viespeukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
Elke avond voordat ik naar bed ga doe ik een halve keer rukken.
best leuk als je fijne collega's hebt en leuk werkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Werken.
Ik ben blij dat ik nog niet hoef te werken bah.
schiet jezelf neerquote:
Ik wil geld krijgen door niets te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
best leuk als je fijne collega's hebt en leuk werk
en geld krijgt
dan moet je oppassenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil geld krijgen door niets te doen.
Wajongquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
kontje verkopen achter 't stationquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Och ja, kan me voorstellen dat dat prima is. Op een gegeven moment is het thuis sowieso wel mooi geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon zo hard mogelijk daar waar ik hem raken kon. Nu kan ik niet zo heel hard slaan, dus dat zal wel meevallen.
Mijn oudste broer wordt altijd extreem beschermd door mijn moeder. Vandaar dat ik direct op mocht zouten. Echt, in het begin vond ik het kut, maar voordat we terug in Nederland waren zat ik al te zeuren wanneer/hoe we dit gingen regelen.
Het gevolg is nu dat ik een bovenverdieping (studio) in Eindhoven voor mezelf heb op 5 minuten van de universiteit. Echt heerlijk rustig.
Minpunten ditquote:
Ik verveel mequote:
je hoeft alleen maar tv kijken en de ouders bellen als er wat isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan echt niet voor een ander kind zorgen. Kan al amper voor mezelf zorgen
kijk dan eeen andere filmquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verveel me
Ik mag pas vanavond op internet van mezelf want ik heb nog geen internet en kan wel hotspot doen maar kost dan m'n mobieldata
Dvdquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb enkel Harry Potter en twilight op dvd
Hp heb ik zovaak gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |