Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg? En is dan het vorige topic smeuig genoeg om bij te lezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingeding![]()
en ik had je er nog wel bijgezet
Ja Op is weer pleite, neu...... je kan teruglezen als je wil, maar niets bijzonders geloof ik...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg? En is dan het vorige topic smeuig genoeg om bij te lezen?
Misschien zo wel als mijn filmvraag goed beantwoord is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja Op is weer pleite, neu...... je kan teruglezen als je wil, maar niets bijzonders geloof ik...
Hier en verder kwam ik het tegen, dus dacht laat ik Drakin eens vragen hoe dat zit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ow......... waar kan ik dat teruglezen?
Topics kidnappen kan best leuk zijn, maar dan moet het wel op een beetje grappige manier gedaan worden, hoewel wat humor is erg over te twisten valt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
O je bedoelt die mensen die over niks praten om op die manier een topic zo snel mogelijk vol te krijgen als enige doel daarbij te hebben? Ze verveelden zich en kidnapten ons topic door zoveel mogelijk over niks te praten en werden op het matje geroepen door een moddereter.
Het was even leuk, maar 3 topics lang begon wel erg vervelend te worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topics kidnappen kan best leuk zijn, maar dan moet het wel op een beetje grappige manier gedaan worden, hoewel wat humor is erg over te twisten valt.
Hoi. Hoeveel TT's heb jij ondertussen in je hol?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.
Ruim 50.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef appelen het volgende:
[..]
Hoi. Hoeveel TT's heb jij ondertussen in je hol?
TV SC topics zijn wel snel vol. Misschien kunnen wij wel wat hol TT's doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruim 50.
Dacht dat de lol er wel eerder af zou zijn, maar ze hebben het lang volgehouden, ondanks dat de beoogde 100 niet gehaald zal gaan worden.
Arcee maar eens vragen of het 1 of ander record is.
Ik kom bijna nooit in TV. Heel af en toe in het topic van KvdB of Zomergasten of als ik per toeval weer eens teveel de zoekfunctie aan het gebruiken ben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:13 schreef appelen het volgende:
[..]
TV SC topics zijn wel snel vol. Misschien kunnen wij wel wat hol TT's doen
Ik kom hier ook nooit want ik ben nog lang niet 40+quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit in TV. Heel af en toe in het topic van KvdB of Zomergasten of als ik per toeval weer eens teveel de zoekfunctie aan het gebruiken ben.
Geen behoefte aan vrouwen die hun moederlijke gevoelens bij je kwijt kunnen of een paar MILFS?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nooit want ik ben nog lang niet 40+Ik ga deze slowchat dus weer verlaten.
Gr gr
Ik blijf op voorwaarde van nummer 2.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen behoefte aan vrouwen die hun moederlijke gevoelens bij je kwijt kunnen of een paar MILFS?
O nee een 2e Sjoefquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:21 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik blijf op voorwaarde van nummer 2.
Zie OP vorig topic van deze scquote:
en als je ooit fipo ziet staan dan betekent dat first post, lapo betekent last postquote:
toen wist ik het weerquote:
bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en als je ooit fipo ziet staan dan betekent dat first post, lapo betekent last post
en ''vroeger'' had je ook nog TVP dat deed je als je en topic wilde volgen of terugvinden dus,
maar nu hebben we de volg button daarvoor rechts onder en als je er tabak van hebt dan
klik je op stop volgen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet gezien, maar de vaste OP is dus nu weer weg?
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow jeetje, nou dat kan heur, heb je Karina daar lastig voor gevallen?
1 momentje hoor...
Gelukkig zal de originele posting nooit verdwijnen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.
Je had het er al snel weer uitgesloopt
Ja en?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig zal de originele posting nooit verdwijnen!
als een verzoek als gezeik gezien wordt ben ik benieuwd hoe je met écht gezeik omgaatquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingeding![]()
en ik had je er nog wel bijgezet
Ik had die tekst niet geschreven hoor, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik Karina niet lastig gevallen, maar mij als altijd stoned wegzetten is niet netjes.
Je had het er al snel weer uitgesloopt
Oh ?????quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had die tekst niet geschreven hoor, maar maakt niet uit
Maar jij vond het nodig op in een "vaste"op te zetten. Maakt verder niet uit hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een bericht van Kingeding ergens uit 2013
Jezus man een geintje, alsof jij altijd zo subtiel bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar jij vond het nodig op in een "vaste"op te zetten. Maakt verder niet uit hoor.
Als je veel blowt, dan gaat alles wat langzamer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh dat is alweer een deel geleden hoor.
2 delen zelfsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jeuh dat is alweer een deel geleden hoor.
Dat werkt wel goed voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je veel blowt, dan gaat alles wat langzamer.
Jij weet ook niet veel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
na anderhalf dan ofzoiets, weet ik veel
ja, lekker rustig...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is vaak wel handig om niet veel te weten.
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Uit dat jaar was die post van Kingending, maar ik snap de grap ook verder niet hoor
Jezus, dat was toch ook niet zo bedoeld, maar dat heeft dus niemand door?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijk
Ik wil er nog wel even op door gaan hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn... Niemand zit te wachten op zo'n OP Verder geen discussie mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Er gingen er ook een paar te keer daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
dat is niet iets van de laatste nacht...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gingen er ook een paar te keer daar.
Ik heb het gelezen voor de bezem. Het ging nogal ver en werd persoonlijk. Dat het naar BNW geschopt word is niet raar. Als er wel nieuws is gaat het wel weer open.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
nu nog het Oekraïne macramé topic naar Lifestyle en ik ben echt weg!
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet iets van de laatste nacht...
streepjes? ben je zwanger?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar wel elke keer de zelfde. Ik zie ook wat streepjes.
Ik edit even, wat dat betreft is het wel jammer een paar streepjes en laat het topic open.
Ja ik volg het.
Ban dan.quote:
Hihiquote:
Hoe lang is een chineesquote:
Jij wel ....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
Nee roddels anders ga je maar naar NWSquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, geen nieuws, mag ik hier alleen nieuws posten?
roddels? die hoor ik altijd als laatstequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee roddels anders ga je maar naar NWS
Dat Kris en Lisa topicquote:
dat zei ik toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef sacha het volgende:
man oh man!
nu staat het Panama bingo topic in BNW!
Oh.. Nou ja jammer door een paar sukkels. Wel rigoureusquote:
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus, dat was toch ook niet zo bedoeld, maar dat heeft dus niemand door?![]()
De meeste mensen die daarin stonden posten hier allang niet meer en niet iedereen
heeft dus door dat het een oude Post van Kingeding was die ik had gebruikt?
Nah, zal wel aan mij liggen dan
Iedereen ontvolgt dat topic ookquote:
Ik ook hoor maar ik ben stonedquote:
Whiskers gaat gewoon door.quote:
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ookquote:
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zit in vele NWS topics. Maar net net op het randje zeg maar. Ik heb die gave ook
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er steeds weer wat notes bij wanneer ik in NWS post.
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met Yvonne.
Ik wel een paar keer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook aardig nog nooit een ban gehad [ afbeelding ]
Ik ben een fok wonderquote:
shhhttt...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die muis is een facade, een rat ben je.
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje wordenquote:
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:41 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig en leuk geschreven door KT vorig jaar maar ik ben gesteld op mijn privacy dus een verzoekje leek mij op zijn plaats mocht het een vast dingetje worden![]()
verder geen enkel probleem
Ja lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er nog, en nws lees ik. Posten in MH17 was ook erg grappig.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarom issie weer weg nu en ik ben sowieso niet van de vaste OP's.
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
wie heeft getrolt, Piet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
Het trollen wilde alleen niet erg lukken.
Een stelletje dramaqueens zitten daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Sommige users zijn piloten en experts in alles. Heel vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |