abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143361986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
ik heb niet zo veel met complotten sorry
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143362003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom dan juist door de Schilderswijk?
Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
pi_143362007
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

daar was die pro isis demo, met 20 man ofoz
Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
pi_143362017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee , omdat ze naar islamitische staat toewilden. Vandaar deze route
naar de oslamitische staat waar is dat dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143362035
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Omdat uit die wijk veel openbare signalen komen dat ze er de baas willen zijn.

Journalisten belagen, tegen de wet ingaan etc.

Zou haast zeggen, waar anders?
Nee.... Ze wilden naar de 'sharia driehoek'
pi_143362050
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
pi_143362062
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
Hier spreek alleen maar frustratie, niets redelijks aan, geen discussie waardig.
pi_143362069
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus dan is naar die plek gaan bedoeld om een reactie los te krijgen.

En nogmaals: prima hoor. Moet ook gewoon kunnen. Maar ik zie niet in hoe iemand het provocatieve element hierin kan ontkennen.
om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
-Rabia Al-Basri
pi_143362099
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je weet waarom deze demo is begonnen ?
die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
-Rabia Al-Basri
pi_143362106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:30 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Elliot Shimon
?? Die vind ik alleen op linkedin.
Leg eens uit.
Make my day!
pi_143362111
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Tuurlijk hadden ze niet kunnen happen. Maar had iemand ook daadwerkelijk geloofd dat zoiets zou gebeuren?
Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.
Ze verstaan maar 1 taal.
pi_143362135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
al bagdadi zou een mosad agent zijn :O
-Rabia Al-Basri
pi_143362151
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef agter het volgende:

[..]

Leg eens uit.
http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/

Bijvoorbeeld
pi_143362161
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

om te laten zien dat het nog steeds nederlands grondgebied is aldus pro patria tuig
Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
pi_143362198
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dat hebben we net 9 delen over vol geouwehoerd. Dat het heel normaal is dat een stel opgehitste kaalkoppen door een woonwijk gaan lopen scanderen. Dat er echt niets provocerends aan is, dat je gek bent als je er aanstoot aan neemt. Dat de organisatoren, notoire wetsovertredende neofascisten, absoluut een vredige knuffelmars wilden houden. Etc. Etc.
_O_
pi_143362201
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

die demo van isis en die demo pro palestina, aldus de mensen van pro patria uit het artikel van de ad en hun facebook pagina
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
pi_143362210
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ja omdat er politie tussen stond. De intentie was er zeker bij die geflipte idioten.
Daar is de politie op dat moment voor, en voor de zoveelste x, ik weet niet wie er begon, misschien is het wel begonnen vanuit het koffiehuis, je maakt het veel groter dan het was om maar een punt te hebben die je niet hebt.
pi_143362229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zit op tablet en kan filmpje niet zien maar als het hetzelfde filmpje is wat ik denk is er van een bestorming weinig te zien.
Nee, er is geen bestorming te zien.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143362255
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
pi_143362284
quote:
De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
pi_143362314
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Bij Hoevenlaken linksaf.
wayyooooow
-Rabia Al-Basri
pi_143362320
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat is het ook en ze hebben natuurlijk het volste recht om daar te demonstreren. Maar als die idioten niet gehapt hadden, dan was dat hele protest flink mislukt.
Of aan beide kanten geslaagt.
pi_143362332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.

De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
Make my day!
pi_143362342
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De joodwin. Da's een soort Niburu-versie van de godwin. Hoe langer een nieuwsitem actueel blijft, hoe groter de kans dat iemand ineens roept dat het de schuld van de joden is.
altijd de schuld van de joden sws
-Rabia Al-Basri
pi_143362357
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Of aan beide kanten geslaagd.
Zo kan je het ook zien inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')