Jammer dat KingToppie niet meer actief is....dat was altijd reden tot extra verwarring.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze noemt je zomaar Kingeding.
Ik hoorde mijn naam vallen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...
[..]
Die is wél spannend
Polygamie is ook goed wmb.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerst effe scheiden, is dat een probleem?
;alles kan natuurlijk, maar is heb wél een héle goeie ventquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mijj kan het ... Maar ze woont al wel heel lang samen
Dat is geen reden om te scheiden, voor mij niet tenminstequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Griek is failliet dus dat moet kunnen.
Pietjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gebeurt eigenlijk weinig hier.
Niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen reden om te scheiden, voor mij niet tenminste
Nou, nee, voor ChocoFan, die zat ergens op te wachten geloof ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik voor je doe FANN?
Mediatorskills needed?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
Fann en ChocoFan, dat gaat leuk worden...
Ik kan wachten tot ik een ons weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nee, voor ChocoFan, die zat ergens op te wachten geloof ik
Neeeeee, dan zou ik wel erg weinig ruggengraat hebben, zou het voor jou wel een reden zijn dan?quote:
YT ga ik pas later opzetten, ben nu nog in veel gelul mijn lul in de krul modus.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pietje![]()
In de uto sc gebeurt ook weinig geloof ik.
Ik heb geen piemel anders had ik e wel een PM gestuurdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan wachten tot ik een ons weg.
Mannen allemaal grote mond maar ondertussen. tsss
Mooi, muziek in de nacht is leuk. Ik ben benieuwd wat je straks weer plaats.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
YT ga ik pas later opzetten, ben nu nog in veel gelul mijn lul in de krul modus.
Ow... en youtoep Fan, blijf dan maar hieroquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, muziek in de nacht is leuk. Ik ben benieuwd wat je straks weer plaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |