Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ho, wacht even. Provocatie kan ook een middel van protest zijn.
Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.
Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:
Beelden bij koffiehuis: http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Speciaal voor de blinden onder ons.
Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopen
Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.
abu bakr al baghdadiquote:
Je ziet hem ook al zich 'voorbereiden' wetend dat de tokkies helemaal flippen :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.
Waarom dan juist door de Schilderswijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
Had over de eerste zin heen gelezen, dat blijft natuurlijk onzin.
Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:
Beelden bij koffiehuis: http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Speciaal voor de blinden onder ons.
Ah, ik heb niet alles gelezen eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
ergens in irakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef agter het volgende:
[..]
En deze meneer is zeker nergens te vinden/om te leggen?
Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
JigzozDie hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.
Even een correctie mijnerzijds,
Mijn reactie:klopt helemaal
Bedoelde uiteraard dat ze zich in hun eigen voet geschoten hebben, hadden ze de demo gewoon rustig laten passeren was er inderdaad niets aan de hand geweest.
Had over de eerste zin heen gelezen, dat blijft natuurlijk onzin.
Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
daar was die pro isis demo, met 20 man ofozquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom dan juist door de Schilderswijk?
Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze routequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar was die pro isis demo, met 20 man ofoz
ik heb niet zo veel met complotten sorryquote:
Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom dan juist door de Schilderswijk?
Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar was die pro isis demo, met 20 man ofoz
naar de oslamitische staat waar is dat dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
Nee.... Ze wilden naar de 'sharia driehoek'quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.
Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.
Zou haast zeggen, waar anders?
Je weet waarom deze demo is begonnen ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
naar de oslamitische staat waar is dat dan?
Hier spreek alleen maar frustratie, niets redelijks aan, geen discussie waardig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.
En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook paginaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet waarom deze demo is begonnen ?
Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
al bagdadi zou een mosad agent zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
?? Die vind ik alleen op linkedin.
Leg eens uit.
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
?? Die vind ik alleen op linkedin.
Leg eens uit.
Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
Daar is de politie op dat moment voor, en voor de zoveelste x, ik weet niet wie er begon, misschien is het wel begonnen vanuit het koffiehuis, je maakt het veel groter dan het was om maar een punt te hebben die je niet hebt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
Nee, er is geen bestorming te zien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
Bij Hoevenlaken linksaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
naar de oslamitische staat waar is dat dan?
De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/
Bijvoorbeeld
wayyooooowquote:
Of aan beide kanten geslaagt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.
De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
altijd de schuld van de joden swsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |