Niet genoeg trannies hè.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
j mn jwttt welllquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
nej g ik wt ni wt jy bedoel ds zg gwn s ff
okiquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het niet wil delen kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
Train-ze beastquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Teleurstellend dit...![]()
Maar goed, ik ga slapen, want ik ga morgenvroeg wél trainen.
PW zorgde wel voor de marketing, anders had ik er nooit van gehoord, maar het urban running lijkt me wel cool. Nu op 40 minuten en er zit wel aardige choreografie inquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slechte score, of kijk je hem alleen omdat PW erin speelt?
fuarkquote:
de leven is een teef broquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik las asian meteen wakker
post GRS geeneens pics letdown
Eten? skkltje. Whey snuif je gwoon.quote:
Jij mag geen nigga zeggen. Sandnigga.quote:
Crip wordt seksueel agressief en gaat recht op haar doel af. Aanschouw hier een vrouw in haar seksuele piek dames en heren.quote:
Jelly dat je niet de enige bent die bij de grote bank werkt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
Is die conjo hoofddoek hier ook weer
misschien maar ff de pizzadoos posten
Huh? Wat heb ik gemist.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vooral bij die laatste... je ziet geen kut. Komt ie dan met het excuus dat hij geen goede fotograaf is. Je hoeft echt geen goede fotograaf te zijn om te weten dat je de camera meer dan 10 cm van haar tieten af moet houden...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
You know nothing.
Ik trek er niet alleen op, ik hossel ze.
Een ding een wel zeker. Ze kunnen zichzelf een morele superioriteit aanmeten. Dat geeft ze waarschijnlijk net zo'n ego boost als die sletten die posten in S&G.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sexy & Gewaagd is niet nude. Echter vind ik het gewoon een interessante vraag. Men vindt vaak dat vrouwen die zichzelf schaars kleden over weinig zelfrespect beschikken, en in dit geval meer dan schaars, maar ik ben benieuwd of jij vindt dat vrouwen in het andere perspectief, namelijk; waarin vrouwen zich extreem bedekt kleden, over veel zelfrespect beschikken?
Ditquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je zo boos wordt om een simpele vraag. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe mensen tegen bepaalde zaken aankijken zodat ik de wereld vanuit hun ogen beter kan begrijpen.
[..]
Mensen denken altijd dat de gesprekken in dit topic gym-relateerd moeten zijn, maar het is gewoon een slowchat.
Hoofddoek is geen ras skktlje.quote:
Ben je ook azijnpisser geworden net als cor en hank?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef Montelly het volgende:
gvd wat is deze topic toch achteruit gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie?quote:
Ik ga dat niet eens 's checken ben al chagrijnig main.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie?
De laatste jongens en niet-jongens.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
Guardians of the Galaxy was hnnnnggggMet wie heb je gechecktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nice deel 5 ff kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
wie?
De laatste jongens en niet-jongens.
Ethanabolic ga je nog kermis Beaverville??quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja jwtogh Jb is enkel cover up stiekem ben ik het zionistische brein 8er ISIS
Dit is ook wel tof om lezen. IS heeft het Iraakse leger kaolo veel militiar wapentuig afhandig gemaakt. Een van de belangrijkste redenen die ze in staat heeft gesteld om zo snel land in te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |