Ga je gang, mijn excusesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Dat was geen trollen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke topics zijn niet te volgen voor een hobby-fokker, zo ook het Panama-topic, die moet je dagelijks lezen om echt te willen volgen.
Maar ik had het over het mislukte trollen van Piet in het MH17 topic.
Waarmee moet ik mijn gang gaan?quote:
Jij post zo vaag dat snapt geen Mod.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was geen trollen.Een beetje andere kijk op de dingen misschien.
Hier één zonder notequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hier zit er nog 1 zonder ban.....
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.quote:
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een andere visie kan, maar soms kan je die beter voor je houden.
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet één. De heilige maagd Maria kan nog wat van me leren.
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me soms niet inhouden bij zoveel zogenaamd medeleven.
Alleen tijdens stedentripjes, toen ik 2 jaar geleden in Rome was heb ik volgens mij elke kerk van binnen gezienquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je nog in de kerk Dees?
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommigen gaan daar ook wel wat ver in, maar ik vind wel dat je respectvol met zoiets om moet gaan.
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zijn allen naar lange begrafenis stoet op de snelweg kijken vind ik eerlijk gezegd niet zo respectvol hoe goed bedoeld ook.
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik datquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We zijn het waarschijnlijk al snel eens,
Ik kan soms weleens wat bot uit de hoek komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zover ik me jouw reacties kan herinneren betwijfel ik dat![]()
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan, laten we die discussie maar niet hierheen halen![]()
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.
Laat ik maar niet over bloemetjes beginnen
Ik waag me niet in Nwsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij je nu er nog ff met bemoeien?
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar mag dan wel over gesproken worden? Wat een onzin.
Laat ik maar niet over bloemetjes beginnen
Zijn de slakken al weg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee zeg, jij mot je niet met mijn tuun bemoeien jah!
Dat is fijn voor jequote:
Ben ik een keer aardigquote:
Zeg dat maar tegen je vrouw.quote:
Op de bankquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wel 1 voordeel, ze valt me niet in de rede.
Dan is het goedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt heerlijk onze bank van buffelleer met Italiaans design.
Dat staat bij mij ook ... een Molinariquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee welk merk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat staat bij mij ook ... een Molinari
in een legging met kant?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
maar jij neemt elke avond een zijwegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar loopt ze elke avond in rond,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |