Er gingen er ook een paar te keer daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
dat is niet iets van de laatste nacht...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gingen er ook een paar te keer daar.
Ik heb het gelezen voor de bezem. Het ging nogal ver en werd persoonlijk. Dat het naar BNW geschopt word is niet raar. Als er wel nieuws is gaat het wel weer open.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
nu nog het Oekraïne macramé topic naar Lifestyle en ik ben echt weg!
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet iets van de laatste nacht...
streepjes? ben je zwanger?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.
Ik edit even, wat dat betreft is het wel jammer een paar streepjes en laat het topic open.
Ja ik volg het.
Ban dan.quote:
Hihiquote:
Hoe lang is een chineesquote:
Jij wel ....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
Nee roddels anders ga je maar naar NWSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
roddels? die hoor ik altijd als laatstequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee roddels anders ga je maar naar NWS
Dat Kris en Lisa topicquote:
dat zei ik toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
Oh.. Nou ja jammer door een paar sukkels. Wel rigoureusquote:
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, dat was toch ook niet zo bedoeld, maar dat heeft dus niemand door?![]()
De meeste mensen die daarin stonden posten hier allang niet meer en niet iedereen
heeft dus door dat het een oude Post van Kingeding was die ik had gebruikt?
Nah, zal wel aan mij liggen dan
Iedereen ontvolgt dat topic ookquote:
Ik ook hoor maar ik ben stonedquote:
Whiskers gaat gewoon door.quote:
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ookquote:
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ook
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met Yvonne.
Ik wel een paar keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehad [ afbeelding ]
Ik ben een fok wonderquote:
shhhttt...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muis is een facade, een rat ben je.
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje wordenquote:
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje worden![]()
verder geen enkel probleem
Ja lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
wie heeft getrolt, Piet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
Een stelletje dramaqueens zitten daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |