SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
Dat was als kind zijnde echt awesome. Alleen heb ik inmiddels steeds meer het idee dat ik toch iets mis zo zonder broer of zus.quote:
Geen idee..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
waarom is het vaak zo rustig in een nieuw topic
omdat we uitgepraat zijn over het oude onderwerpquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
Bedenk iets nieuws danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
omdat we uitgepraat zijn over het oude onderwerp
daarom moet ik vrouw zoeken die ook veel kids wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat was als kind zijnde echt awesome. Alleen heb ik inmiddels steeds meer het idee dat ik toch iets mis zo zonder broer of zus.
Ach, so be it. Ons mam vond het wel welletjes na de zwangerschap en dat was ook haar goed recht. Ons pap wou veel meer kinderen, maar het is nou eenmaal de vrouw die steeds de last moet dragen. Daar had zij geen zin meer in. Ik verwijt mijn moeder ook totaal niet dat ik geen broer of zus heb.
geen voetbalquote:
Ik ben verlegen in jouw aanwezigheidquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:16 schreef supersof het volgende:
zo zoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
Elke avond voordat ik naar bed ga doe ik een halve keer opdrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |