Hier op Fok wel...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien zijn er wel héle spannende dames hier ......
50 delen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle delen van 50 Shades of Greys gelezen...
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
Als we nu zo doorgaan in dit tempo sluit ik het morgen voor 7 uur af met een nieuw topic ..
Zwart voor je ogen volgens mij en een slappe pik ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nuh, na 3 delen kende ik Greys wel door en door...
Maak je niet druk ... Komt goed ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...
Dat zwarte haar van haar is wel mooi...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zwart voor je ogen volgens mij en een slappe pik ..
Ik zag er laatst weer 1 lopen en dan moet ik automatisch aan jou denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pak de zweep er wel bij en de glanzende leggin met kant.
Ik zit nu al te wachten om laatste post te maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag jij de Op aanpassen/ verwijderen... wat jij wil...
Ik heb dat boek weggepleurd toen ik bij ''Het contract'' kwam, toen vond ik het wel mooi geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alle delen van 50 Shades of Greys gelezen...
Ik weet nog een erg mooie variant maar die komt pas in volgende topic.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag er laatst weer 1 lopen en dan moet ik automatisch aan jou denken.
Staat die legging al in de OP?
En toch vond ik het een meesterlijk stukje Proza van Kingedingquote:
Anders ik wel....laat ik de OP mooi staan, zodat iedereen nog een deel lang kan zeiken over een post van ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit nu al te wachten om laatste post te maken.
Trouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch vond ik het een meesterlijk stukje Proza van Kingeding![]()
Ze noemt je zomaar Kingeding.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Anders ik wel....laat ik de OP mooi staan, zodat iedereen nog een deel lang kan zeiken over een post van ruim een jaar geleden.
Niet nodig ... je moet gewoon ChocoFan hierheen halen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
Misschien toch eens downloaden die sizzle
Die is wél spannendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej, ik ga weer snel.
Dus...... vandaag maar 1 piemel in mijn dm gehad.
Valt me een beetje tegen heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |