abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143361596
OP:

----------------------------------------------------------------------
quote:
Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.

Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.

"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."

Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Bron: FOK!
pi_143361625
DEN HAAG - Aanstaande donderdag om 19.30 uur houdt de gemeenteraad een spoeddebat over de opgelopen spanningen in de stad. Groep de Mos heeft het spoeddebat aangevraagd. De fracties van de PVV en de SP ondersteunen het voorstel.
De drie partijen willen een debat over de ongeregeldheden in de Schilderswijk en over de hoog opgelopen spanningen in het bijzonder. Ook hebben ze vragen over de spelregels en het ingrijpen bij demonstraties. Een anti-IS-demonstratie dwars door de Schilderswijk liep zondag uit de hand toen er een tegendemonstratie op touw werd gezet.

Burgemeester Van Aartsen heeft al toegezegd bij de vergadering aanwezig te zullen zijn.

http://www.omroepwest.nl/(...)aanstaande-donderdag
pi_143361653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ho, wacht even. Provocatie kan ook een middel van protest zijn.
Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143361658
Als ze geen toestemming hadden gegeven waren die spanningen toch ook niet zo opgelopen ? :D
pi_143361680
Beelden bij koffiehuis: http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html

Speciaal voor de blinden onder ons.
pi_143361714
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Uhm ja, maar we waren eerst nog op het punt dat het heeeeeeeeleeeeeeeeemaaaaaaaaaaaal niet provocerend bedoelt was. Mijn mond viel even open.
Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.
pi_143361760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:

Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopen :P
pi_143361788
JigzozDie hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.

Even een correctie mijnerzijds,

Mijn reactie:klopt helemaal

Bedoelde uiteraard dat ze zich in hun eigen voet geschoten hebben, hadden ze de demo gewoon rustig laten passeren was er inderdaad niets aan de hand geweest.

Had over de eerste zin heen gelezen, dat blijft natuurlijk onzin.
pi_143361798
Wie zijn eigenlijk de leiders van IS?
Make my day!
pi_143361799
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahaha ineens herken ik die real life troll met allah is de baas ! Zie hem welles lopen :P
Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.
pi_143361807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef agter het volgende:
Moussie en Koessie uit de Schilderswijk.
pi_143361813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat ze de Schilderswijk gewoon wel een leuke route vonden. Zoiets? Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt geloven.
Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143361827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef agter het volgende:
abu bakr al baghdadi
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143361836
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat een held is hij toch ook. Prachtig hoe hij dat doet.
Je ziet hem ook al zich 'voorbereiden' wetend dat de tokkies helemaal flippen :p
pi_143361852
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

abu bakr al baghdadi
En deze meneer is zeker nergens te vinden/om te leggen?
Make my day!
pi_143361860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:

Waarom dan juist door de Schilderswijk?
pi_143361881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:

Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
pi_143361890
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
Ah, ik heb niet alles gelezen eerlijk gezegd...
pi_143361898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef agter het volgende:

[..]

En deze meneer is zeker nergens te vinden/om te leggen?
ergens in irak ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143361900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:26 schreef Kanjer het volgende:
JigzozDie hele actie was een provocatie. Dat straalde er echt aan alle kanten af. En wat doen die Schilderwijk-debielen? Keihard happen. Ze konden extreem makkelijk winnen door gewoon even thuis te wachten tot dat stel voorbij was gebanjerd, maar nee hoor.Eigenlijk had het een demonstratie tegen islamitisch geweld moeten zijn, dan was het nog flauwer geweest.

Even een correctie mijnerzijds,

Mijn reactie:klopt helemaal

Bedoelde uiteraard dat ze zich in hun eigen voet geschoten hebben, hadden ze de demo gewoon rustig laten passeren was er inderdaad niets aan de hand geweest.

Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
pi_143361914
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
pi_143361920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

daar was die pro isis demo, met 20 man ofoz
-Rabia Al-Basri
pi_143361949
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

abu bakr al baghdadi
Elliot Shimon
pi_143361951
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
pi_143361971
NIet dat ik denk dat die bestaat hoor :P
pi_143361986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
ik heb niet zo veel met complotten sorry
-Rabia Al-Basri
pi_143362003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
pi_143362007
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
pi_143362017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
naar de oslamitische staat waar is dat dan?
-Rabia Al-Basri
pi_143362035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
Nee.... Ze wilden naar de 'sharia driehoek'
pi_143362050
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
pi_143362062
quote:

[..]

Hier spreek alleen maar frustratie, niets redelijks aan, geen discussie waardig.
pi_143362069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
-Rabia Al-Basri
pi_143362099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
-Rabia Al-Basri
pi_143362106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
?? Die vind ik alleen op linkedin.
Leg eens uit.
Make my day!
pi_143362111
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.
Ze verstaan maar 1 taal.
pi_143362135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
al bagdadi zou een mosad agent zijn :O
-Rabia Al-Basri
pi_143362151
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/

Bijvoorbeeld
pi_143362161
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
pi_143362198
quote:

[..]

_O_
pi_143362201
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
pi_143362210
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
Daar is de politie op dat moment voor, en voor de zoveelste x, ik weet niet wie er begon, misschien is het wel begonnen vanuit het koffiehuis, je maakt het veel groter dan het was om maar een punt te hebben die je niet hebt.
pi_143362229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, er is geen bestorming te zien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143362255
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
pi_143362284
quote:
De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
pi_143362314
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
wayyooooow
-Rabia Al-Basri
pi_143362320
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
Of aan beide kanten geslaagt.
pi_143362332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
Make my day!
pi_143362342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
altijd de schuld van de joden sws
-Rabia Al-Basri
pi_143362357
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of aan beide kanten geslaagd.
Zo kan je het ook zien inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')