quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuurlijk kijk ik ff naar de jouwe.![]()
Slaap lekker.![]()
Rot nou eens op joh, hoe vaak heb je nu al gedag gezegd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
Geen tijd voor.... Let me go to sleep....
Oei nu slaapt ie niet lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rot nou eens op joh, hoe vaak heb je nu al gedag gezegd?
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oei nu slaapt ie niet lekker.
Dan gaat het helemaal mis denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?
Dan stop ik hem maar weer weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan gaat het helemaal mis denk ik.
Die laatste was best goed.quote:
Ja en nu ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik beter mijn zweepje erbij kunnen gebruiken?
Ja het is weer vroeg en weer te weinig geslapen , maar een goedemorgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Helemaal niets want je was gaan slapen.
Goedemorgen.![]()
Wat is slapen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 06:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is weer vroeg en weer te weinig geslapen , maar een goedemorgen
Alle 3 waren ze nieuw voor mij. Wel goede muziek voor in de ochtend.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle 3 waren ze nieuw voor mij. Wel goede muziek voor in de ochtend.
Deze waren weer een beetje te zwaar voor de vroege ochtend.quote:
Er zitten een paar prachtexemplaren tussen iddquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze website blijft geniaal. http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
Maar ze zijn wél lekker relaxedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze website blijft geniaal. http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
Jij had een tijdje terug toch opnamen gemaakt van The Nits?quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij had een tijdje terug toch opnamen gemaakt van The Nits?
Nee, dat nummer heb ik niet in digitale versie (is ook niet gespeeld tijdens het concert), anders dan op CD, waar ik nu niet bij kan.quote:Ik was op zoek naar het nummer "Uncle on Mars", maar kon het niet terugvinden op YT.
Heb jij het toevallig in je verzameling staan? Heb de LP zelf nog wel, maar uploaden enzo gaat het wrs toch niet worden.
Nope, alleen de lyrics.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:22 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat nummer heb ik niet in digitale versie (is ook niet gespeeld tijdens het concert), anders dan op CD, waar ik nu niet bij kan.
Kan je het niet ergens online digitaal vinden?
quote:
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1771
Maar goed ook, iedereen was over de zeik door de tekst van Kingedingquote:
ow......... waar kan ik dat teruglezen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.
O je bedoelt die mensen die over niks praten om op die manier een topic zo snel mogelijk vol te krijgen als enige doel daarbij te hebben? Ze verveelden zich en kidnapten ons topic door zoveel mogelijk over niks te praten en werden op het matje geroepen door een moddereter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog belangrijker....doe eens wat smeuige details over jullie fittie met de TV-SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |