Dan ben ik zielig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
eentje is zielig en twee is zo gewoon
plus ik wil een grote familie later
ja dat kan welquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm okequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstischquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wordt ik helemaal geen vader
11 is wel beetje veelquote:
het zijn geen wezen want ze hebben dan toch oudersquote:
Duur man 11 kinderen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
11quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
4 kan ook nog wel. Maar dan niet elk jaar eentje. Moet wel wat jaren tussen zitten
Over stuk of 13 vrouwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
dan ben je te laatquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst geld maken en daarna aan de kids beginnen.
Ja precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.
vind er eerst maar 1quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
Weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.
ja of je neemt een heel jonge vrouwquote:
Deel ze met mij broquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg vrouwen gevonden waarmee ik het zou doen hoor
En zij met jou?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplantquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstisch
Maar willen ze het met jou doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als enigst kind zijnde zeg ik: helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
komen ze nog wel achterquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplant
komt van mijn kant niks goed uit zo'n kindquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nou, nou. Wellicht kunnen we er een cocktail van maken. Het lot laten beslissen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Ik wou dat ik geen nichtjes hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Een afknapper nog welquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ja hoe noem je het andersquote:
Why?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vraag me af of mijn broer en zus uberhaupt ooit kinderen gaan krijgen
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef Paxcon het volgende:
1 lijkt me inderdaad een beetje saai voor het kind
Maar met 2+ heb je in de jongen jaren altijd ruzie
Leuke familiequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.
Oww...quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
broer is al 30 en heeft nog geen vriendin en mijn zus heeft wat vruchtbaarheidsproblemen
Oh.. dat is wel heel extreemquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.
ja kinderen zijn leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor Sof haar eierstokken hier klapperen.
Het went. Ik ben waarschijnlijk de enige student die in de vakantie altijd op zichzelf in de stad zit, puur omdat ik het niet kan verdragen om thuis te zijn. En als ik ga is dat meestal één dag en ben ik 's avonds weer weg.quote:
Je hebt hopelijk meteen opgehangen toen hij dat vroeg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is wel voor te stellen. Sowieso hecht ik ook weinig aan familie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het went. Ik ben waarschijnlijk de enige student die in de vakantie altijd op zichzelf in de stad zit, puur omdat ik het niet kan verdragen om thuis te zijn. En als ik ga is dat meestal één dag en ben ik 's avonds weer weg.
hmm, na mn studie paar jaartjes werken, 28 ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op welke leeftijd zou je de 1e willen dan?
Ligt eraan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat juist dat tweelingen altijd een enorm goede band hadden
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk meteen opgehangen toen hij dat vroeg?
en dan kinderen snel achter elkaar of het over een periode van 10 jaar verspreiden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm, na mn studie paar jaartjes werken, 28 ofzo?
wtfquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.
Ik heb een keer een middag kapotgeslagen om voor hem een oud spel te installeren wat niet wilde draaien onder Win7. Helemaal via VMWare wat gefixt, na afloop was het: "Bedankt, en wil je dan nu weer weggaan?"
Heb ik welquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou echt fucking mad worden danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.
Ik heb een keer een middag kapotgeslagen om voor hem een oud spel te installeren wat niet wilde draaien onder Win7. Helemaal via VMWare wat gefixt, na afloop was het: "Bedankt, en wil je dan nu weer weggaan?"
ligt er aan hoeveel geld ik hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan kinderen snel achter elkaar of het over een periode van 10 jaar verspreiden?
Haat-liefde verhouding. Mijn broer liep me op een vakantie zo te zieken dat ik hem 3 tikken op zijn hoofd heb gegeven. Ik heb daar nog steeds 0,0 spijt van want hij had ze gewoon verdiend. Toen moest ik van m'n ouders het huis uit, wat ik al langer wilde, dus binnen 3 maanden was ik vertrokken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat je 400.000-450.000 euro hebt
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfik zou het dan weer lekker ongedaan maken wat je hebt gedaan voor hem
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt fucking mad worden dan
Programma had een keer uitgerekend hoeveel een kind kostte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderen
Waar is het misgegaan tussen jullie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In het beste geval zou dat gewoon fantastisch zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat je 400.000-450.000 euro hebt
veel geldquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderen
hou oud zijn julliequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.
Gelijk heb je. Je kunt die dieren natuurlijk ook gaan 'verzorgen' en dan 'dood' laten gaan en dan verkoop je ze gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.
Jammer he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt geen leuke oudere zus?![]()
Hmm, extreme sanctie van je oudersquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding. Mijn broer liep me op een vakantie zo te zieken dat ik hem 3 tikken op zijn hoofd heb gegeven. Ik heb daar nog steeds 0,0 spijt van want hij had ze gewoon verdiend. Toen moest ik van m'n ouders het huis uit, wat ik al langer wilde, dus binnen 3 maanden was ik vertrokken.
Nooit meer terug gewild. Behalve toen m'n ex het uitmaakte, toen heb ik echt heimwee gehad.
Ik zie mijn zus echt maar 1 keer in de drie maanden ofzo en mijn broer wel vaker maar daar heb ik wel vaak meningsverschillen mee dan. We hebben niet zoveel gemeenschappelijk,quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook wel eens ruzie met mijn broertje maar is meestal snel weer opgelost
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
ik en mijn broertjes hebben elkaar best veel geslagen en gekrabd en gebeten :'D
mijn zusje zie ik meestal doordeweeks en soms in het weekend en voor de rest is ze bij mijn vader of met mijn moeder mee naar stiefvader, en mijn broertje woont bij mijn vader (ik bij mijn moeder) maar we hebben dezelfde vriendengroep dus die zie ik elk weekend wel zo'n beetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn zus echt maar 1 keer in de drie maanden ofzo en mijn broer wel vaker maar daar heb ik wel vaak meningsverschillen mee dan. We hebben niet zoveel gemeenschappelijk,
nou ja, best veel. gewoon als we erge ruzie hadden.quote:
Gewoon zo hard mogelijk daar waar ik hem raken kon. Nu kan ik niet zo heel hard slaan, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, extreme sanctie van je ouders
Of waren het wel serieuze tikken die je gaf?
Haha zou wat zijn als je dat nu nog steeds doet .quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja, best veel. gewoon als we erge ruzie hadden.
nu niet meer hoor
15 en 17 toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
14quote:
ja joh, tien jaar geleden ofzoquote:
jullie gingen zeker ook graag naar barcelona toenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
dit is zeker een voetbal grap ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie gingen zeker ook graag naar barcelona toen
xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |