SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Dat was als kind zijnde echt awesome. Alleen heb ik inmiddels steeds meer het idee dat ik toch iets mis zo zonder broer of zus.quote:
Geen idee..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
waarom is het vaak zo rustig in een nieuw topic
omdat we uitgepraat zijn over het oude onderwerpquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
Bedenk iets nieuws danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat we uitgepraat zijn over het oude onderwerp
daarom moet ik vrouw zoeken die ook veel kids wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat was als kind zijnde echt awesome. Alleen heb ik inmiddels steeds meer het idee dat ik toch iets mis zo zonder broer of zus.
Ach, so be it. Ons mam vond het wel welletjes na de zwangerschap en dat was ook haar goed recht. Ons pap wou veel meer kinderen, maar het is nou eenmaal de vrouw die steeds de last moet dragen. Daar had zij geen zin meer in. Ik verwijt mijn moeder ook totaal niet dat ik geen broer of zus heb.
geen voetbalquote:
Ik ben verlegen in jouw aanwezigheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
zo zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
Elke avond voordat ik naar bed ga doe ik een halve keer opdrukken.
viespeukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
Elke avond voordat ik naar bed ga doe ik een halve keer rukken.
best leuk als je fijne collega's hebt en leuk werkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Werken.
Ik ben blij dat ik nog niet hoef te werken bah.
schiet jezelf neerquote:
Ik wil geld krijgen door niets te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
best leuk als je fijne collega's hebt en leuk werk
en geld krijgt
dan moet je oppassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil geld krijgen door niets te doen.
Wajongquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kontje verkopen achter 't stationquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Och ja, kan me voorstellen dat dat prima is. Op een gegeven moment is het thuis sowieso wel mooi geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk daar waar ik hem raken kon. Nu kan ik niet zo heel hard slaan, dus dat zal wel meevallen.
Mijn oudste broer wordt altijd extreem beschermd door mijn moeder. Vandaar dat ik direct op mocht zouten. Echt, in het begin vond ik het kut, maar voordat we terug in Nederland waren zat ik al te zeuren wanneer/hoe we dit gingen regelen.
Het gevolg is nu dat ik een bovenverdieping (studio) in Eindhoven voor mezelf heb op 5 minuten van de universiteit. Echt heerlijk rustig.
Minpunten ditquote:
Ik verveel mequote:
je hoeft alleen maar tv kijken en de ouders bellen als er wat isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voor een ander kind zorgen. Kan al amper voor mezelf zorgen
kijk dan eeen andere filmquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verveel me
Ik mag pas vanavond op internet van mezelf want ik heb nog geen internet en kan wel hotspot doen maar kost dan m'n mobieldata
Dvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb enkel Harry Potter en twilight op dvd
Hp heb ik zovaak gezien
ja en als da kiend honger heeft ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
je hoeft alleen maar tv kijken en de ouders bellen als er wat is
Dan voer je het.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en als da kiend honger heeft ofzo
waarom heb je twilight op dvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb enkel Harry Potter en twilight op dvd
Hp heb ik zovaak gezien
Trek je een zak chips openquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja en als da kiend honger heeft ofzo
neem een vriendinquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig om m'n eigen boterham te maken.
ben jij zo'n kind wiens moeder zijn lunch voor op school maakt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen ideequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom stel je van die moeilijke vragen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ben jij zo'n kind wiens moeder zijn lunch voor op school maakt?
Geen Turk hebben die dat voor je doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat supersof vrijgezel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ervaring? hihi grapje.
Alleen zitten er geen (leuke) meiden hier van mijn leeftijd.
Mijn pa deed dat nog toen ik al studeerde. Heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
niet ergens werken waar je gratis mag etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Turk hebben die dat voor je doet
Ik ben te jong voor sof.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat supersof vrijgezel is
En Paxcon ook
Kom op je kan toch wel brood smerenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben echt geen zelfstandig kind.
Word dat danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben echt geen zelfstandig kind.
kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn pa deed dat nog toen ik al studeerde. Heerlijk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar vind ik mijn soortgenoten
Geen zin in morgenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En Paxcon ook
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En Paxcon ook
waar werk je danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
niet ergens werken waar je gratis mag eten
Hoezo niet? Wat is het voor onzin dat iedereen per se zijn eigen lunch moet makenquote:
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom op je kan toch wel brood smeren
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'Dquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat is het voor onzin dat iedereen per se zijn eigen lunch moet makenMijn vader maakt lunch voor iedereen in huis, en doet dat al twintig jaar.
Jammer wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.
Dankje, ik wou haar bijna gaan DM'en...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.
hmmmquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje, ik wou haar bijna gaan DM'en...
Ah ja, meende al zoiets te hebben gelezenquote:
[..]
Dat begreep ik, ik vroeg waarom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'D
[..]
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.
ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'D
Dat kan wel (denk ik), maar ik zou bij een vriendelijk 'Hallo hoe gaat het?' beginnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ben er vooral bang voorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja, meende al zoiets te hebben gelezen
Maar jij hebt er niet veel vertrouwen meer in merk ik
Kquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Etsu was jij zo'n kind dat geld van zijn ouders kreeg om op te hoepelen?
Ik begon met ''hier is m'n nummer 063...''quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan wel (denk ik), maar ik zou bij een vriendelijk 'Hallo hoe gaat het?' beginnen.
Maar wat vind je moeilijk aan een broodje te makenquote:
omdat het dan niet perfect brood is. (te veel) boter, vies brood, verkeerd beleg of te dik belegd.quote:
Kom maar langsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je nog behoefte hebben aan Alba gifjes ben ik er voor je broeder
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar wat vind je moeilijk aan een broodje te maken
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het dan niet perfect brood is. (te veel) boter, vies brood, verkeerd beleg of te dik belegd.
ik ben 19quote:
overdwars toch, als een sandwichquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Gast, donder nou op met deze hele actquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.quote:
Wat nou act.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, donder nou op met deze hele act
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) wekenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, zou banger zijn voor een echte operatie o.i.d.
Gewoon liggen en niks doen toch?
Dat moet je niet willenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
ik maak mijn eigen brood dan ook al sinds groep zeven ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoor
Mag ook, wat je wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
overdwars toch, als een sandwich
dacht je serieus 24?quote:
Ik vind dat best lastig hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn als iedereen wat voor je doet en je dat zelf niet hoeft te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.quote:
Eerst kon ik ook niet koken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
In september word ik 22.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
waarom dacht je datquote:
Ah wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) weken
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontstekingquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah wow
Wat willen ze gaan uitzoeken nu?
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.
quote:Met ingang van komend seizoen mogen spelers op geen enkele wijze meer teksten op shirts onder hun wedstrijdtenue tonen. Dat is de enige regelwijziging die is doorgevoerd door de KNVB.
Het was voor spelers al langer verboden om de shirts uit te doen of het tricot over het hoofd te trekken, maar nu is het ook verboden om op een andere manier persoonlijke, politieke of religieuze teksten te laten zien. Dat liet de KNVB op een persconferentie weten. De voetbalbond moet deze regel doorvoeren van de FIFA, terwijl het zelf niet altijd bezwaren heeft tegen persoonlijke uitingen.
Vierde in de rij, je weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet mag shopliften :s
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig hoor
Kan je een filmpje maken hoe het moet ter illustratie?
Fylax moet op kamers dus!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst kon ik ook niet koken.
En kijk nou, inmiddels ben ik een nasi chef.
toch geen simpele hamkaas tosti hèquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.
Hmm..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bentquote:
Jammerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.quote:
bij ons doen ze daar niet aanquote:
overgrootoma hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toch geen simpele hamkaas tosti hè
Groningen? Daar woont Etsu toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.
Mensen die geen grijntje zelfstandigheid hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Ja en als er geen andere kassa's open zijn waar je had kunnen staan of als alle kassa's open zijn. Dan geldt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bent
Kijk maar stiekem mee ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?
Ja precies. Vijfde keer dan :")quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm..
En als dat er zit moet dat weer worden weggehaald?
Jep. Want vijfde keer als er wat zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig is
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons doen ze daar niet aandaarom ga ik niet naar de jumbo, leugenaars
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel wat kruiden erop toch om het wat smaak te geven
anders is het zo saai en burgerlijk
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?
Oh bedankt, dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groningen_(provincie)
Beter Den Haag. LR is het hier mee eensquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
Als je mod wil worden is Groningen een prima stad om te wonen
mijn oma'squote:
Uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.
Wel hoor is een algemene regel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.
Pfff ik zal even wat telefoontjes plegen, maar ben bang dat je er niet mee wegkomtquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.
ze verzinnen altijd wel iets waardoor het niet kan volgens henquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?
Oh oke. Ik ga nooit naar de jumboquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en als er geen andere kassa's open zijn waar je had kunnen staan of als alle kassa's open zijn. Dan geldt het niet
dafuqquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Fylax, helpt je moeder je ook met douchen?
En masturberen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ja.. uitzichtsloosquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies. Vijfde keer dan :")
[..]
Jep. Want vijfde keer als er wat zit.
Of Amersfoort als je VBL-mod wil worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter Den Haag. LR is het hier mee eens
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Later ook met neuken tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Wat is daar zo lastig aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?
Ik wil later naar Leeuwardenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn die gasten al weg denk ik zo
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfff ik zal even wat telefoontjes plegen, maar ben bang dat je er niet mee wegkomt
Ssst het is een smoesje zodat hij gaat douchen met me.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is daar zo lastig aan dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.
leeuwarden wat een mongolen wonen daar zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later naar Leeuwardenmooie stad
Ah mehhh neequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.
Vraag het aan je Crackie dan vrouwen kunnen sowieso beter opruimenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Ik moet het hele huis opruimen en schoonmaken en daar heb ik geen zin in![]()
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. uitzichtsloos
En ga je nog wat doen met die nieuwe mogelijkheid (verplaatsen vd wond)?
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later naar Leeuwardenmooie stad
En hoeveel euro aan boodschappen was het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Is ook pas de 2de keer dat ik het heb sinds de Jumbo hier zit. Maar je moet schijnbaar als een soort viswijf in de rij schreeuwen dat je de 4de bent.. Dat deed ik niet. Ik wachtte gewoon netjes tot ik aan de beurt ben en meld het dan maar ze hebben liever dat je geschreeuwd
Ze zei net tegen mij dat ze het eigenlijk niet meer na kon checken (zie verhaal hierboven) maar ik had maar voor 6 euro ofzo aan boodschappen dus ze deed niet moeilijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ze verzinnen altijd wel iets waardoor het niet kan volgens hen
Crack had toen ze hier was al super veel gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het aan je Crackie dan vrouwen kunnen sowieso beter opruimen
Ik zou het persoonlijk een beetje sjanant vinden als iemand achter mij in de rij opeens als een gek ging schreeuwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Is ook pas de 2de keer dat ik het heb sinds de Jumbo hier zit. Maar je moet schijnbaar als een soort viswijf in de rij schreeuwen dat je de 4de bent.. Dat deed ik niet. Ik wachtte gewoon netjes tot ik aan de beurt ben en meld het dan maar ze hebben liever dat je geschreeuwd
Hoezoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
leeuwarden wat een mongolen wonen daar zeg
Wordt dat niet gewoon een verticaal litteken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijk
Ja, tot aan m'n nek zowat, en dan ook nog eens redelijk breedquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt dat niet gewoon een verticaal litteken?
6 a 7 euroquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoeveel euro aan boodschappen was het?
lang verhaalquote:
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden, één stukje ananas maakt nog geen huis voor Spongebobquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.
Amsterdamquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzo
Hoezo hele rug verminken? En als het dan weg is...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijk
Renschgodquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
Rens woont ook in Leeuwarden
Daarmee is alles wel gezegd.
utrechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Utrecht
Niet doen. Heb in beide gewoond
Ja ik zei ook tegen haar 'ik dacht ben beleefd en ga juist niet schreeuwen' maar dat vond ze minder leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk een beetje sjanant vinden als iemand achter mij in de rij opeens als een gek ging schreeuwen.
Ik zou het wel doen als ik alleen een blikje energy drank en frikadelbroodje had.
Is het zichbaar als je gewoon een shirt aanhebt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, tot aan m'n nek zowat, en dan ook nog eens redelijk breed
Allebei leuk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzo
Doe mij maar Rocket Powerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden, één stukje ananas maakt nog geen huis voor Spongebob
Wat was er mis danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Utrecht
Niet doen. Heb in beide gewoond
Dat is wat de plastisch chirurg me liet zien. Het litteken loopt dan over je hele rug zeg maar, en da was geen kleintje. Maar misschien hebben ze andere opties hoor, even de scan afwachten. Misschien zit er wel helemaal niks meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo hele rug verminken? En als het dan weg is...
Amsterdam mijn voorkeur dan.quote:
Dan moet jij wel de Squid zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Rocket Power
Nee denk ik niet, maar tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het zichbaar als je gewoon een shirt aanhebt?
Je bedoelt Headhunterz?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam mijn voorkeur dan.
[..]
Dan moet jij wel de Squid zijn
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:
Komt hij je balkon opvliegen met zijn jetpackquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
Ik wil in Rotterdam wonen later
Bij HMF in de straat
Hmm... ik zou het denk ik wel gedaan hebbenquote:
Ik ben er alsnog blij mee, maar diequote:
Littekens zijn stoer. Hele polsen zitten onderquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat de plastisch chirurg me liet zien. Het litteken loopt dan over je hele rug zeg maar, en da was geen kleintje. Maar misschien hebben ze andere opties hoor, even de scan afwachten. Misschien zit er wel helemaal niks meer.
ja doequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
Sof ik ga nu naar de Lidl/Appie, zal ik kaasstengels kopen
Kaasstengels.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
Sof ik ga nu naar de Lidl/Appie, zal ik kaasstengels kopen
ik ken alleen die van de AH dus ik weet nietquote:
Wel als je naar de tieten van zijn vriendin gaat kijken die in de tuin ligt te zonnen dan staat hij BINNEN TWEE SECONDEN in je woonkamer met een loden pijp en een shotgun.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
[..]
Komt hij je balkon opvliegen met zijn jetpack
Ik deel geen etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kaasstengels.
Zullen we die samen opeten?
Dit heb je me niet eens geshowd :Squote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Littekens zijn stoer. Hele polsen zitten onder
Wil jij in z'n broekje ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kaasstengels.
Zullen we die samen opeten?
ik deel altijd etenquote:
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm... ik zou het denk ik wel gedaan hebben
alhoewel ze dan geen herstel kunnen garanderen toch?
Kies voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken alleen die van de AH dus ik weet niet
Squidgod douwde ook die Reggie aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stem van Squid werd ingesproken door de bekende hardstyle DJ Headhunterz.
AHquote:
Zal eens iets showenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb je me niet eens geshowd :S
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Trouwens paxje, ik ben door m'n tuinstoel gezakt
Dat was twisterquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Squidgod douwde ook die Reggie aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |