Dan heb je tenminste nog wat aan je dag. Ook zo zonde om heel je vakantie in je nest door te brengen. En kun je meteen verse croissantjes halen bij de bakker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Blondje_93 het volgende:
En dan vooral de eerste 2, wat snappen ze niet aan t woord vakantie?
Moet jij ook geen vakantie bij de boer nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:52 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik ben 2 weken op vakantie, waar er al 1 van om is. Allemaal leuk hoor, maar een paar dingen irriteren me
- er komt elke dag om 07.45 een vuilniswagen op het terrein
- aan de kant waar ik slaap komt elke ochtend 07.30 een vrachtwagen om spullen in te laden
- blaffende honden
- kinderen
En dan vooral de eerste 2, wat snappen ze niet aan t woord vakantie?
Jij moet gewoon je wachtwoord van FOK! vergeten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet niet waar jij op vakantie bent, maar als ik in een warm land zit dan ben ik sowieso altijd rond 7/8 al wakker.
dan drink je te weinigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:05 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet niet waar jij op vakantie bent, maar als ik in een warm land zit dan ben ik sowieso altijd rond 7/8 al wakker.
Dat is 't m juist, het is niet eens een camping. Gewoon allemaal huisjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:58 schreef Deetch het volgende:
Ga dan ook niet naar een tokkie camping.
Dit heb ik ook altijd ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vakantie is stress, na 2 dagen wil ik alweer terug naar huis.
Ik ga niet op vakantie om alcohol te drinkenquote:
oke bergen beklimmen misschien niet, maar die andere dingen kan je thuis ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie om alcohol te drinkendat kan ik thuis ook
Ik doe en bekijk liever dingen
Snorkelen, zwemmen, steden bezoeken, meertjes ontdekken, bergen beklimmen, van hoge bruggen duiken etc etc
Zuipvakantieslaat me niet lachen
Ik zie het leven als 1 grote vakantie, ga soms een keer 2 dagen in luxe hotel en dat was het dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Snorkelen, zwemmen, steden bezoeken, meertjes ontdekken, bergen beklimmen, van hoge bruggen duiken etc etc
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja snorkelen ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
oke bergen beklimmen misschien niet, maar die andere dingen kan je thuis ook.
met een te lang koordquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft het hier over zuipvakantie? je kunt al die dingen doen en toch s avonds uiteten en wat drinken op een terrasje.
maar goed, duik maar van een hoog viaduct
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |