quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is ons kleine slowchatzusje, we mogen elkaar niet zo
TV / [FMT SLOWCHAT] #12521 - Flawless victory
Ik zat te wachten want ik wilde hem niet dichtgooienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De OP is in vorige topic te vinden. .
Ik vind Chufmans héél lief......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
chufi is wel een beetje een slijmbal ja. Maar wel lief af en toe.
Nee niet nodig. maar het is gelukt .. Niet op datum maar gewoon .. nu ..!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De OP is in vorige topic te vinden. .
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat te wachten want ik wilde hem niet dichtgooien
[..]
Ik vind Chufmans héél lief......
maar ik ben mijn favorietenlijst kwijt bij YT, is ineens verdwenen, effe kijken hoe dat zit...
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.
Ik vind heel veel muziek leuk. Ik zal is wat plaatsen.
Het is nu wel zo'n beetje de goede tijd daarvoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.
Ik vind heel veel muziek leuk. Ik zal is wat plaatsen.
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.quote:
Zo irritant als ze dingen veranderen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderen![]()
Loopt die Griek ook zo rond?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderen![]()
Ik vind (bijna) alles leuk. dus maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo irritant als ze dingen veranderen.
Mijn favo tijd qua muziek is trouwens de 80's.
Daarnaast nog veel meer gelukkig.
Mijn liefste en beste Propaganda meisjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
\
[..]
Ik vind Chufmans héél lief......
maar ik ben mijn favorietenlijst kwijt bij YT, is ineens verdwenen, effe kijken hoe dat zit...
Nee, die loopt meestal in zijn blote kontquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loopt die Griek ook zo rond?
Dat valt inderdaad tegen, kan een mod TT aanpaasen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1771
Nah.. is wel waar hoor Chuf, anders zeg ik het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn liefste en beste Propaganda meisje
En jij met de voorbind dildo er achter aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die loopt meestal in zijn blote kont
Luister je daar naar dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus deze mag in niet meer in de uto sc plaatsen, want te vaak gedaan.
Ik zal hem hier maar 1 keer plaatsen hoor.
Momenteel mijn favoriet.
Het voordeel van de 40+ SC is dat morgen iedereen vergeten is wat je gepost hebt en je dus elke dag hetzelfde clipje kunt posten en het voor iedereen weer als nieuw lijkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus deze mag in niet meer in de uto sc plaatsen, want te vaak gedaan.
Ik zal hem hier maar 1 keer plaatsen hoor.
Momenteel mijn favoriet.
Jezus PPquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij met de voorbind dildo er achter aan?
Ik weet het zelfs van me zelf .. kun je nagaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. is wel waar hoor Chuf, anders zeg ik het niet
Maar goed dan dat ik deze niet eerst plaatste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Luister je daar naar dan?![]()
Ik vind dit wel een pokkeherrie, sorry![]()
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voordeel van de 40+ SC is dat morgen iedereen vergeten is wat je gepost hebt en je dus elke dag hetzelfde clipje kunt posten en het voor iedereen weer als nieuw lijkt.
Ach....als je de TT niet op het vorige topic betrekt, kun je er van alles inlezen....niets mis mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad tegen, kan een mod TT aanpaasen?
Tot volgende week PP .. Succes met zoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.
Einstürzende Neubauten, Malaria!, Palais Schaumburg, Die Insisters, Kowalski en Abwärts.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.
Nah........... dat is wel lief, maar nu wordt het wel heel ergquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs van me zelf .. kun je nagaan![]()
Slaap lekker ook Fanny ... Je bent het liefste en gekste FoK-meisje dat ik hier ken ...
Ga je een week wegblijven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot volgende week PP .. Succes met zoeken
Heb je 3 kinderen boven de 17 jaar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik deze niet eerst plaatste.![]()
Ik heb ook 3 tieners boven de 17 wonen hier dus er komt een hoop muziek voorbij hier.
2 en een schoonzoon die praktisch bij ons woont.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je 3 kinderen boven de 17 jaar?
Mijn dochter maakt zich altijd uit de voeten wanneer ik ga draaien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
Niet dat het een schande is hoor, kan me er alleen zo weinig bij voorstellen
Ah...... oke, ik snap hem,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 en een schoonzoon die praktisch bij ons woont.
Pfff gelukkig maar 2 van mezelf.
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter maakt zich altijd uit de voeten wanneer ik ga draaien.
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... oke, ik snap hem,
ik doe er nog eentje van Vitas, en dan ga ik slapen![]()
Ik was effe op de Russische toerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.
Aha, het enige Russische wat ik kan zijn deze dames.quote:
Er zit wel wat kennis hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.
Als ik effe naar de jouwe kijk, kijk jij dan effe naar de mijne?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, het enige Russische wat ik kan zijn deze dames.
En die zingen Engels.
Tuurlijk kijk ik ff naar de jouwe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik effe naar de jouwe kijk, kijk jij dan effe naar de mijne?![]()
en dan ga ik nu echt...
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik ff naar de jouwe.![]()
Slaap lekker.![]()
Rot nou eens op joh, hoe vaak heb je nu al gedag gezegd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
Geen tijd voor.... Let me go to sleep....
Oei nu slaapt ie niet lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rot nou eens op joh, hoe vaak heb je nu al gedag gezegd?
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei nu slaapt ie niet lekker.
Dan gaat het helemaal mis denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?
Dan stop ik hem maar weer weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal mis denk ik.
Die laatste was best goed.quote:
Ja en nu ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?
Ja het is weer vroeg en weer te weinig geslapen , maar een goedemorgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal niets want je was gaan slapen.
Goedemorgen.![]()
Wat is slapen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is weer vroeg en weer te weinig geslapen , maar een goedemorgen
Alle 3 waren ze nieuw voor mij. Wel goede muziek voor in de ochtend.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle 3 waren ze nieuw voor mij. Wel goede muziek voor in de ochtend.
Deze waren weer een beetje te zwaar voor de vroege ochtend.quote:
Er zitten een paar prachtexemplaren tussen iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze website blijft geniaal. http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
Maar ze zijn wél lekker relaxedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze website blijft geniaal. http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
Jij had een tijdje terug toch opnamen gemaakt van The Nits?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had een tijdje terug toch opnamen gemaakt van The Nits?
Nee, dat nummer heb ik niet in digitale versie (is ook niet gespeeld tijdens het concert), anders dan op CD, waar ik nu niet bij kan.quote:Ik was op zoek naar het nummer "Uncle on Mars", maar kon het niet terugvinden op YT.
Heb jij het toevallig in je verzameling staan? Heb de LP zelf nog wel, maar uploaden enzo gaat het wrs toch niet worden.
Nope, alleen de lyrics.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat nummer heb ik niet in digitale versie (is ook niet gespeeld tijdens het concert), anders dan op CD, waar ik nu niet bij kan.
Kan je het niet ergens online digitaal vinden?
quote:
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1771
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingedingquote:
ow......... waar kan ik dat teruglezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.
O je bedoelt die mensen die over niks praten om op die manier een topic zo snel mogelijk vol te krijgen als enige doel daarbij te hebben? Ze verveelden zich en kidnapten ons topic door zoveel mogelijk over niks te praten en werden op het matje geroepen door een moddereter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.
Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg? En is dan het vorige topic smeuig genoeg om bij te lezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingeding![]()
en ik had je er nog wel bijgezet
Ja Op is weer pleite, neu...... je kan teruglezen als je wil, maar niets bijzonders geloof ik...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg? En is dan het vorige topic smeuig genoeg om bij te lezen?
Misschien zo wel als mijn filmvraag goed beantwoord is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Op is weer pleite, neu...... je kan teruglezen als je wil, maar niets bijzonders geloof ik...
Hier en verder kwam ik het tegen, dus dacht laat ik Drakin eens vragen hoe dat zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... waar kan ik dat teruglezen?
Topics kidnappen kan best leuk zijn, maar dan moet het wel op een beetje grappige manier gedaan worden, hoewel wat humor is erg over te twisten valt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
O je bedoelt die mensen die over niks praten om op die manier een topic zo snel mogelijk vol te krijgen als enige doel daarbij te hebben? Ze verveelden zich en kidnapten ons topic door zoveel mogelijk over niks te praten en werden op het matje geroepen door een moddereter.
Het was even leuk, maar 3 topics lang begon wel erg vervelend te worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topics kidnappen kan best leuk zijn, maar dan moet het wel op een beetje grappige manier gedaan worden, hoewel wat humor is erg over te twisten valt.
Hoi. Hoeveel TT's heb jij ondertussen in je hol?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ruim 50.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoi. Hoeveel TT's heb jij ondertussen in je hol?
TV SC topics zijn wel snel vol. Misschien kunnen wij wel wat hol TT's doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruim 50.
Dacht dat de lol er wel eerder af zou zijn, maar ze hebben het lang volgehouden, ondanks dat de beoogde 100 niet gehaald zal gaan worden.
Arcee maar eens vragen of het 1 of ander record is.
Ik kom bijna nooit in TV. Heel af en toe in het topic van KvdB of Zomergasten of als ik per toeval weer eens teveel de zoekfunctie aan het gebruiken ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef appelen het volgende:
[..]
TV SC topics zijn wel snel vol. Misschien kunnen wij wel wat hol TT's doen
Ik kom hier ook nooit want ik ben nog lang niet 40+quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in TV. Heel af en toe in het topic van KvdB of Zomergasten of als ik per toeval weer eens teveel de zoekfunctie aan het gebruiken ben.
Geen behoefte aan vrouwen die hun moederlijke gevoelens bij je kwijt kunnen of een paar MILFS?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit want ik ben nog lang niet 40+Ik ga deze slowchat dus weer verlaten.
Gr gr
Ik blijf op voorwaarde van nummer 2.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen behoefte aan vrouwen die hun moederlijke gevoelens bij je kwijt kunnen of een paar MILFS?
O nee een 2e Sjoefquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik blijf op voorwaarde van nummer 2.
Zie OP vorig topic van deze scquote:
en als je ooit fipo ziet staan dan betekent dat first post, lapo betekent last postquote:
toen wist ik het weerquote:
bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je ooit fipo ziet staan dan betekent dat first post, lapo betekent last post
en ''vroeger'' had je ook nog TVP dat deed je als je en topic wilde volgen of terugvinden dus,
maar nu hebben we de volg button daarvoor rechts onder en als je er tabak van hebt dan
klik je op stop volgen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg?
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jeetje, nou dat kan heur, heb je Karina daar lastig voor gevallen?
1 momentje hoor...
Gelukkig zal de originele posting nooit verdwijnen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.
Je had het er al snel weer uitgesloopt
Ja en?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig zal de originele posting nooit verdwijnen!
als een verzoek als gezeik gezien wordt ben ik benieuwd hoe je met écht gezeik omgaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingeding![]()
en ik had je er nog wel bijgezet
Ik had die tekst niet geschreven hoor, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.
Je had het er al snel weer uitgesloopt
Oh ?????quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had die tekst niet geschreven hoor, maar maakt niet uit
Maar jij vond het nodig op in een "vaste"op te zetten. Maakt verder niet uit hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een bericht van Kingeding ergens uit 2013
Jezus man een geintje, alsof jij altijd zo subtiel bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar jij vond het nodig op in een "vaste"op te zetten. Maakt verder niet uit hoor.
Als je veel blowt, dan gaat alles wat langzamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh dat is alweer een deel geleden hoor.
2 delen zelfsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh dat is alweer een deel geleden hoor.
Dat werkt wel goed voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je veel blowt, dan gaat alles wat langzamer.
Jij weet ook niet veel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
na anderhalf dan ofzoiets, weet ik veel
ja, lekker rustig...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vaak wel handig om niet veel te weten.
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit dat jaar was die post van Kingending, maar ik snap de grap ook verder niet hoor
Jezus, dat was toch ook niet zo bedoeld, maar dat heeft dus niemand door?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijk
Ik wil er nog wel even op door gaan hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Er gingen er ook een paar te keer daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
dat is niet iets van de laatste nacht...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gingen er ook een paar te keer daar.
Ik heb het gelezen voor de bezem. Het ging nogal ver en werd persoonlijk. Dat het naar BNW geschopt word is niet raar. Als er wel nieuws is gaat het wel weer open.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
nu nog het Oekraïne macramé topic naar Lifestyle en ik ben echt weg!
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet iets van de laatste nacht...
streepjes? ben je zwanger?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.
Ik edit even, wat dat betreft is het wel jammer een paar streepjes en laat het topic open.
Ja ik volg het.
Ban dan.quote:
Hihiquote:
Hoe lang is een chineesquote:
Jij wel ....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
Nee roddels anders ga je maar naar NWSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
roddels? die hoor ik altijd als laatstequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee roddels anders ga je maar naar NWS
Dat Kris en Lisa topicquote:
dat zei ik toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
Oh.. Nou ja jammer door een paar sukkels. Wel rigoureusquote:
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, dat was toch ook niet zo bedoeld, maar dat heeft dus niemand door?![]()
De meeste mensen die daarin stonden posten hier allang niet meer en niet iedereen
heeft dus door dat het een oude Post van Kingeding was die ik had gebruikt?
Nah, zal wel aan mij liggen dan
Iedereen ontvolgt dat topic ookquote:
Ik ook hoor maar ik ben stonedquote:
Whiskers gaat gewoon door.quote:
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ookquote:
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ook
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met Yvonne.
Ik wel een paar keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehad [ afbeelding ]
Ik ben een fok wonderquote:
shhhttt...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muis is een facade, een rat ben je.
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje wordenquote:
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje worden![]()
verder geen enkel probleem
Ja lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
wie heeft getrolt, Piet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
Een stelletje dramaqueens zitten daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
Ga je gang, mijn excusesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Dat was geen trollen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Waarmee moet ik mijn gang gaan?quote:
Jij post zo vaag dat snapt geen Mod.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was geen trollen.Een beetje andere kijk op de dingen misschien.
Hier één zonder notequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.quote:
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.
Alleen tijdens stedentripjes, toen ik 2 jaar geleden in Rome was heb ik volgens mij elke kerk van binnen gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,
Ik kan soms weleens wat bot uit de hoek komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik dat![]()
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen![]()
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.
Laat ik maar niet over bloemetjes beginnen
Ik waag me niet in Nwsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn de slakken al weg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!
Dat is fijn voor jequote:
Ben ik een keer aardigquote:
Zeg dat maar tegen je vrouw.quote:
Op de bankquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel 1 voordeel, ze valt me niet in de rede.
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt heerlijk onze bank van buffelleer met Italiaans design.
Dat staat bij mij ook ... een Molinariquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee welk merk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook ... een Molinari
in een legging met kant?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
maar jij neemt elke avond een zijwegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar loopt ze elke avond in rond,
Ik heb hem ooit bij de Bijenkorf gezien en we kwamen elke week proefzitten en na 2 jaar waren we verkocht... Zelfs ooit een lening voor afgesloten volgens mij ... Is wel wat anders dan zo' n Ikea ding ....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was nog wel wat gedoe met ding kopen kan ik me herinneren.
Ik wil graag deze bank kopen, prima mijnheer over 6 weken kunnen we die leveren.
Ja maar ik wil deze en kan ;m gelijk meenemen.
Mijn vrouw ligt nu rustig weer bij te komen op de Italiaanse buffelleren bank met zwarte glimmende legginquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
maar jij neemt elke avond een zijweg
Na twee jaar zou ik dat ding meegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit bij de Bijenkorf gezien en we kwamen elke week proefzitten en na 2 jaar waren we verkocht... Zelfs ooit een lening voor afgesloten volgens mij ... Is wel wat anders dan zo' n Ikea ding ....
Andere kleur buffels gekozen ... Duurde ook nog een paar weken tot levering..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee jaar zou ik dat ding meegeven
aan de spullenhulpquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee jaar zou ik dat ding meegeven
Je ziet ze zitten wanneer je de drol nog even bekijkt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schijterij door spoelwormen...
Ik ken dat niet, heb altijd in ploegendienst gewerkt of free lance op de meest onmogelijke tijdstippenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zit het er weer op , voor een weekend
Van mij mag hier overal over gesproken worden, ik bedoelde eigenlijk dat ik geen zin had in de discussie met Pietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er ook nooit komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag hier overal over gesproken worden, ik bedoelde eigenlijk dat ik geen zin had in de discussie met Piet
Je weet toch wel hoe groter de bek des te kleiner het hart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ineens een softie worden?
Zoals blaffende honten die niet bijtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe groter de bek des te kleiner het hart.
Jonge hengsten zijn nog leuker, heleboel bombarie maar het stelt weinig voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals blaffende honten die niet bijten
Ben daar alleen 's Zaterdagsmiddags (onbetaald)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe is het op de kinderboerderij?
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, morgen dus, ga je nog eens wat foto's maken?
Facebook daar snap ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)e.zwijndrecht/photos
https://www.facebook.com/(...).zwijndrecht?fref=ts
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Facebook daar snap ik helemaal niets van.
Bambiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)e.zwijndrecht/photos
https://www.facebook.com/(...).zwijndrecht?fref=ts
[quote:
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Vaste OP's zijn leuk, maar dan wel zonder usernamen
Werk je daar Treehut?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:24 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging maken![]()
Die tekst was bedoeld voor Jibba en Jibba kwam van het Viva forum, APK had haar
even hierheen gelokt en Kingeding had ons even voorgesteld met die tekst,
maar nogmaals, de meeste van die mensen zijn 40+ allang ontvlucht en Jibba was
hier ook weer héél snel weg.
zie hier voor diegene die het zijn vergeten, ik was het zelf ook vergeten trouwens
totdat King me eraan herinnerde![]()
40+ / [40+ SC #217] 40+ SC - Eerst vakantie dan werk hosselen.
Dus zo zat het, maar ik zal nooit meer een grapje maken, lijkt me beter
Er ligt hier nog wel een oude sloot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging maken![]()
Die tekst was bedoeld voor Jibba en Jibba kwam van het Viva forum, APK had haar
even hierheen gelokt en Kingeding had ons even voorgesteld met die tekst,
maar nogmaals, de meeste van die mensen zijn 40+ allang ontvlucht en Jibba was
hier ook weer héél snel weg.
zie hier voor diegene die het zijn vergeten, ik was het zelf ook vergeten trouwens
totdat King me eraan herinnerde![]()
40+ / [40+ SC #217] 40+ SC - Eerst vakantie dan werk hosselen.
Dus zo zat het, maar ik zal nooit meer een grapje maken, lijkt me beter
Die heb je toch al met je kippen je honden je katten en je Aap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef sacha het volgende:
fantastisch! ik wil ook een kinderboerderij in mijn tuin
Met een koe erin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel een oude sloot.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelen
Ik wil weer veulens fokken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef sacha het volgende:
fantastisch! ik wil ook een kinderboerderij in mijn tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |