abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143361596
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.

Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.

"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Bron: FOK!
pi_143361625
DEN HAAG - Aanstaande donderdag om 19.30 uur houdt de gemeenteraad een spoeddebat over de opgelopen spanningen in de stad. Groep de Mos heeft het spoeddebat aangevraagd. De fracties van de PVV en de SP ondersteunen het voorstel.
De drie partijen willen een debat over de ongeregeldheden in de Schilderswijk en over de hoog opgelopen spanningen in het bijzonder. Ook hebben ze vragen over de spelregels en het ingrijpen bij demonstraties. Een anti-IS-demonstratie dwars door de Schilderswijk liep zondag uit de hand toen er een tegendemonstratie op touw werd gezet.

Burgemeester Van Aartsen heeft al toegezegd bij de vergadering aanwezig te zullen zijn.

http://www.omroepwest.nl/(...)aanstaande-donderdag
pi_143361653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ho, wacht even. Provocatie kan ook een middel van protest zijn.
Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143361658
Als ze geen toestemming hadden gegeven waren die spanningen toch ook niet zo opgelopen ? :D
pi_143361680
Beelden bij koffiehuis: http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html

Speciaal voor de blinden onder ons.
pi_143361714
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.
Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.
pi_143361760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:

Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopen :P
pi_143361788
JigzozDie hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.

Even een correctie mijnerzijds,

Mijn reactie:klopt helemaal

Bedoelde uiteraard dat ze zich in hun eigen voet geschoten hebben, hadden ze de demo gewoon rustig laten passeren was er inderdaad niets aan de hand geweest.

Had over de eerste zin heen gelezen, dat blijft natuurlijk onzin.
pi_143361798
Wie zijn eigenlijk de leiders van IS?
Make my day!
pi_143361799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopen :P
Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.
pi_143361807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef agter het volgende:
Moussie en Koessie uit de Schilderswijk.
pi_143361813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.
Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143361827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef agter het volgende:
abu bakr al baghdadi
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143361836
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.
Je ziet hem ook al zich 'voorbereiden' wetend dat de tokkies helemaal flippen :p
pi_143361852
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

abu bakr al baghdadi
En deze meneer is zeker nergens te vinden/om te leggen?
Make my day!
pi_143361860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:

Waarom dan juist door de Schilderswijk?
pi_143361881
quote:

Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
pi_143361890
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
Ah, ik heb niet alles gelezen eerlijk gezegd...
pi_143361898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef agter het volgende:

[..]

En deze meneer is zeker nergens te vinden/om te leggen?
ergens in irak ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143361900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
JigzozDie hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.

Even een correctie mijnerzijds,

Mijn reactie:klopt helemaal

Bedoelde uiteraard dat ze zich in hun eigen voet geschoten hebben, hadden ze de demo gewoon rustig laten passeren was er inderdaad niets aan de hand geweest.

Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
pi_143361914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
pi_143361920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

daar was die pro isis demo, met 20 man ofoz
-Rabia Al-Basri
pi_143361949
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

abu bakr al baghdadi
Elliot Shimon
pi_143361951
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
pi_143361971
NIet dat ik denk dat die bestaat hoor :P
pi_143361986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
ik heb niet zo veel met complotten sorry
-Rabia Al-Basri
pi_143362003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
pi_143362007
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
pi_143362017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
naar de oslamitische staat waar is dat dan?
-Rabia Al-Basri
pi_143362035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
Nee.... Ze wilden naar de 'sharia driehoek'
pi_143362050
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
pi_143362062
quote:

[..]

Hier spreek alleen maar frustratie, niets redelijks aan, geen discussie waardig.
pi_143362069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
-Rabia Al-Basri
pi_143362099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
-Rabia Al-Basri
pi_143362106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
?? Die vind ik alleen op linkedin.
Leg eens uit.
Make my day!
pi_143362111
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.
Ze verstaan maar 1 taal.
pi_143362135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
al bagdadi zou een mosad agent zijn :O
-Rabia Al-Basri
pi_143362151
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/

Bijvoorbeeld
pi_143362161
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
pi_143362198
quote:

[..]

_O_
pi_143362201
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
pi_143362210
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
Daar is de politie op dat moment voor, en voor de zoveelste x, ik weet niet wie er begon, misschien is het wel begonnen vanuit het koffiehuis, je maakt het veel groter dan het was om maar een punt te hebben die je niet hebt.
pi_143362229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, er is geen bestorming te zien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143362255
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
pi_143362284
quote:
De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
pi_143362314
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
wayyooooow
-Rabia Al-Basri
pi_143362320
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
Of aan beide kanten geslaagt.
pi_143362332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
Make my day!
pi_143362342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
altijd de schuld van de joden sws
-Rabia Al-Basri
pi_143362357
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of aan beide kanten geslaagd.
Zo kan je het ook zien inderdaad.
pi_143362375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, omdat onder andere ik de pagina gemeld hadden bij fb.
pi_143362389
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef agter het volgende:

[..]

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
Ik ook niet.

Op die facebook werden dingen gedeeld als kleding advies :P En waren discussies tussen normale moslims en ISISfanboys:P
pi_143362407
quote:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat de mensheid zulke misbaksels produceert als die op die "mars" zijn afgekomen, maar de beelden spreken voor zich.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:39:16 #54
28033 Pek
je moet wat
pi_143362411
quote:

"Allah is de baas van Nederland", Godverdomme zeg, wat een apen _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_143362427
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, omdat onder andere ik de pagina gemeld hadden bij fb.
Ja ik vond het een zeer vermakelijke facebook. Heb wat vragen gesteld. Of mijn burqa ook in het roze mag maar geen inhoudelijk antwoord gehad :p
pi_143362445
quote:

[..]

ne gebeurtenissem ging tv west in gesprek met de buurtbewoners, tv west vroeg of er isis aanwezigheid zou zijn, burgers reatie was "isis? er is geen isis er is crisis" isis aanwezigheid is een broodje aap, een paar sympathisanten meer niet laat staan dat er een staat wordt uitgeroepen 8)7
-Rabia Al-Basri
pi_143362467
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

ne gebeurtenissem ging tv west in gesprek met de buurtbewoners, tv west vroeg of er isis aanwezigheid zou zijn, burgers reatie was "isis? er is geen isis er is crisis" isis aanwezigheid is een broodje aap, een paar sympathisanten meer niet laat staan dat er een staat wordt uitgeroepen 8)7
Gahahahaaha :D
pi_143362487
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen dat de mensheid zulke misbaksels produceert als die op die "mars" zijn afgekomen, maar de beelden spreken voor zich.
Dat ook idd
pi_143362596
quote:

[..]

Nou... Als we de misbakweegschaal erbij nemen, dan lijkt het me duidelijk dat die stenengooiende reldebielen uit de Schilderswijk nog een flink stuk lager op de evolutionaire ladder staan.
pi_143362660
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.
Ze verstaan maar 1 taal.
En dat geldt voor beide kanten. (Al kan ik me nog in denken dat er bij de Schilderswijkers nog een paar met gezond verstand bijzaten die gewoon niet zitten te wachten op tuig van buitenaf dat bij hun in de straat ellende komt schoppen)

Dat het pro-ISIS-tuig geen klap waard is zijn we gelukkig allemaal wel met elkaar eens. Maar waarom moeten we gaan verdedigen dat het Simplistisch Verbond aan de andere zijde nou opeens helden zijn en voorvechters van het vrije woord en de moraal en waarden van een gezond Nederland. Ik zit ook niet op een Kalifaat in de Schilderswijk te wachten, maar dit zijn echt niet mijn medestanders.

Ik was blij verrast dat zelfs Richard de Mos gelukkig wel verstandig is, zojuist bij KvdB dan. Al ben ik het lang niet in alles met hem eens, het is een verademing na de hetze hier in de topics en het volksmennen van de Telegraaf. Als de PVV in Den Haag nu ook nog eens verstandig reageert dan komt het nog wel eens goed met de Schilderswijk.
pi_143362729
quote:

[..]

Dit soort reacties maken je zo discussie onwaardig.

Het enige wat je doet is jezelf onderuit halen.
pi_143362755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou... Als we de misbakweegschaal erbij nemen, dan lijkt het me duidelijk dat die stenengooiende reldebielen uit de Schilderswijk nog een flink stuk lager op de evolutionaire ladder staan.
Dieper dan de bodem gaat niet. Keerzijde van dezelfde medaille. Beide sociale mislukkelingen die zich 't mannetje voelen als ze indruk kunnen maken op andere extremisten en domme krachten.
pi_143362800
Er werd dus al in 2013 over de sharia drie hoek bericht:

NIEUWS
NEDERLAND
'In deel Haagse Schilderswijk heerst Sharia'
door Servaas van der Laan 18 mei 2013

Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht
Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht - Foto: ANP
Een deel van de Haagse Schilderswijk wordt vrijwel volledig gedomineerd door traditionele moslims. De moslimleer Sharia wordt niet alleen binnen, maar ook op straat toegepast.

20
150
195
Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 142
Dat schrijft dagblad Trouw.

Volgens de krant klagen andere inwoners, niet- of gematigde moslims, dat ze op straat worden aangesproken op gedrag dat volgens de orthodoxe moslimleer niet toelaatbaar is.

Gecorrigeerd op straat

Zo worden mensen die op straat roken, alcohol of varkenslees nuttigen hierop gecorrigeerd. Ook worden meisjes met rokken boven de knie en jurken met spapghettibandjes hierop aangesproken door gesluierde vrouwen.

Het gaat om het gedeelte van de wijk dat 'De Vergeten Driehoek' werd genoemd, omdat een ambtenaar het gebied eens over het hoofd zag bij een stadsvernieuwing.

Sharia driehoek

Maar tegenwoordig staat het gebied meer bekend als de 'Sharia Driehoek'. Er wonen ongeveer vijfduizend mensen en er staan drie salafistische moskeëen.

De politie zou meerdere keren zijn verzocht om weg te gaan, omdat de inwoners hun eigen wetshandhaving zouden hanteren. De politie heeft hier geen gehoor aan gegeven. PVV-leider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij snel een Kamerdebat wil over de kwestie.

Wijk voor Turken

Intussen wordt in Rotterdam een woonwijk gebouwd die louter bestemd is voor, hoofdzakelijk oudere Turken, meldt het Algemeen Dagblad.

Bij de Rotterdamse Afrikaanderwijk wordt een compleet stadje gebouwd met vierhonderd appartementen, een hotel, winkels, horeca, zorgvoorzieningen, een mediterraan ogend binnenplein en een paleistuin. Het project heet Turkoois 100 procent Zuid.

http://www.elsevier.nl/Ne(...)rst-Sharia-1259099W/
pi_143362811
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En dat geldt voor beide kanten. (Al kan ik me nog in denken dat er bij de Schilderswijkers nog een paar met gezond verstand bijzaten die gewoon niet zitten te wachten op tuig van buitenaf dat bij hun in de straat ellende komt schoppen)

Dat het pro-ISIS-tuig geen klap waard is zijn we gelukkig allemaal wel met elkaar eens. Maar waarom moeten we gaan verdedigen dat het Simplistisch Verbond aan de andere zijde nou opeens helden zijn en voorvechters van het vrije woord en de moraal en waarden van een gezond Nederland. Ik zit ook niet op een Kalifaat in de Schilderswijk te wachten, maar dit zijn echt niet mijn medestanders.

Ik was blij verrast dat zelfs Richard de Mos gelukkig wel verstandig is, zojuist bij KvdB dan. Al ben ik het lang niet in alles met hem eens, het is een verademing na de hetze hier in de topics en het volksmennen van de Telegraaf. Als de PVV in Den Haag nu ook nog eens verstandig reageert dan komt het nog wel eens goed met de Schilderswijk.
Zodra je weer normale woorden gebruikt kom ik weer met een reactie.
pi_143362823
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Als de PVV in Den Haag nu ook nog eens verstandig reageert dan komt het nog wel eens goed met de Schilderswijk.
Hm. Als dat een vereiste is, dan kun je die wijk beter gewoon meteen plat gooien.
pi_143362830
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dit soort reacties maken je zo discussie onwaardig.

Het enige wat je doet is jezelf onderuit halen.
Dat roep je tegen iedereen die jouw mening niet deelt.

Bewijs:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

pi_143362852
quote:

[..]

gahahaha
pi_143362888
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dieper dan de bodem gaat niet. Keerzijde van dezelfde medaille. Beide sociale mislukkelingen die zich 't mannetje voelen als ze indruk kunnen maken op andere extremisten en domme krachten.
Waarvan de ene kant zich stenengooiend tegen de politie keert en de andere zich door diezelfde politie laat wegleiden.
pi_143362901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Er werd dus al in 2013 over de sharia drie hoek bericht:

NIEUWS
NEDERLAND
'In deel Haagse Schilderswijk heerst Sharia'
door Servaas van der Laan 18 mei 2013

Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht
Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht - Foto: ANP
Een deel van de Haagse Schilderswijk wordt vrijwel volledig gedomineerd door traditionele moslims. De moslimleer Sharia wordt niet alleen binnen, maar ook op straat toegepast.

20
150
195
Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 142
Dat schrijft dagblad Trouw.

Volgens de krant klagen andere inwoners, niet- of gematigde moslims, dat ze op straat worden aangesproken op gedrag dat volgens de orthodoxe moslimleer niet toelaatbaar is.

Gecorrigeerd op straat

Zo worden mensen die op straat roken, alcohol of varkenslees nuttigen hierop gecorrigeerd. Ook worden meisjes met rokken boven de knie en jurken met spapghettibandjes hierop aangesproken door gesluierde vrouwen.

Het gaat om het gedeelte van de wijk dat 'De Vergeten Driehoek' werd genoemd, omdat een ambtenaar het gebied eens over het hoofd zag bij een stadsvernieuwing.

Sharia driehoek

Maar tegenwoordig staat het gebied meer bekend als de 'Sharia Driehoek'. Er wonen ongeveer vijfduizend mensen en er staan drie salafistische moskeëen.

De politie zou meerdere keren zijn verzocht om weg te gaan, omdat de inwoners hun eigen wetshandhaving zouden hanteren. De politie heeft hier geen gehoor aan gegeven. PVV-leider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij snel een Kamerdebat wil over de kwestie.

Wijk voor Turken

Intussen wordt in Rotterdam een woonwijk gebouwd die louter bestemd is voor, hoofdzakelijk oudere Turken, meldt het Algemeen Dagblad.

Bij de Rotterdamse Afrikaanderwijk wordt een compleet stadje gebouwd met vierhonderd appartementen, een hotel, winkels, horeca, zorgvoorzieningen, een mediterraan ogend binnenplein en een paleistuin. Het project heet Turkoois 100 procent Zuid.

http://www.elsevier.nl/Ne(...)rst-Sharia-1259099W/
m

Krijg ineens zin om een frikandelletje te gaan eten, op straat, op de Hoefkade.
pi_143362948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarvan de ene kant zich stenengooiend tegen de politie keert en de andere zich door diezelfde politie laat wegleiden.
Schei toch uit. Was de setting omgedraaid geweest, dan had dat tokkietuig zich nooit koest gehouden.
pi_143362952
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Kanjer het volgende:

[..]

m

Ook 'tegenberichten' uiteraard :P

Sharia? Hou toch op!, zegt bewonersorganisatie Schilderswijk de Paraplu. Bewoners zouden op straat worden aangesproken op het gebruik van varkensvlees. 'We vragen ons af hoe zoiets gaat. 'Meneer, u eet daar een boterham met ham, wilt u daarmee ophouden? De berichtgeving over 'de Sharia Driehoek' valt in de categorie stemmingmakerij en stereotypering.'

http://www.volkskrant.nl/(...)temmingmakerij.dhtml
pi_143362971
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat roep je tegen iedereen die jouw mening niet deelt.

Bewijs:

[..]

Nee hoor, sterker nog, bijna nooit, nu toevallig twee x achter elkaar.

Geeft wel aan hoe je denkt trouwens, problemen met je long term memory?
pi_143362973
quote:

[..]

Jammer, ik dacht net dat we eindelijk eens ergens gingen komen saampjes O+
pi_143362981
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Kanjer het volgende:

[..]

m

iets voorbij dat cafe nog vlak voor de koningstraat (waar de demonstranten rechts af moesten) staat een snackbar ^O^
-Rabia Al-Basri
pi_143363017
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Schei toch uit. Was de setting omgedraaid geweest, dan had dat tokkietuig zich nooit koest gehouden.
Reltuig dat in een tokkiewijk gaat pleiten voor meer islam?

Hehehehe... Lijkt me echt fantastisch...

Oké, je hebt een punt.
pi_143363028
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Ceberut het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten, tenzij leden uit de sharia driehoek een demonstratie in, laten we zeggen, duindorp gaat houden.
pi_143363071
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:52 schreef Kanjer het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten, tenzij leden uit de sharia driehoek een demonstratie in, laten we zeggen, duindorp gaat houden.
Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Dat er een Shariah-demonstratie wordt gehouden in Duindorp?
pi_143363078
quote:

[..]

Ghahaha zou wat zijn idd :P
pi_143363094
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:53 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat zou toch gewoon moeten kunnen? Dat er een Shariah-demonstratie wordt gehouden in Duindorp?
Ja eigenlijk wel. Is absoluut geen provocatie. Maar gewoon een normale gezellige demonstratie :P
pi_143363144
quote:

[..]

Maar was je er nou eigenlijk bij afgelopen zondag ?
pi_143363162
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jammer, ik dacht net dat we eindelijk eens ergens gingen komen saampjes O+
Ach, wie weet, ik zal vast voor van alles uitgemaakt worden hier, ik zit er niet mee, de waarheid ligt anders alleen wil niemand die zien, zodra je enige kritiek op islam of moslims hebt, ben je een facist, verder kijken ze niet meer.
pi_143363177
quote:

[..]

Ze hebben de kans recent laten lopen. De leuzen konden 1 op 1 overgenomen worden: "Nederland is van ons" en geen (ji)haat in onze straat" en zouden net zo actueel en van toepassing zijn.

http://www.geenstijl.nl/m(...)op_der_duindorp.html

Had ook leuke popcorn-momenten opgeleverd.
pi_143363178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is ondertussen al 10 keer aan hem gevraagd en hij heeft die vraag net zo vaak genegeerd, dus dat zal ook nu wel gebeuren.
pi_143363186
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

iets voorbij dat cafe nog vlak voor de koningstraat (waar de demonstranten rechts af moesten) staat een snackbar ^O^
Dank voor de tip, maar ik lust geen halal frikandellen.
pi_143363219
quote:

[..]

Ja, waarom niet, als er een reden voor is.
pi_143363221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat is ondertussen al 10 keer aan hem gevraagd en hij heeft die vraag net zo vaak genegeerd, dus dat zal ook nu wel gebeuren.
Raar. Aangezien die eerder wij gebruikten in een reactie..
pi_143363228
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Is absoluut geen provocatie. Maar gewoon een normale gezellige demonstratie :P
Ja, idd. O~)
pi_143363236
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja, waarom niet, als er een reden voor is.
Was je er bij ?
pi_143363244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie weet... Jij?
pi_143363273
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dank voor de tip, maar ik lust geen halal frikandellen.
bestaan die dan? :')
-Rabia Al-Basri
pi_143363289
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:57 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wie weet... Jij?
Stel je voor, gahaah. Nee ben op tijd ontsnapt aan die tokkies. Liepen super dichtbij langs mijn straat :P

Maar hoezo doe je er zo moeilijk over om te antwoorden ?
pi_143363298
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zit je dwars he? ;-)
pi_143363304
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ze hebben de kans recent laten lopen. De leuzen konden 1 op 1 overgenomen worden: "Nederland is van ons" en geen (ji)haat in onze straat" en zouden net zo actueel en van toepassing zijn.

http://www.geenstijl.nl/m(...)op_der_duindorp.html

Had ook leuke popcorn-momenten opgeleverd.
Goed gevonden, hehe.
pi_143363330
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

bestaan die dan? :')
Weet ik veel.
pi_143363355
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ach, wie weet, ik zal vast voor van alles uitgemaakt worden hier, ik zit er niet mee, de waarheid ligt anders alleen wil niemand die zien, zodra je enige kritiek op islam of moslims hebt, ben je een facist, verder kijken ze niet meer.
Ik ben niet lief tegen je, dus ik voel me gelijk ook maar aangesproken, maar daar zal je mij niet over horen. Dat er een aantal je zullen affakkelen is waar. Maar met genuanceerde en onderbouwde kritiek krijg je regelmatig een serieuze discussie.

Ik maak me vooral druk over het verheerlijken van extremen aan beide kanten.
pi_143363368
quote:

[..]

Hier spring ik even in, wat mij betreft zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen namelijk.
Dat mensen dat dan niet leuk gaan vinden en het er niet mee eens gaan zijn laat zich raden, maar dat betekent niet dat ze anderen dan het recht op demonstreren mogen ontnemen en dus de straat blokkeren, de pers belagen en met stenen gaan gooien naar de politie.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_143363374
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Weet ik veel.
jij zegt dat je ze niet lekker vindt, dus jij zou het moeten weten
-Rabia Al-Basri
pi_143363418
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Hier spring ik even in, wat mij betreft zou dat inderdaad gewoon moeten kunnen namelijk.
Dat mensen dat dan niet leuk gaan vinden en het er niet mee eens gaan zijn laat zich raden, maar dat betekent niet dat ze anderen dan het recht op demonstreren mogen ontnemen en dus de straat blokkeren, de pers belagen en met stenen gaan gooien naar de politie.
Maar je kan er vergif op innemen dat het gaat gebeuren.......en je kan er een dubbele dosis op innemen dat een partij die zoiets gaat organiseren ook precies daar op uit is.
pi_143363487
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Weet ik veel.
Ik ga er voor het gemak maar gewoon vanuit dat je bent geweest :P
pi_143363516
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik ben niet lief tegen je, dus ik voel me gelijk ook maar aangesproken, maar daar zal je mij niet over horen. Dat er een aantal je zullen affakkelen is waar. Maar met genuanceerde en onderbouwde kritiek krijg je regelmatig een serieuze discussie.

Ik maak me vooral druk over het verheerlijken van extremen aan beide kanten.
Je hoeft ook niet lief tegen mij te zijn, zal andersom net zo goed zijn.
We hoeven het zelfs niet eens te zijn, daar is een discussie voor
pi_143363527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
-Rabia Al-Basri
pi_143363555
quote:
7s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
pi_143363557
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij was dat kleine ventje met die staart bij dat cafe ;P
_O-

gahaha vandaar dat die niet durft te zeggen dat die is geweest
pi_143363614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
pi_143363655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

What ever makes you happy.

Misschien kom ik 20 september wel een bakkie bij je halen, koffie that is...
Nah van mij krijg je geen bakkie hoor aangezien ik er niet bij zal zijn :P
pi_143363676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

jij staat dan tussen de tegen demonstranten? })
-Rabia Al-Basri
pi_143363697
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Gahhagahaha 8-) :7 *O*
pi_143363728
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahhagahaha 8-) :7 *O*
ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
-Rabia Al-Basri
pi_143363752
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wel iig, moet ik wel ff wat zwarte kleding regelen eerst 8-)
Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
pi_143363767
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:58 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit je dwars he? ;-)
Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
pi_143363882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Mij zit niet zoveel dwarrs, daarvoor ben ik te oud.
Het valt op dat je er geen antwoord op durft te geven. That's all.
Je bent zo oud als je je zelf voelt, het beste is om je jong te voelen.

En heeft niets met durven te maken hoor.
pi_143363883
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:05 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Juist, precies hetzelfde, alleen WIJ kunnen dat wel toegeven.
Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
pi_143363893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bummer...
pi_143363899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ga gewoon in algehele Palestina outfit met bijbehorende sjaal en steen :P
Je kan zon zwarte jurk aan ?:P
chalaba ding met zon punt slipper :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_143363943
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

chalaba ding met zon punt slipper :Y)
Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
pi_143364015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gruwelijke outfit ! Vergeet dat zwaard niet en die theedoek op je hoofd :P
ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard al :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364041
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het een grote uitdaging gaat worden om de outfit rond te krijgen, maar ik heb wel de baard als :7
Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
pi_143364073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah die jurk en theedoek is het probleem niet :P
wats de probleem dan? ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364087
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

wats de probleem dan? ;(
Denk dat zwaard ?
pi_143364109
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik in het begin van de reeks ergens heb geroepen dat ik zowel Pro-ISIS, als extreemrechts/neofascisten/hooligans die niets in mijn wijk te zoeken hebben en er rel komen schoppen er ook uit zou meppen. En dat vind ik nog steeds. Al vind ik het dubbel.

In principe ben ik er voor dat iedereen, ook extremen waar ik een grafhekel aan heb, vrij moet kunnen demonstreren en vrij moet kunnen spreken. Misschien nog wel meer dan de wet toelaat momenteel. Dus ja, ik koester het principe dat je mensen daarin vrij moet laten en niet moet gaan vechten en rellen met ze.

Maar aan de andere kant vind ik ook dat ik in mijn woonomgeving geen buitenstaanders hoef te tolereren die er op uit zijn er een teringzooi van te maken Met reden of zonder reden om dat te doen btw. (Gaat ook op voor bewoners trouwens, maar dat hoeven buitenstaanders anders dan officiele organen niet voor me op te lossen, vandaar dat ik ze eruit mep ;) ).

Dus ik vind het dubbel. Als ik over scheef ga en in een ME-busje beland zou ik dat trouwens niet meer dan normaal vinden. Het is een bewuste keuze om de wet te negeren.
Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
pi_143364139
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Als de tegendemo er niet had geweest en de officiële demo had gaan rellen had je een hele andere situatie gehad nu, veel positiever voor de schilderwijkers, die had je zelfs gehad als de officiele demo gewoon hun tocht hadden afgemaakt, zonder problemen.

We zullen het nooit weten, want we zitten met deze situatie die de bevestiging geeft die velen al vermoedden, geen buitenstaanders in de wijk.

Als er morgen een pro-isis demo bij mij voor de deur langskomt, ga ik ook niet rellen, journalisten bedreigen en weet ik wat.
Dan ga ik vanaf mijn balkon minzaam lachend toekijken met een bakkie en een broodje ham.
Wat een onzin !
pi_143364143
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat zwaard ?
nee hoor geen enkel probleem })
-Rabia Al-Basri
pi_143364181
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor geen enkel probleem })
Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
pi_143364285
quote:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
pi_143364300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh gahaha :D
Nou 20 sept. herken ik je dus aan je zwarte jurk met puntslippers , theedoek en zwaard ?
is it a date? O+
-Rabia Al-Basri
pi_143364312
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

is it a date? O+
Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
pi_143364315
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Gadver, dan moet ik gewoon toegeven dat jij de verstandigste van ons twee bent.

Overigens staat buiten kijf dat het maar goed is dat er wetten zijn tegen dat soort testosteron-instinct dat ik blijkbaar ook heb. En gelukkig woon ik een wijk waarbij dit voornamelijk een hypothetische situatie is.
Dank je! Tof van je!

P.s. Geen gewoonte van maken he?
pi_143364345
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364373
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Yes ! Ter behoud van de Schilderswijk *;
allah akbar! :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364390
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Mogen vrouwen daar wel tussen zonder mannelijke begeleiders (familie of echtgenoot)? :?
Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
pi_143364393
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143364398
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

allah akbar! :7
Gahaha dat mag jij roepen :P
pi_143364408
quote:

[..]

Dus je hebt een hekel aan jezelf (want zelf ben je ook behoorlijk extreem)?
pi_143364411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee, tis niet alsof er een sharia heerst ofzo :P
:{w pro patria zegt wat anders
-Rabia Al-Basri
pi_143364412
quote:

[..]

Waar komt dat zooitje trappen vandaan? Is dat een feit of aanname? De gene die een zooitje er van maken komen toch echt van de tegenpartij. Je verklaart nergens het stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden.

En je roept wel "als ze bij mij in de straat...". Maar daar staan ze niet. Ze zijn niet voor niets die wijk ingegaan. Er zijn inderdaad daar problemen dat kan je niet ontkennen. De tegenreactie bewijst het wel dat er geen enkel respect is voor het vrije woord en de Nederlandse autoriteiten.
pi_143364422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een onzin !
Geen onzin, lees je in.

Zal vast niet door iedereen in de schilderswijk gewenst zijn, maar zeker wel door een grote groep schreeuwers.
pi_143364433
quote:
Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
pi_143364435
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

:{w pro patria zegt wat anders
Ja ze zeggen ook dat ze alleen maar tegen de extreme moslims demonstreren :P
pi_143364439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha dat mag jij roepen :P
als jij tekbir zegt, zeg ik allah akbar :7
-Rabia Al-Basri
pi_143364467
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeg ik dat yasmin mijn echtgenote is, probleem opgelost ;)
En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143364470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ze zeggen zo veel ;( ik weet ff niet wat ik moet geloven ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364478
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

En ik maar denken dat fobo's de plek waren om te hosselen op Fok! Je laat er geen gras over groeien hè? _O_
Hij is er goed in he :D
pi_143364483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat is provocatie, want je weet best dat ham halal is.
Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
pi_143364486
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

hosselen was da?
-Rabia Al-Basri
pi_143364487
quote:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364509
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is dat dan niet wat ze effectief gedaan hebben?
Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
pi_143364512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nou en of ik dat weet, maar op mijn eigen balkonnetje mag ik eten wat ik wil.
Totdat de ME je tegen zal houden.
pi_143364514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is er goed in he :D
Ja, heel erg smooth. Waan me haast in het US S&G topic. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143364525
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
pi_143364527
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja als er in dat theehuis alleen maar extreme moslims zaten? Of als die real life troll ook een extreme moslim was? Dan wel ja .
Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364543
quote:

[..]

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
pi_143364546
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zijn daar nou al eens beelden van gevonden?
Van die real life troll wel. Zag er gewoon uit als ik denk een Marokkaanse jongen met westerse kleding.
pi_143364571
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En dat is ook zo, oh zoete droom als mensen dit nou eens eindelijk inzagen inplaats van direct te beginnen met denigreren, schelden etc.

De gematigde moslim zal je dankbaar zijn, die zijn straks het slachtoffer en is het weer huilen en wijzen geblazen, terwijl met nu perse liever de kop in het zand steekt.
Gahaha hoe kan iemand deze demo dankbaar zijn. Ongelooflijk domme mensen die in de grap van een sharia driekhoek trappen :')
pi_143364576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Totdat de ME je tegen zal houden.
Dan nemen ze me maar mee, maar ik doe in mijn eigen huis wat ik wil.
pi_143364604
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welke ISIS veroordening heb ik gemist? Ham is halal? Ze weten die moslims wel te paaien bij dat ISIS.
wut?
-Rabia Al-Basri
pi_143364622
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
pi_143364678
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Zowieso zie ik die groepen die achter de organisatie zitten liever verdwijnen...
bijna :P
-Rabia Al-Basri
pi_143364686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij ziet die groepen liever verdwijnen, ik zie de islam liever verdwijnen.

So what, we krijgen geen van ons beiden onze zin.
pi_143364707
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

bijna :P
gahaha shit :P
pi_143364747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
pi_143364748
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:43 schreef Kanjer het volgende:

[..]

deal with it :*
-Rabia Al-Basri
pi_143364765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee en de schilderswijk zal hopelijk beschermd worden van deze randmongolen!
ik hoop et anders krijgt wilders zijn zin ;(
-Rabia Al-Basri
pi_143364779
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
pi_143364790
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

deal with it :*
Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
pi_143364797
quote:

[..]

En dat is?
pi_143364801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Oh ik wel hoor, als het een beetje meezit woon ik binnen een paar jaar in het buitenland.
Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
pi_143364830
quote:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143364835
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ze nog een keer toestemming krijgen voor dezelfde route eet ik mijn hoed op :P
nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
-Rabia Al-Basri
pi_143364850
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Anders ga je even für elise luisteren en tongen met je bilmaatje. :')
dat heet projectie ;)
-Rabia Al-Basri
pi_143364862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar wil je heen dan ? En alleen vanwege de Islam ?
finland?
-Rabia Al-Basri
pi_143364872
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

nou ik had echt nooit verwacht dat ze hier toestemming voor zouden geven, het is gewoon van de zotte, dat dit mocht plaatsvinden :{
Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
pi_143364898
quote:

[..]

dat heet projectie ;)
Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
Je suis Charlie Sheen
pi_143364899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja ze hebben hun ware aard niet laten zien. Wat wel vreemd is is dat er al agenten mee liepen , die extreem rechts mongolen er ook uitgepikt zijn en dat de demo is door gegaan. Hoezo niet op het laatste moment geweigerd ?
ze wisten dat het gevpeig was en daarom zo veel politie ondersteuning... lag politiek te gevoelig voor van aartsen denk ik om het te weigeren
-Rabia Al-Basri
pi_143364907
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat heet Elephant, de film waar je usericon uit komt. Vrij opmerkelijke keuze icm je username trouwens. Zit daar verder nog iets achter?
mijn username?
-Rabia Al-Basri
pi_143364921
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

mijn username?
"Slayage", ja.
Je suis Charlie Sheen
pi_143364933
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

"Slayage", ja.
wat is de link met de film?
-Rabia Al-Basri
pi_143364942
quote:

[..]

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

Soms moet je de vinger op de zere plek leggen om iets aan te tonen.
pi_143364961
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hoezo moeten we nog verder onze koppen in het zand steken? Als je dit organiseert in Volendam dan schiet je er niets mee op.

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!
-Rabia Al-Basri
pi_143364964
quote:

[..]

Dat is wel gebleken. Hij werd meteen verstoord.
pi_143364993
quote:

[..]

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?
pi_143365008
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat is de link met de film?
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=slayage
quote:
slayage
Noun form of the word slay.

The act of slaying with a casual or cavalier attitude towards those being slain, typically nameless vampires without speaking roles.
...and then the vamps showed up and crazy hijinks and slayage ensued.

Let the slayage begin!
door Eu-Ming Lee 25 juni 2003
Je suis Charlie Sheen
pi_143365078
quote:
buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
-Rabia Al-Basri
pi_143365094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De demo ging helemaal nergens over omdat ze die stomme sharia driehoek veelste serieus namen... Waarom die idioten zoveel aandacht geven ?
isis is de hype momenteel, je weetz
-Rabia Al-Basri
pi_143365115
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

buffy the vampire slayer term dus? daarnaast ben ik een gus van sant fan, dus? what are you saying?
quote:
slay (sleɪ)
vb (tr) , slays, slaying, slew or slain
1. to kill, esp violently
Ben je een beetje traag ofzo? :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365141
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:58 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Ben je een beetje traag ofzo? :')
soms wel
-Rabia Al-Basri
pi_143365144
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is de hype momenteel, je weetz
Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.
pi_143365161
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

provoceren dus, tja als dat het doel was, chapeau!
Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.
pi_143365176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dus dat. Net zoals het een hype is om tegen de islam te zijn, buitenlanders in het algemeen of de zin dan ze dan allemaal maar weg moeten gaan... Meeste van dit soort mensen hebben helemaal geen aanvaringen met Marokkanen,ISISfanboys of een sharia driehoek.
:')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365178
quote:

[..]

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest
-Rabia Al-Basri
pi_143365193
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee, ik heb pijn. Dus ik wijs de zere plek aan. Of lieg jij ook altijd bij de dokterer? In jou optiek kan je iedere demo dan afschaffen. In een demo heb je soms voor en tegenstanders ja . Als iemand anders zich dat aantrekt en daarna dat met geweld beantwoord (zelfs naar de politie die in deze neutraal is) dan is het alleen maar duidelijk dat die wond aan het zweren is.
Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...
pi_143365208
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

meeste van die mensen waren waarschijnlijk ook nooit eerder in de schilderswijk geweest
Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?
pi_143365209
:Z
-Rabia Al-Basri
pi_143365216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee ze hebben bij voorbaat al een hekel aan moslims dus wat zouden ze er idd moeten doen ?
drm
-Rabia Al-Basri
pi_143365234
quote:

[..]

Ik heb net gezegd dat de demo nergens op sloeg.... Ze wilden de sharia driehoek (die niet bestaat) terug claimen...
Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,

Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365260
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Volgens mij wilden ze protesteren tegen de schandelijke IS(IS)-vertoning daar een paar weken terug,

Waarom zou deze wens volgens jou nergens op slaan?
Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
pi_143365265
quote:

[..]

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?
pi_143365277
quote:
99s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

drm
Ik zie niks ?
pi_143365290
quote:

[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.

Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143365303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En dit is ook kortzichtig. Denk je echt dat dit een hype is? Denk je wel eens waar die hype vandaan komt? Hoe deze ontstaan? Waarom toevallig niet de Chinezen?
De mensen die dit allemaal roepen zijn kortzichtig... Ze horen van de buurvrouw dat die weer een schoonzus heeft en diens vader is dit overkomen...
pi_143365311
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wel mooi dat jij dit al voor hen hebt ingevuld en er verder blijkbaar geen discussie over mogelijk is.

Overigens mag ik ook als ik een hekel zou hebben aan groningers, mij gewoon door groningen bewegen. Nederland enzo. :')
Ja dat mogen ze ook . zouden ze het doen ?
pi_143365339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee deze demo is aangemaakt omdat er online op facebook een islamitische staat was uitgeroepen
Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
pi_143365343
Met die mensen die bij die demo waren zondag is idd geen discussie mogelijk ...
pi_143365348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

quote:
Hagenaars protesteren tegen radicale moslimgroepering

Tweet

Yelle Tieleman: 29-07-2014 13:30 uur
TAGS: den haag, isis, Schilderswijk

Uit grote woede over de demonstraties van radicale moslims in de Haagse Schilderswijk gaat een groep inwoners uit Den Haag een protestmars lopen in de wijk. Op 10 augustus gaat de groep met Nederlandse vlag door de buurt lopen, zegt een van de initiatiefnemers tegen Omroep West.

Initiatiefnemer Patrick Schouten ergert zich groen en geel aan de demonstraties waarbij openlijk steun wordt uitgesproken voor de radicale moslimgroepering ISIS. Net zoals hij boos is op de groep mannen die met bedekte gezichten wapperden met islamitische vlaggen. Dat zij ongelovigen als ‘de vijand’ bestempelden en ‘dood aan de Joden’ riepen maakt Schouten razend.
Van Aartsen

Schouten is niet blij met de de houding van burgemeester Jozias van Aartsen. ,,We willen aan Van Aartsen vragen hard op te treden tegen de salafistische aanhang in Den Haag en omgeving’, zegt hij. Schouten heeft met zo’n vijftien mensen de beweging Pro Patria, ‘voor het vaderland’, in het leven geroepen.

Via Facebook hebben zo’n 100 mensen zich aangemeld voor de protestmars. Uiteindelijk hoopt hij op zo’n 200 tot 300 deelnemers. Meer informatie is te vinden op de Facebookpagina van Pro Patria

http://nieuws.thepostonli(...)haagse-schilderwijk/
Je suis Charlie Sheen
pi_143365360
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarom dan stenen gooien en de politie uitschelden voor kk joden? Waarom een journalist aanvallen ?

Of is dat ook een fabeltje?
Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
pi_143365374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , dit argument slaat ook nergens op. De demo is niet alleen georganiseerd vanwege die isisvlaggende kneuzen paar weken geleden...
Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365393
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef NotYou het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan bij? Dit is het verhaal dat ik overal gelezen heb:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
pi_143365405
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zeg Yasmin, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
pi_143365446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het begon nadat de media(niet alle) wat op hebben gepikt over die stomme facebook van de islamitische staat in de schilderswijk. Het doel was om toen deze sharia driehoek (die niet bestaat) terug te claimen... Vandaar de route door de schilderswijk
Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
pi_143365491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat maakt jouw dat uit ? Waarom word dat hier eigenlijk altijd gevraagd ? :D
Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143365494
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:10 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heb je hier ook bronnen van want nogmaals, alle sites waarop ik de demonstratie genoemd heb zien worden verkondigden het andere verhaal.
Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
pi_143365505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je antwoord niet...
Ja uiteraard is stenen gooien en de rest fucking kansloos.. lijkt me duidelijk toch ..
pi_143365513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

Puur nieuwsgierigheid, vooral na je meest recente reacties. ^O^
Wat zou je dan kunnen opmaken na mijn laatste reacties ?
pi_143365550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja helaas is de islamitische onzin fb offline gehaald. User Kanjer is een van de mensen die deze heeft gerapporteerd bij facebook.
Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Je suis Charlie Sheen
pi_143365556
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
pi_143365640
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:14 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch maar blijf bij de uitleg die mij lang voor de demonstratie al bekend was en mij van verschillende kanten is toegekomen.
Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
pi_143365679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis ook super irritant dat die Pro Patria zovaak zijn teksten aanpast/veranderd
Screenshots, Google Cache ?
pi_143365680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja moet je doen. Ik heb die islamitische onzin fb gezien en de daarop volgende reacties op de Pro Patria fb.

Het is niet zo dat deze demo alleen is georganiseerd vanwege die demo dat ze daar met hun isis vlaggetjes te zwaaien
Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Je suis Charlie Sheen
pi_143365692
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
pi_143365741
quote:
5s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef NotYou het volgende:

[..]

Waarom was het een "islamitische onzin fb"?
Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
pi_143365759
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Screenshots, Google Cache ?
Ik heb natuurlijk geen screenshots.. En dat google cache gebruik ik nooit ?
pi_143365774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:19 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf 2:6-7
Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
pi_143365782
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ben geen kenner. Maar dit soort fratsen staan toch ook in de bijbel?
Jep.
pi_143365790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ze een bepaalde gedeelte van de schilderswijk en de wijk transvaal tot een islamistische staat hadden geclaimd. Omdat er kleding voorschriften opstonden die je diende te dragen. Omdat er vragen werden gesteld waar men deze kleding dan kon kopen en omdat er discussies waren tussen normale moslims en kalifaataanhangende sukkels. Vandaar dat het een onzin fb is.
Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Je suis Charlie Sheen
pi_143365849
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik zie werkelijk niet in waarom dat het onzinnig zou maken.. :?

Misschien omdat we dit soort sukkels niet al teveel aandacht moeten geven? Dat het totaal niet realistisch is dat ze in een niet zo'n grote stad als Den Haag dit zouden kunnen doen ?

Ik heb dat filmpje ook gezien. Het is alleen maar lachwekkend
pi_143365868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zou je dan kunnen opmaken na mijn laatste reacties ?
Omdat je bijna aandoenlijk naief bent.
pi_143365930
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Omdat je bijna aandoenlijk naief bent.
Ach naief.. Ik geloof het serieus niet dat er een sharia driehoek is in den haag.. De mensen die het wel geloven geven hen onterecht veelte veel credits. Zijn een paar idioten die het misschien maar al te graag zouden willen maar ook weten dat het ze hier niet gaat lukken. Het is nou geen stad met miljoenen inwoners en verschrikkelijke ghetto's
pi_143365963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien omdat we dit soort sukkels niet al teveel aandacht moeten geven? Dat het totaal niet realistisch is dat ze in een niet zo'n grote stad als Den Haag dit zouden kunnen doen ?

Ik heb dat filmpje ook gezien. Het is alleen maar lachwekkend
Er wordt onder constant "allahu akbar"-geschreeuw met straatstenen gegooid naar Nederlandse politie en pers, naast wapperende kalifaatvlaggen. Vreemd gevoel voor humor heb jij.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366002
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:28 schreef NotYou het volgende:

[..]

Er wordt onder constant "allahu akbar"-geschreeuw met straatstenen gegooid naar Nederlandse politie en pers, naast wapperende kalifaatvlaggen. Vreemd gevoel voor humor heb jij.
Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ? En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

De Slag om Schilderswijk... Hoe kan je dat nou serieus nemen ?
pi_143366016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ach naief.. Ik geloof het serieus niet dat er een sharia driehoek is in den haag.. De mensen die het wel geloven geven hen onterecht veelte veel credits. Zijn een paar idioten die het misschien maar al te graag zouden willen maar ook weten dat het ze hier niet gaat lukken. Het is nou geen stad met miljoenen inwoners en verschrikkelijke ghetto's
Sla er een paar die zich niet aan de aangekondigde voorschriften houden flink in elkaar en het wordt helemaal voor (gematigde) moslims al snel makkelijker net even iets bedekter de deur uit te gaan dan principieel te zijn.

Dit is hoe islamisme erin sluipt, waarom hoofddoekjes verbieden ook niet per se een slecht idee is. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143366044
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef NotYou het volgende:

[..]

Sla er een paar die zich niet aan de aangekondigde voorschriften houden flink in elkaar en het wordt helemaal voor (gematigde) moslims al snel makkelijker net even iets bedekter de deur uit te gaan dan principieel te zijn.

Dit is hoe islamisme erin sluipt, waarom hoofddoekjes verbieden ook niet per se een slecht idee is. ^O^
Wat denk je dat er gebeurd als je hoofddoekjes gaat verbieden ?
pi_143366051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ? En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

Niet tegen de islam, tegen IS(IS). Je weet wel, de groepering die de gruwelijkste slachtpartijen aanricht (naar eigen zeggen) uit naam van de Islam, dit trots filmt en vervolgens als propaganda verspreidt om precies dit soort types (de tegendemonstranten) aan te spreken.
Je suis Charlie Sheen
pi_143366071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat denk je dat er gebeurd als je hoofddoekjes gaat verbieden ?
Dat moet je ook natte billendoekjes verbieden?
pi_143366082
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Niet tegen de islam, tegen IS(IS). Je weet wel, de groepering die de gruwelijkste slachtpartijen aanricht (naar eigen zeggen) uit naam van de Islam, dit trots filmt en vervolgens als propaganda verspreidt om precies dit soort types (de tegendemonstranten) aan te spreken.
Dat was in de inzet ja ... Praktijk bleek toch dat het anders was ..
pi_143366097
Maar ik ga slapen!
pi_143366133
quote:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ?
Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

quote:
En die stenen heb ik eerder ook gezegd was te stom voor woorden. Het filmpje zelf is idd lachwekkend.

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Je suis Charlie Sheen
pi_143369668
Nou, Wilders is ook eindelijk wakker en hij gaat desnoods in z'n eentje die demonstratie lopen, zegt ie.
pi_143369737
quote:

[..]

Er is een demo tegen de islam en dan vind je het raar dat zij juist dan allah is groot gaan roepen ?
demo tegen de islam? Waar was dat?
pi_143369752
Het wordt allemaal steeds lachwekkender dit hahaha... WIlders meelopen, roept op om zelfs het leger in te zetten. (bron: hoe kan het ook anders, sensatie krant de telegraaf) :P

We raken echt compleet van het padje hier in Nederland
Zonder wrijving geen glans
pi_143369809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, Wilders is ook eindelijk wakker en hij gaat desnoods in z'n eentje die demonstratie lopen, zegt ie.
In z'n eentje omringd door een klein leger beveiligers ja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143369834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wilders vindt dit natuurlijk prachtig. Die zat al tijden te wachten op zoiets.
pi_143369837
quote:

[..]

De bodyguards van Wilders tegen de onrendabele ISIS-aanhangers.

Dat wordt mooie televisie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_143369864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wilders vindt dit natuurlijk prachtig. Die zat al tijden te wachten op zoiets.
Christmas come early, zal Greet wel denken.

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel. En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
pi_143369900
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:58 schreef waht het volgende:

[..]

De bodyguards van Wilders tegen de onrendabele ISIS-aanhangers.

Dat wordt mooie televisie.
Jongens van Voorpost en de NVU erbij en het feest is compleet. Zou geweldig zijn als dat knokken wordt.
pi_143369967
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel. En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
En win/win/win.

1. Demonstratie krijgt geen vergunning: Wilders wint.
2. Demonstratie gaat door, rellen volgen: Wilders wint.
3. Demonstratie gaat door, geen rellen: Wilders wint. Hij versloeg die terroristen.

Zelfs de opkomst kan alleen maar goed zijn:
1. Kleine opkomst: Wilders gaat als moedig man met slechts enkele anderen de ISIS-wijk in! Wat een held!
2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
pi_143370004
quote:

[..]

Nu ook Wilders erbij betrokken is wordt het meer en meer een anti islam mars. Dit zal waarschijnlijk consequenties hebben voor het aantal tegenstanders van de mars en de algehele sfeer. Consequenties in extreem negatieve zin. Niet alleen tijdens de demo maar ook zeker daarna.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En win/win/win.

1. Demonstratie krijgt geen vergunning: Wilders wint.
2. Demonstratie gaat door, rellen volgen: Wilders wint.
3. Demonstratie gaat door, geen rellen: Wilders wint. Hij versloeg die terroristen.

Zelfs de opkomst kan alleen maar goed zijn:
1. Kleine opkomst: Wilders gaat als moedig man met slechts enkele anderen de ISIS-wijk in! Wat een held!
2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
Fijn vooruitzicht.
pi_143370113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu ook Wilders erbij betrokken is wordt het meer en meer een anti islam mars. Dit zal waarschijnlijk consequenties hebben voor het aantal tegenstanders van de mars en de algehele sfeer. Consequenties in extreem negatieve zin. Niet alleen tijdens de demo maar ook zeker daarna.
Nou ja... Als de boel een keer flink hard ploft, dan is het gezeik daarna tenminstte voorbij.
pi_143370128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt allemaal steeds lachwekkender dit hahaha... WIlders meelopen, roept op om zelfs het leger in te zetten. (bron: hoe kan het ook anders, sensatie krant de telegraaf) :P

We raken echt compleet van het padje hier in Nederland
Gahahah dus dat :P
pi_143370143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:04 schreef Jigzoz het volgende:

2. Grote opkomst: Wilders gaat als leider Führer van een enorme mensenmassa de ISIS-wijk in! Wij pikken dit niet meer!
Fixed.

Nu nog een radicale imam erbij en we zijn compleet.
pi_143370152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen krijgen eindelijk hun zin.
pi_143370158
quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Wilders is geloof ik wel vaker geweest onder begeleiding van bodyguards.
pi_143370189
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik vind het heel raar ja, christenen of joden zie ik dit niet snel doen. Zeker niet in Nederland. Religie was hier - in het overgrote merendeel van het land - meer iets geworden voor achter de voordeur.

[..]

Ook dommen, juist dommen kunnen heel veel schade aanrichten. Lachwekkend? Doodeng.
Volkomen mee eens , vooral het eerste.
pi_143370205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou ja... Als de boel een keer flink hard ploft, dan is het gezeik daarna tenminstte voorbij.
Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370229
De GBL hoopt op doden en gewonden zodat hij kan zeggen: 'zie je wel' :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143370282
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:18:13 #257
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370298
Er wordt inderdaad aangestuurd op een escallatie van het conflict op deze manier. Ik denk dat Wilders denkt dat Nederland de confrontatie met de moslims beter vroeger dan later kan opzoeken.
The End Times are wild
pi_143370301
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Juist niet. Het zal dan pas beginnen. Hoe cru het ook klinkt. Het is alsof je een nazileider door een Joodse wijk laat marcheren. Zo komt het over aan de andere kant. Met name gezien zijn fascistische retoriek de afgelopen verkiezingen.
Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
pi_143370306
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe enorm verlicht en verknipt die andere kant is.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:19:11 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet dat er ook in Nederland bepaalde delen erg christelijk zijn. Waar als er een gezin op zondag niet mee doet aan de zogenaamde zondag rust zij voor de rest overal buiten gesloten worden?
Waar er mensen zijn die een boze brief schrijven omdat er een supermarkt op zondag open is? Of kwaad worden omdat er een Roy Donders pak wordt verkocht ?:P

Ze gooien idd niet met stenen voor zover ik weet.Maar ik vind het net zo kansloos :P
Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
The End Times are wild
pi_143370327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Of een jodenleider door een naziwijk. Zo komt dat namelijk aan de ene kant over. Zeker gezien die idioten met hun ISIS-vlaggen.

Hoe dan ook: er is eigenlijk geen redelijke oplossing meer, dus dan maar een onredelijke. Als ze maar een beetje opschieten. Vallen er doden? Misschien gaan beide kanten zich dan eindelijk eens afvragen of dit nou is wat ze willen. Is dat het geval? Dan vechten ze het maar uit tot het einde.
Er is wel een oplossing. Dit niet groter maken dan het is.
pi_143370333
quote:

[..]

Of dreigen met bomaanslagen op Madonna concerten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370338
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat heeft Wilders nu onmogelijk gemaakt.
pi_143370341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is ieders recht een brief te schrijven als hij vind dat de supermarkt op zondag open moet. Meestal zijn dit verder heel gezagsgetrouwe mensen die hard werken. Zolang de wet niet overtreden wordt is er niks aan de hand.
Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:20:46 #265
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
The End Times are wild
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:21:35 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_143370378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het is kansloos toch ? Als je op zondag niet naar de supermarkt wilt gaan ga je niet. Betekent niet dat gelijk het hele dorp niet meer kan gaan...
Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
The End Times are wild
pi_143370382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn gewoon aan beide zijde partijen die het juist wel groter willen maken dan het is.
Dus dat. En beide partijen zouden ook geen aandacht meer moeten krijgen. Dan heeft Wilders het ook wel gezien. Sensatiekneus dat het er is.
pi_143370385
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
pi_143370388
quote:

[..]

En dat is juist de ellende met religieuzen. Ze moeten altijd maar anderen hun regels opleggen. Wil jij op maandag geen wortels eten? Niemand die daar een probleem van gaat maken. Ga je het anderen verbieden, dan ben je gewoon een lul.
pi_143370389
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik leun lekker achterover in m'n stoel en kijk hoe agressieve kut-allochtonen en neo-nazi's elkaar in de haren vliegen.
Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
pi_143370400
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_143370413
quote:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
pi_143370432
quote:
Terecht, moet je maar niet van die domme dingen zeggen.
pi_143370438
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef waht het volgende:

[..]

Juist, ik hoop dat ze allemaal verliezen.
Hek eromheen. Maken we er een free fight-event van.
pi_143370440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

Meestal proberen ze ook invloed uit te oefenen door expliciet niet meer te gaan. Maar om zondagse winkelaars met stenen te bekogelen, dat doen ze niet. Verder is het gewoon hun eigen mening.
Nee heb ook net gezegd dat voor zover ik weet ze niet met stenen gooien. Ik ken wel verhalen van mensen die niet mee deden met de zondagsregels en daarna zo erg werden buitengesloten in die regio dat hun bedrijf onderuit is gegaan.
pi_143370461
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ligt het probleem bij de christenen en /of andere religies dan de islam in dit land?

Ik krijg een heel andere indruk als ik de media volg.
Nee probeerde alleen aan te geven dat er in Nederland ook mensen zijn die christelijk zijn en erg ver gaan in hun geloof.
pi_143370482
quote:
De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
pi_143370500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De debiliteit van sommige wezens is grenzeloos.
Dan ben je aardig hersendood, inderdaad.
pi_143370506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ga je eraan voorbij dat dit inherent gematigden gaat meeslepen. De uitspraken van Wilders staan in het geheugen gegrift en worden gezien als een dreigement. Dat heeft dus niets meer met isis te maken.
Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
pi_143370518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit gaat van beide zijden inherent gematigden meeslepen. Beelden van stenengooiend tuig heeft ook heel Nederland gezien.
klopt en die stenengooiers waren
voir een groot deel echt geen isis aanhangers hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wilders maakt het op deze manier ook feitelijk groter. Het is door zijn aanwezigheid geen anti isis demo meer.
Hij mag daar niet zijn / komen volgens jou?
pi_143370585
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lekker handig van ze dan.
pi_143370605
quote:

[..]

Hoe weet jij dat?

En maakt dat het daarom minder debiel?
pi_143370616
quote:

[..]

Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet de Telegraaf-lezer niet.
pi_143370618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Hoezo er wel van uit gaan dat het isis aanhangers waren ?
pi_143370625
quote:

[..]

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
quote:

[..]

ISIS komt voor die malloot als een geschenk uit de hemel.
En dat in ons land blijkbaar nog malloten rondlopen die fan zijn van gestoorde teringclub, is natuurlijk dubbel feest voor Wilders.
Ja man, en als Fortuyn en Janmaat nog onder ons waren geweest zouden ze het ook helemaal geweldig vinden te zien wat er van Nederland geworden is. "Kijk dan! KIjk dan! Hahaha! :9~ " :')

Misschien moet je eens wat minder projecteren. :W

quote:
6s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef waht het volgende:

[..]

Fixed.

Volgens mij ben je vergeten welke groep om genocide roept. Hint: juist tegen die lui werd en gaat kennelijk weer geprotesteerd worden. :') 8)7
Je suis Charlie Sheen
pi_143370629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hij mag doen wat hij niet laten kan. Ik geef aan wat voor gevolgen het heeft voor het karakter van de demo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
pi_143370674
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Zonder wrijving geen glans
pi_143370676
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?

Elk persoon met een greintje mensenkennis weet dat. Dat maakt het niet minder debiel, maar de overdrijvingen die daarop volgde zijn net zo idioot.
Allah Al Watan Al Malik
pi_143370684
quote:
13s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:29 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ongetwijfeld voor z'n plezier/omdat hij het stoer vindt omringd te zijn door beveiliging, constant, al jaren. Heeft niets te maken met een reëele dreiging vanuit een bepaalde bevolkingsgroep hoor.. :')
Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
pi_143370724
quote:

[..]

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143370749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is een vrij land. Natuurlijk mag Wilders meelopen.

Punt is dat het natuurlijk wel een dikke 'krijg de kanker' is richting de islamitische bewoners van die wijk. Wilders oreert immers al jaren over het gevaar van de islam en onderscheid maken is niet bepaald zijn sterkste kant, ondanks wat apologeten beweren.
Precies dat gevoel heb ik steeds vaker als ik daar fiets / met de auto kom.

En nee , ik stem geen Wilders.

Ik ben vooral steeds meer het islamitisch janken en zuigen in deze stad moe.
pi_143370756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat die dreiging behoorlijk wordt overdreven. Ja, hij moet niet zonder beveiliging door zo'n wijk gaan struinen. Maar dat geldt voor de meeste politici. De 24/7 beveiliging lijkt mij echter overbodig. Maar goed, als Geert zich daar prettig bij voelt, dan gaat hij z'n gang maar.
Leuk voor je.

Je suis Charlie Sheen
pi_143370761
quote:
2s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Klopt en het is jammer dat die delen er zijn, maar voor stenengooiers of christelijke "strijders" die aangewakkerd door beelden van de meest bloederige slachtpartijen de halve wereld over willen reizen om deel te nemen aan de heilige strijd hoef je er niet te vrezen.

Wordt er een grapje gemaakt over - of tekening gemaakt van Jezus dan staat niet de halve wereld op z'n kop. Wordt een cineast ook niet om vermoord, zeker niet hier in Nederland.

Bepaalde ellende kun je maar beter niet relativeren. ^O^
Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
pi_143370799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij wel echt af waar dit nu allemaal gaat eindigen. Er worden nu van beide kanten wel signalen af gegeven die verontrustend zijn. Overgrote meerderheid is dit probleem zat en wilt er wat aan gaan doen en de andere kant wilt zich verdedigen hiertegen.

Als dit te ver doorslaat heb je straks gewoon een gebiedje (schilderswijk) waarin wekenlang rellen gaan plaatsvinden tussen rivaliserende groepen.
Welnee. Alsof al die figuren elke dag de trein naar Den Haag gaan pakken...

Nee, hhet wachten is denk ik op enig initiatief vanuit die Schilderswijk om de boel te de-escaleren. Een imam, een stel buurtvaders, weet ik veel naar wie er door die gasten wel geluisterd wordt. Die zorgt ervoor dat al dat tuig bij die demonstratie op de 20e gewoon binnen blijft en dan is het hele gezeik in een keer voorbij.
pi_143370804
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leuk voor je.

[ afbeelding ]
Tsja, je kunt je ook in je huis opsluiten omdat Meindert Tsjoelker voor jan lul dood is geramd.

Maar daarom; als Wilders graag zo wil leven, wie ben ik dan?
pi_143370813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel de sharia driehoek in de schilderswijk :P
Zelfs 'onze' gereformeerden kun je hier niet mee vergelijken, nouja behalve dat de focus ook daar vooral/puur op een afterlife ligt. Vormen echter geen bedreiging voor wie dan ook. Hoe zou het toch komen dat, dat bij de Islam anders ligt?
Je suis Charlie Sheen
pi_143370834
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Leuk voor je.

[ afbeelding ]
1 dode, ook alweer een jaar of 10 geleden. En de moordenaar zit ook nog eens stevig vast. :')
Je punt? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')