Ja, omdat onder andere ik de pagina gemeld hadden bij fb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Een tijdje terug is er een facebook op gericht met de naam de islamitsche staat. Er was een klein groepje die had een bepaald gedeelte van den haag benoemd tot een islamitische staat. Dit is opgepikt door wat media. Hierop is die demo georganiseerd met als doel naar deze plek te gaan en deze terug te eisen.
De facebook van de islamitsche staat is inmiddels offline (voor de tweede keer) deze had ongeveer 550 likes.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
Ik kan het me niet voorstellen dat de mensheid zulke misbaksels produceert als die op die "mars" zijn afgekomen, maar de beelden spreken voor zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er veel Moslims in Nl zijn die hier IS-achtige praktijken willen.
"Allah is de baas van Nederland", Godverdomme zeg, wat een apenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:24 schreef Ceberut het volgende:
Beelden bij koffiehuis: http://www.telegraaf.nl/t(...)demonstranten__.html
Speciaal voor de blinden onder ons.
Ja ik vond het een zeer vermakelijke facebook. Heb wat vragen gesteld. Of mijn burqa ook in het roze mag maar geen inhoudelijk antwoord gehad :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:38 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, omdat onder andere ik de pagina gemeld hadden bij fb.
ne gebeurtenissem ging tv west in gesprek met de buurtbewoners, tv west vroeg of er isis aanwezigheid zou zijn, burgers reatie was "isis? er is geen isis er is crisis" isis aanwezigheid is een broodje aap, een paar sympathisanten meer niet laat staan dat er een staat wordt uitgeroepenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:37 schreef agter het volgende:
[..]
Gahahahaahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
ne gebeurtenissem ging tv west in gesprek met de buurtbewoners, tv west vroeg of er isis aanwezigheid zou zijn, burgers reatie was "isis? er is geen isis er is crisis" isis aanwezigheid is een broodje aap, een paar sympathisanten meer niet laat staan dat er een staat wordt uitgeroepen
Dat ook iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat de mensheid zulke misbaksels produceert als die op die "mars" zijn afgekomen, maar de beelden spreken voor zich.
Nou... Als we de misbakweegschaal erbij nemen, dan lijkt het me duidelijk dat die stenengooiende reldebielen uit de Schilderswijk nog een flink stuk lager op de evolutionaire ladder staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat de mensheid zulke misbaksels produceert als die op die "mars" zijn afgekomen, maar de beelden spreken voor zich.
En dat geldt voor beide kanten. (Al kan ik me nog in denken dat er bij de Schilderswijkers nog een paar met gezond verstand bijzaten die gewoon niet zitten te wachten op tuig van buitenaf dat bij hun in de straat ellende komt schoppen)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Nee,ik had ze net zo dom ingeschat als dat ze zijn.
Ze verstaan maar 1 taal.
Dit soort reacties maken je zo discussie onwaardig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:39 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dieper dan de bodem gaat niet. Keerzijde van dezelfde medaille. Beide sociale mislukkelingen die zich 't mannetje voelen als ze indruk kunnen maken op andere extremisten en domme krachten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou... Als we de misbakweegschaal erbij nemen, dan lijkt het me duidelijk dat die stenengooiende reldebielen uit de Schilderswijk nog een flink stuk lager op de evolutionaire ladder staan.
Zodra je weer normale woorden gebruikt kom ik weer met een reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat geldt voor beide kanten. (Al kan ik me nog in denken dat er bij de Schilderswijkers nog een paar met gezond verstand bijzaten die gewoon niet zitten te wachten op tuig van buitenaf dat bij hun in de straat ellende komt schoppen)
Dat het pro-ISIS-tuig geen klap waard is zijn we gelukkig allemaal wel met elkaar eens. Maar waarom moeten we gaan verdedigen dat het Simplistisch Verbond aan de andere zijde nou opeens helden zijn en voorvechters van het vrije woord en de moraal en waarden van een gezond Nederland. Ik zit ook niet op een Kalifaat in de Schilderswijk te wachten, maar dit zijn echt niet mijn medestanders.
Ik was blij verrast dat zelfs Richard de Mos gelukkig wel verstandig is, zojuist bij KvdB dan. Al ben ik het lang niet in alles met hem eens, het is een verademing na de hetze hier in de topics en het volksmennen van de Telegraaf. Als de PVV in Den Haag nu ook nog eens verstandig reageert dan komt het nog wel eens goed met de Schilderswijk.
Hm. Als dat een vereiste is, dan kun je die wijk beter gewoon meteen plat gooien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als de PVV in Den Haag nu ook nog eens verstandig reageert dan komt het nog wel eens goed met de Schilderswijk.
Dat roep je tegen iedereen die jouw mening niet deelt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken je zo discussie onwaardig.
Het enige wat je doet is jezelf onderuit halen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Zodra je weer normale woorden gebruikt kom ik weer met een reactie.
gahahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Waarvan de ene kant zich stenengooiend tegen de politie keert en de andere zich door diezelfde politie laat wegleiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dieper dan de bodem gaat niet. Keerzijde van dezelfde medaille. Beide sociale mislukkelingen die zich 't mannetje voelen als ze indruk kunnen maken op andere extremisten en domme krachten.
mquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Er werd dus al in 2013 over de sharia drie hoek bericht:
NIEUWS
NEDERLAND
'In deel Haagse Schilderswijk heerst Sharia'
door Servaas van der Laan 18 mei 2013
Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht
Vrouwen in niqab spreken westerse meisjes aan op hun klederdracht - Foto: ANP
Een deel van de Haagse Schilderswijk wordt vrijwel volledig gedomineerd door traditionele moslims. De moslimleer Sharia wordt niet alleen binnen, maar ook op straat toegepast.
20
150
195
Share on facebook Share on twitter Share on email More Sharing Services 142
Dat schrijft dagblad Trouw.
Volgens de krant klagen andere inwoners, niet- of gematigde moslims, dat ze op straat worden aangesproken op gedrag dat volgens de orthodoxe moslimleer niet toelaatbaar is.
Gecorrigeerd op straat
Zo worden mensen die op straat roken, alcohol of varkenslees nuttigen hierop gecorrigeerd. Ook worden meisjes met rokken boven de knie en jurken met spapghettibandjes hierop aangesproken door gesluierde vrouwen.
Het gaat om het gedeelte van de wijk dat 'De Vergeten Driehoek' werd genoemd, omdat een ambtenaar het gebied eens over het hoofd zag bij een stadsvernieuwing.
Sharia driehoek
Maar tegenwoordig staat het gebied meer bekend als de 'Sharia Driehoek'. Er wonen ongeveer vijfduizend mensen en er staan drie salafistische moskeëen.
De politie zou meerdere keren zijn verzocht om weg te gaan, omdat de inwoners hun eigen wetshandhaving zouden hanteren. De politie heeft hier geen gehoor aan gegeven. PVV-leider Geert Wilders laat via Twitter weten dat hij snel een Kamerdebat wil over de kwestie.
Wijk voor Turken
Intussen wordt in Rotterdam een woonwijk gebouwd die louter bestemd is voor, hoofdzakelijk oudere Turken, meldt het Algemeen Dagblad.
Bij de Rotterdamse Afrikaanderwijk wordt een compleet stadje gebouwd met vierhonderd appartementen, een hotel, winkels, horeca, zorgvoorzieningen, een mediterraan ogend binnenplein en een paleistuin. Het project heet Turkoois 100 procent Zuid.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)rst-Sharia-1259099W/
Schei toch uit. Was de setting omgedraaid geweest, dan had dat tokkietuig zich nooit koest gehouden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarvan de ene kant zich stenengooiend tegen de politie keert en de andere zich door diezelfde politie laat wegleiden.
Ook 'tegenberichten' uiteraardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
m
Krijg ineens zin om een frikandelletje te gaan eten, op straat, op de Hoefkade.
Nee hoor, sterker nog, bijna nooit, nu toevallig twee x achter elkaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat roep je tegen iedereen die jouw mening niet deelt.
Bewijs:
[..]
Jammer, ik dacht net dat we eindelijk eens ergens gingen komen saampjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:47 schreef Kanjer het volgende:
[..]
iets voorbij dat cafe nog vlak voor de koningstraat (waar de demonstranten rechts af moesten) staat een snackbarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:49 schreef Kanjer het volgende:
[..]
m
Krijg ineens zin om een frikandelletje te gaan eten, op straat, op de Hoefkade.
Reltuig dat in een tokkiewijk gaat pleiten voor meer islam?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Schei toch uit. Was de setting omgedraaid geweest, dan had dat tokkietuig zich nooit koest gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |