.nl/ar(...)tituees-aller-tijden
en dan die opgespoten duck lippenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik wist niet dat dat een belemmering zou zijn voor ook maar 1 user uit deze reeks
#trannyluv
Je hebt nogal een goedkope smaak, chef.quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan die opgespoten duck lippen
Kneuzenfilmindustrie die films nog steeds in elk land op een ander moment uitbrengtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:40 schreef G.R.S. het volgende:
Guardians of the Galaxy is al twee weken uit in België en de dichtstbijzijnde Belgische bioscoop is 5 minuten hier vandaan
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt nogal een goedkope smaak, chef.
Whahaha.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niets dat jij hier naar kijkt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Vanwege de carry-over, dit keer echt.
Het enige wat mij aan haar stoort is haar accent. Dat Australisch klinkt tokkie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
enige wat goed aan haar is, is haar kont thats it
Die is hoogst waarschijnlijk minder aantrekkelijk, maar poe wat een "klasse" die heeft jonge. Niet te zuinig hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.
delicaat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Haar kanaal is vorige week viral gegaan. Zij is echt grappig as fuck, maar zeker; die shit ziet er delicaat uit.
[..]
[..]
Het enige wat mij aan haar stoort is haar accent. Dat Australisch klinkt tokkie.
Dat recept man.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die is hoogst waarschijnlijk minder aantrekkelijk, maar poe wat een "klasse" die heeft jonge. Niet te zuinig hoor.
[..]
delicaat?
Ik zie jou het wel maken.quote:
Als die vrouw zich aan zou bieden zouden die 'selectieve' heren echt geen nee zeggen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Pics van je vrouw dan maar? Sommige mensen zijn zo selectief op vrouwen dat ze wel echt iets geweldigs thuis hebben moeten zitten.
Als etha vreemd zou gaan met haar. Zou hij het dan overleven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als die vrouw zich aan zou bieden zouden die 'selectieve' heren echt geen nee zeggen hoor
Nope. Hij kan beter eerst de relatie verbreken en dan met iemand anders gaan, ben ik heel eerlijk in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als etha vreemd zou gaan met haar. Zou hij het dan overleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |