Ga je gang, mijn excusesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Dat was geen trollen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Waarmee moet ik mijn gang gaan?quote:
Jij post zo vaag dat snapt geen Mod.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was geen trollen.Een beetje andere kijk op de dingen misschien.
Hier één zonder notequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.quote:
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.
Alleen tijdens stedentripjes, toen ik 2 jaar geleden in Rome was heb ik volgens mij elke kerk van binnen gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,
Ik kan soms weleens wat bot uit de hoek komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik dat![]()
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen![]()
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.
Laat ik maar niet over bloemetjes beginnen
Ik waag me niet in Nwsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn de slakken al weg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!
Dat is fijn voor jequote:
Ben ik een keer aardigquote:
Zeg dat maar tegen je vrouw.quote:
Op de bankquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel 1 voordeel, ze valt me niet in de rede.
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt heerlijk onze bank van buffelleer met Italiaans design.
Dat staat bij mij ook ... een Molinariquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee welk merk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook ... een Molinari
in een legging met kant?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
maar jij neemt elke avond een zijwegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar loopt ze elke avond in rond,
Ik heb hem ooit bij de Bijenkorf gezien en we kwamen elke week proefzitten en na 2 jaar waren we verkocht... Zelfs ooit een lening voor afgesloten volgens mij ... Is wel wat anders dan zo' n Ikea ding ....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het was nog wel wat gedoe met ding kopen kan ik me herinneren.
Ik wil graag deze bank kopen, prima mijnheer over 6 weken kunnen we die leveren.
Ja maar ik wil deze en kan ;m gelijk meenemen.
Mijn vrouw ligt nu rustig weer bij te komen op de Italiaanse buffelleren bank met zwarte glimmende legginquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef sacha het volgende:
[..]
maar jij neemt elke avond een zijweg
Na twee jaar zou ik dat ding meegevenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit bij de Bijenkorf gezien en we kwamen elke week proefzitten en na 2 jaar waren we verkocht... Zelfs ooit een lening voor afgesloten volgens mij ... Is wel wat anders dan zo' n Ikea ding ....
Andere kleur buffels gekozen ... Duurde ook nog een paar weken tot levering..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee jaar zou ik dat ding meegeven
aan de spullenhulpquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Na twee jaar zou ik dat ding meegeven
Je ziet ze zitten wanneer je de drol nog even bekijkt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schijterij door spoelwormen...
Ik ken dat niet, heb altijd in ploegendienst gewerkt of free lance op de meest onmogelijke tijdstippenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan zit het er weer op , voor een weekend
Van mij mag hier overal over gesproken worden, ik bedoelde eigenlijk dat ik geen zin had in de discussie met Pietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gaat er ook nooit komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij mag hier overal over gesproken worden, ik bedoelde eigenlijk dat ik geen zin had in de discussie met Piet
Je weet toch wel hoe groter de bek des te kleiner het hart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ineens een softie worden?
Zoals blaffende honten die niet bijtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe groter de bek des te kleiner het hart.
Jonge hengsten zijn nog leuker, heleboel bombarie maar het stelt weinig voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals blaffende honten die niet bijten
Ben daar alleen 's Zaterdagsmiddags (onbetaald)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goedemorgen, hoe is het op de kinderboerderij?
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, morgen dus, ga je nog eens wat foto's maken?
Facebook daar snap ik helemaal niets van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)e.zwijndrecht/photos
https://www.facebook.com/(...).zwijndrecht?fref=ts
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Facebook daar snap ik helemaal niets van.
Bambiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn fototoestel is kapot maar het is ook op Facebook:
https://www.facebook.com/(...)e.zwijndrecht/photos
https://www.facebook.com/(...).zwijndrecht?fref=ts
[quote:
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Vaste OP's zijn leuk, maar dan wel zonder usernamen
Werk je daar Treehut?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:24 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging maken![]()
Die tekst was bedoeld voor Jibba en Jibba kwam van het Viva forum, APK had haar
even hierheen gelokt en Kingeding had ons even voorgesteld met die tekst,
maar nogmaals, de meeste van die mensen zijn 40+ allang ontvlucht en Jibba was
hier ook weer héél snel weg.
zie hier voor diegene die het zijn vergeten, ik was het zelf ook vergeten trouwens
totdat King me eraan herinnerde![]()
40+ / [40+ SC #217] 40+ SC - Eerst vakantie dan werk hosselen.
Dus zo zat het, maar ik zal nooit meer een grapje maken, lijkt me beter
Er ligt hier nog wel een oude sloot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Even nog één keer, ik maakte een grapje dat ik van die tekst een vaste OP ging maken![]()
Die tekst was bedoeld voor Jibba en Jibba kwam van het Viva forum, APK had haar
even hierheen gelokt en Kingeding had ons even voorgesteld met die tekst,
maar nogmaals, de meeste van die mensen zijn 40+ allang ontvlucht en Jibba was
hier ook weer héél snel weg.
zie hier voor diegene die het zijn vergeten, ik was het zelf ook vergeten trouwens
totdat King me eraan herinnerde![]()
40+ / [40+ SC #217] 40+ SC - Eerst vakantie dan werk hosselen.
Dus zo zat het, maar ik zal nooit meer een grapje maken, lijkt me beter
Die heb je toch al met je kippen je honden je katten en je Aap?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef sacha het volgende:
fantastisch! ik wil ook een kinderboerderij in mijn tuin
Met een koe erin?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er ligt hier nog wel een oude sloot.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om je zo aangesproken te voelen
Ik wil weer veulens fokken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:31 schreef sacha het volgende:
fantastisch! ik wil ook een kinderboerderij in mijn tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |