quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is ons kleine slowchatzusje, we mogen elkaar niet zo
TV / [FMT SLOWCHAT] #12521 - Flawless victory
Ik zat te wachten want ik wilde hem niet dichtgooienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De OP is in vorige topic te vinden. .
Ik vind Chufmans hl lief......quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
chufi is wel een beetje een slijmbal ja. Maar wel lief af en toe.
Nee niet nodig. maar het is gelukt .. Niet op datum maar gewoon .. nu ..!!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
De OP is in vorige topic te vinden. .
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat te wachten want ik wilde hem niet dichtgooien
[..]
Ik vind Chufmans hl lief......
maar ik ben mijn favorietenlijst kwijt bij YT, is ineens verdwenen, effe kijken hoe dat zit...
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.
Ik vind heel veel muziek leuk. Ik zal is wat plaatsen.
Het is nu wel zo'n beetje de goede tijd daarvoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is irritant dat je je favorieten kwijt bent.
Ik vind heel veel muziek leuk. Ik zal is wat plaatsen.
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.quote:
Zo irritant als ze dingen veranderen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderen![]()
Loopt die Griek ook zo rond?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb hem al, ze hebben daar weer iets zitten ze veranderen![]()
Ik vind (bijna) alles leuk. dus maakt niet uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo irritant als ze dingen veranderen.
Mijn favo tijd qua muziek is trouwens de 80's.
Daarnaast nog veel meer gelukkig.
Mijn liefste en beste Propaganda meisjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
\
[..]
Ik vind Chufmans hl lief......
maar ik ben mijn favorietenlijst kwijt bij YT, is ineens verdwenen, effe kijken hoe dat zit...
Nee, die loopt meestal in zijn blote kontquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loopt die Griek ook zo rond?
Dat valt inderdaad tegen, kan een mod TT aanpaasen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo snel was het vorige topic btw niet....geeneens in de top-25.![]()
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=1771
Nah.. is wel waar hoor Chuf, anders zeg ik het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn liefste en beste Propaganda meisje
En jij met de voorbind dildo er achter aan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, die loopt meestal in zijn blote kont
Luister je daar naar dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus deze mag in niet meer in de uto sc plaatsen, want te vaak gedaan.
Ik zal hem hier maar 1 keer plaatsen hoor.
Momenteel mijn favoriet.
Het voordeel van de 40+ SC is dat morgen iedereen vergeten is wat je gepost hebt en je dus elke dag hetzelfde clipje kunt posten en het voor iedereen weer als nieuw lijkt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus deze mag in niet meer in de uto sc plaatsen, want te vaak gedaan.
Ik zal hem hier maar 1 keer plaatsen hoor.
Momenteel mijn favoriet.
Jezus PPquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En jij met de voorbind dildo er achter aan?
Ik weet het zelfs van me zelf .. kun je nagaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.. is wel waar hoor Chuf, anders zeg ik het niet
Maar goed dan dat ik deze niet eerst plaatste.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Luister je daar naar dan?![]()
Ik vind dit wel een pokkeherrie, sorry![]()
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het voordeel van de 40+ SC is dat morgen iedereen vergeten is wat je gepost hebt en je dus elke dag hetzelfde clipje kunt posten en het voor iedereen weer als nieuw lijkt.
Ach....als je de TT niet op het vorige topic betrekt, kun je er van alles inlezen....niets mis mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad tegen, kan een mod TT aanpaasen?
Tot volgende week PP .. Succes met zoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.
Einstrzende Neubauten, Malaria!, Palais Schaumburg, Die Insisters, Kowalski en Abwrts.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moment ik ga even zoeken welke ik al neergezet heb hier.
Nah........... dat is wel lief, maar nu wordt het wel heel ergquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs van me zelf .. kun je nagaan![]()
Slaap lekker ook Fanny ... Je bent het liefste en gekste FoK-meisje dat ik hier ken ...
Ga je een week wegblijven?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot volgende week PP .. Succes met zoeken
Heb je 3 kinderen boven de 17 jaar?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik deze niet eerst plaatste.![]()
Ik heb ook 3 tieners boven de 17 wonen hier dus er komt een hoop muziek voorbij hier.
2 en een schoonzoon die praktisch bij ons woont.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je 3 kinderen boven de 17 jaar?
Mijn dochter maakt zich altijd uit de voeten wanneer ik ga draaien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
Niet dat het een schande is hoor, kan me er alleen zo weinig bij voorstellen
Ah...... oke, ik snap hem,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2 en een schoonzoon die praktisch bij ons woont.
Pfff gelukkig maar 2 van mezelf.
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn dochter maakt zich altijd uit de voeten wanneer ik ga draaien.
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... oke, ik snap hem,
ik doe er nog eentje van Vitas, en dan ga ik slapen![]()
Ik was effe op de Russische toerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.
Aha, het enige Russische wat ik kan zijn deze dames.quote:
Er zit wel wat kennis hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk, al 2 liedjes die ik niet ken. Ik ga hier weer nieuwe dingen leren merk ik.
Als ik effe naar de jouwe kijk, kijk jij dan effe naar de mijne?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, het enige Russische wat ik kan zijn deze dames.
En die zingen Engels.
Tuurlijk kijk ik ff naar de jouwe.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik effe naar de jouwe kijk, kijk jij dan effe naar de mijne?![]()
en dan ga ik nu echt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |